Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 21 січня 2017

Ігор

Руководитель, зам. руководителя, HR-менеджер, администратор торгового зала, 6 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
56 років
Місто проживання:
Дрогобич
Готовий працювати:
Дрогобич, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

ДУ"Львівcька політехніка"

Радіотехнічний , радіоінженер, Львів
Вища, з 1988 по 1994 (5 років 9 місяців)

Додаткова інформація

Татаревич Ігор Євстафійович
45 лет (16 января 1968)Мужской пол г.Дрогобыч, не готов к переезду.Готов к редким командировкам
__________
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») желаемый способ связи
Желаемая должность и зарплата
керівник , заступник керівника, менеджер/управитель персоналом, адміністратор торгового залу
6 000 грн
Высший менеджмент
•Продажи
•Администрирование
•Управление персоналом, Тренинги
Полная занятость, Полный день
Образование
1994Державний університет "Львівська Політехніка"
радіотехнічний, радіоінженер, конструктор, технолог
Знание языков
Украинский — родной
Английский — базовые знания
Польский — базовые знания
Русский — свободно владею
Повышение квалификации, курсы
2007Мистецтво підбору персоналу
ТОВ"Макро Консалтинг Груп"

Опыт работы 10 лет 2 месяца
Июль 2012 — по август 2013 (1 год 2 месяца)
ТОВ "Будівельні технології ХХІст." м.Трускавець (Львовская область, budteh21.com) — Стройматериалы
заступник генерального директора зі збуту
Організація збуту будівельних матеріалів фізичним та юридичним особам ; контроль за роботою торгового залу , відділу постачання , транспорту; контроль переміщення товарів на складах ; підготовка і проведення поточних та квартальних інвентаризацій ; вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами ; складання графіків роботи персоналу ; організація та проведення рекламних акцій ; організація та контроль навчального процесу персоналу торгового залу .
Досягнення : розробка та впровадження нових видів послуг для клієнтів з відповідним документальним супроводом(зокрема замовлення товарів телефоном)
Июнь 2011 — июль 2012 (1 год 2 месяца)
ТОВ "Будівельні технології ХХІст." м.Трускавець (Львовская область, budteh21.com) — Стройматериалы
Начальник відділу кадрів
Ведення кадрової роботи на підприємстві.
Досягнення : впровадження та проведення атестацій для працівників на предмет підвищення їх кваліфікації.
Сентябрь 2010 — июнь 2011 (10 месяцев)
ТОВ "Будівельні технології ХХІст." м.Трускавець (Львовская область, budteh21.com) — Стройматериалы
заступник директора виконавчого зі збуту/адміністратор торгового залу
Організація та контроль роботи торгового залу; контроль за виконанням замовлень фізичних та юридичних осіб ; оцінка наявності товарів на складах ; виявлення проблемних товарних груп(по ліквідності) ;підготовка і проведення поточних та квартальних інвентаризацій.
Октябрь 2007 — сентябрь 2010 (3 года)
ТОВ "Будівельні технології ХХІст." м.Трускавець (budteh21.com) — Стройматериалы
менеджер(управитель) з персоналу
Підбір та навчання персоналу ; створення умов для найшвидшої адаптації працівників на новому робочому місці.
Досягнення:забезпечення персоналом всіх підрозділів підприємсва, набір та підготовка персоналу для переходу торгового центру на двозмінний графік роботи.
Апрель 2003 — октябрь 2007 (4 года 7 месяцев)
Комунальне Підприємство "Наше місто" (Львовская область , м.Трускавець) — Государственные организации
начальник відділу по збору платежів , претензійній роботі та укладення угод
Організація та контроль роботи відділу по нарахуванню та збору комунальних платежів з населення за надані житлово-комунальні послуги а також ведення претензійної роботи(укладення угод, реструктуризаційних договорів на погашення заборгованості по комунальних платежах)
Досягнення: вперше в місті Трускавець було впроваджено єдину квитанцію на оплату комунальних послуг.

Ключевые навыки
Організація торгового процесу та збуту .
Маю навики по підбору , навчанню , управлінню персоналом торгових центрів .ПК-користувач , бухгалтерія 1С(торгівля) , працюю з офісним обладнанням.
Високо ціную роботу в команді, вимогливий до себе та підлеглих, пунктуальний та виконавчий , стараюсь постійно навчатись , позитивно оцінюю конструктивну критику керівництва та колег по роботі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: