Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 28 вересня 2019

Ирина

Юрист, помощник юриста, пом. руководителя

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме

ПОЛЯНИЦЯ ІРИНА СЕРГІЇВНА

Рік народження: 18.09.1989р.
Місце проживання: м.Київ, вул.Р.Окіпної
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
__________

На посаду: - юрист, помічник юриста, адвоката, нотаріуса;
- помічник керівника, адміністратор.
__________

МЕТА: отримати цікаву роботу з юридичною практикою перспективою особистісного, професійного і кар'єрного зростання та гідною оплатою.

Бажаний рівень заробітної плати: від 10000 грн.

ОСВІТА:
Вища – спеціаліст права, юрист з відзнакою
2007 – 2012 рр.
Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая (МНТУ).
Спеціальність «Правознавство», денна форма навчання.

ДОСВІД РОБОТИ:

01.11.2012р. по сьогоднішній день – державна податкова служба (радник податкової та митної справи IІІ рангу)

з 19.04.2017р. по сьогоднішній день
Головний державний ревізор-інспектор
Головне управління державної податкової (фіскальної) служби у місті Києві управління адміністрування податків з фізичних осіб відділу адміністрування податків з громадян.

з 01.11.2012р.
Головний державний ревізор-інспектор
Державна податкова інспекція у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві управління оподаткування фізичних осіб відділу адміністрування податків і зборів з громадян.

Професійні посадові завдання та обов’язки:
- ведення ділової документації;
- складання документів, пов’язаних з виконанням посадових завдань (запитів, повідомлень, листів, відповідей, службових записок, актів);
- спілкування з громадянами, надання інформації з питань службової діяльності відділу, вирішення конфліктних ситуацій;
- здійснення виїздів з метою обстеження та залучення громадян до оподаткування;;
- залучення фізичних осіб до оподаткування;
- приймання податкових декларацій;
- співробітництво, взаємодія з іншими державними органами, а також різними підприємствами, установами, організаціями (податкова міліція, органи МВС, прокуратура, ЖЕКи, товариства, вищі по структурі органи податкової служби);
- реєстрація, приймання, розгляд та відправка різного роду документів;
- аналіз законодавства.

вересень 2012р.
Робота промоутером в компанії ТОВ «Укр-Китай Коммуникейшин», до обов’язків входило:
- спілкування з потенційними клієнтами;
- залучення їх до користування послугами нашої компанії;
- взяття контактної інформації.

Під час навчання займалася юридичною практикою в Юридичній клініці при інституті, надаючи юридичні консультації малозабезпеченим громадянам.
Здійснювала ретельний пошук інформації необхідної та достатньої для відповідей.

Приймала участь (під час проходження практики) в діяльності органів виконавчої служби (Деснянський відділ державної виконавчої служби Чернігівського міського управління юстиції), здійснюючи виконання основних завдань Державної виконавчої служби, реалізуючи функцію державної політики у сфері виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб),
- а саме беручи участь у своєчасному, повному і неупередженому примусовому виконанні рішень відповідно до законів України, та у порядку, встановленому законодавством.
__________

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
- наполегливість, цілеспрямованість в досягненні професійних результатів;
- відповідальність, дисциплінованість, старанність по відношенню до роботи та обов’язків, що маю до виконання;
- хороші аналітичні здібності та вміння, що можуть бути реалізовані для аналізування різноманітної інформації;
- комунікативні навички в спілкуванні як з клієнтами, також і керівництвом, колегами;
- прагнення до професiйного зросту та всебiчного розвитку;
- серйозне ставлення до виконання своїх обов’язків;
- здатність працювати з великими об’ємами інформації;
- здатність швидко навчатися новому, є велике бажання освоїти професію.

ТЕХНІЧНІ НАВИКИ:
- впевнений користувач ПК: WinXP, Win7, пакет MS Office (Word, Excel, Роwer Point), Internet;
- знання та впевнене користування системою «ЛІГА:ЗАКОН»;
- основи SEO пошукова оптимізація і просування сайтів;
- знання офісного обладнання: копіювальне обладнання, принтер, сканер;
- робота в Інтернеті та з електронною поштою, знання систем захисту інформації (антивіруси).

ІНШІ НАВИКИ:
- добре орієнтуюсь в законодавчій базі;
- вміння працювати з офісною технікою;
- знання мов: англійська (базова), українська, російська.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: