Резюме від 11 жовтня 2018 PRO

Белоцерковский Сергей

Менеджер по работе с ключовими клиентами, 15 000 грн

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Фахівець по роботі з ключовими клієнтами

з 03.2017 по нині (1 рік 7 місяців)
IDS Aqua Service (IDS Group), Киев (Виробництво та доставка питної бутильованої води)

- Взаємодія з клієнтами для визначення і вирішення їх потреб;
- Підтримка клієнтів на усіх етапах продажів, вирішення проблем і скарг при необхідності;
- Обговорення умов співпраці, підписання договорів,підтримка ділових стосунків за допомогою відправки електронних листів, телефонних дзвінків і особистих зустрічей;
- Підготовка документації для участі в тендерних закупівлях;
- Контроль та вжиття заходів для усунення дебіторської заборгованості;
- Виконання планових показників;
- Продаж товару і підтримка актуальних знань про особливості і переваги товару, що продається компанією, а також перевірка наявності і актуальних цін;
- Узгодження і прийом замовлень;
- Контроль відвантажень продукції;
- Використання бази 1С для ведення документообігу і звітності.
- Ведення первинної бухгалтерської документації.

Старший Фахівець

з 03.2015 по 05.2016 (1 рік 2 місяці)
ТОВ Нова Пошта, Киев (Вантажоперевезення)

- приймання та видача вантажу;
- оформлення товарно-транспортних накладних;
- здійснення взаиморозрахунків с клієнтами;
- внесення даних в базу 1С;
- контроль складських залишків.

Экономист

з 12.2013 по 08.2014 (8 місяців)
ПАТ “Банк Кредит Дніпро”, Киев (финансы)

- надання консультацій клієнтам по послугам/продуктам банку;
- документи дня;
- ведення роботи с юридичними особами по депозитним и кредитним продуктам;
- відкриття та супроводження поточних рахунків юридичних осіб;
- ведення документарних операцій;
- здійснення грошових переказів в іноземній валюті;
- організація розрахунково – касового обслуговування клієнтів банку;
- організація відкриття, переоформлення та закриття рахунків клієнтів банку ;
- формування звітів.
- здійснення операцій у Клієн-Банк


Освіта

Київский національний економічний університет

Обліково – економічний, Київ
Вища, з 09.2005 по 07.2010 (4 роки 10 місяців)


Додаткова освіта

Активні продажі (2018 рік)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express, 1С, Клієнт - Банк, Каса.


Додаткова інформація

Білоцерківський Сергій Олександрович

Особиста інформація

Дата народження: 9 травня 1988 р.
Стать: Чоловіча
Місто проживання: Київ
Район проживання: Дарницький
Освіта: Вища.
Сімейний стан: Не одружений, дітей не маю
Громадянство: Україна
Досвід роботи

1. Період роботи: з жовтня 2011 року по лютий 2013 року
Посада: бухгалтер у відділі оренди (повна зайнятість)
Назва підприємства: ПАТ "Київський завод "Радар", м. Київ.
Посадові обов’язки :
- оформлення, супровід та розірвання договірних стосунків з орендарями (підписання договорів і супутніх документів, контроль за виконанням умов договору оренди по орендованих площах);
- ведення бази орендарів;
- контроль документообігу;
- контроль і управління взаєморозрахунками;
- проведення банківських виписок;
- реєстрація податкових накладних у програмі М.Е DOC.
- виставлення рахунків та ведення розрахунків орендарів (програма 1С).
- формування податкових накладних.
- формування актів виконаних робіт.


2. Період роботи: з лютого 2013 року по травень 2013 року.
Посада: Економіст 2-ї категорії.
Назва підприємства: АТ «Укрексімбанк»
Посадові обов’язки :
-Проведення та облік операцій, розрахунково-касових документів в національній та іноземній валюті;
-Здійснення розрахунків за дорученням клієнтів;
-Здійснення операцій за акредитивами;
-Здійснення зарахування коштів в іноземній валюті на поточні рахунки клієнтів;
-Підготовка експертних висновків по зовнішньоекономічних контрактах.

3. Період роботи: з грудня 2013 року по серпень 2014 року працював в ПАТ “Банк Кредит Дніпро” на посаді економіста.

- надання консультацій клієнтам по послугам/продуктам банку;
- документи дня;
- ведення роботи с юридичними особами по депозитним и кредитним продуктам;
- відкриття та супроводження поточних рахунків юридичних осіб;
- ведення документарних операцій;
- здійснення грошових переказів в іноземній валюті;
- організація розрахунково – касового обслуговування клієнтів банку;
- організація відкриття, переоформлення та закриття рахунків клієнтів банку ;
- формування звітів.
- здійснення операцій у Клієн-Банк.

4. Період роботи: з березня 2015 року по травень 2016 року.
Посада: фахівець з приймання та обробці вантажу.
Назва підприємства: ТОВ “НОВА ПОШТА”, м. Київ.
Посадові обов’язки :
- приймання та видача вантажу;
- оформлення товарно-транспортних накладних;
- здійснення взаиморозрахунків с клієнтами;
- внесення даних в базу 1С;
- контроль складських залишків.

Освіта:
Навчальний заклад: Київский національний економічний університет, м. Київ
Дата закінчення: червень 2010 року.
Факультет: обліково – економічний.
Спеціальність: облік та аудит.
Форма навчання: денна/очна.


Іноземні мови та комп’ютерні навики
Англійська мова: читаю зі словником.
Російська мова: вільно.
Українська мова: вільно.
Комп’ютерні навики і знання: Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Outlook Express, 1С, Клієнт - Банк, Каса.
Рівень володіння комп’ютером: впевнений користувач.
Додаткова інформація
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Наявність водійських прав: Категорія «B».
Мої заняття у вільний час: заняття спортом (футбол, тренажерний зал), відвідування культурних заходів.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: