Резюме від 30 листопада 2016

Юрковец Галина Валентиновна

Начальник отдела операционного сопровождения, 14 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
30 грудня 1980 (35 років)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Начальник відділу операційного супроводження

з 11.2011 по нині (5 років 1 місяць)
ТОВ "ОТП Факторинг Україна", Киев (факторингові операції)

організувала роботу відділу;
-приймала активну участь в розробці та написанню Процедур Компанії;
-успішне проведення і завершення важливих для Компанії проектів;
- розробила бази по кредитам з прощенням боргу та нез'ясованим платежам Компанії.


Додаткова інформація

Юрковець Галина Валентинівна
Дата народження: 30.12.1980 р.

Освіта:
1998-2003рр. Українська академія банківської справи (Черкаська філія).
Диплом спеціаліста банківської справи.

Досвід роботи:
ТОВ “ОТП Факторинг Україна”
З листопада 2011 року. Начальник відділу операційного супроводження ТОВ “ОТП Факторинг Україна”.
Організація процесу операційного супроводження кредитів, та контроль за його здійсненням:
- розрахунки кредитної заборгованості клієнтів ТОВ «ОТП Факторинг Україна» співробітникам компанії згідно запитів;
- довідки стосовно стану заборгованості клієнтів ТОВ «ОТП Факторинг Україна» згідно запитів;
- консультації співробітникам компанії щодо стану та погашення заборгованості;
- за операціями з корегування сум заборгованості у програмному комплексі /згідно відповідних внутрішніх документів;
- розслідування нез’ясованих сум, які надійшли на розрахункових рахунок компанії;
- зарахування погашень кредитної заборгованості клієнтів згідно відповідних документів;
Організація діяльності та здійснення керівництво відділом.
-Гарантування відповідного рівня зайнятості і кваліфікації співробітників в підрозділі відповідно до діяльності Відділу.
-Контроль графіку відпусток підлеглих.
-Контроль за дотриманням внутрішніх вимог, процедур, положень та інших регулятивних документів Компанії підлеглими.
-Інформування працівників відділу з питань змін, доповнень, що стосуються діяльності Відділу.
Мої досягнення:
-організувала роботу відділу;
-приймала активну участь в розробці та написанню Процедур Компанії;
-успішне проведення і завершення важливих для Компанії проектів;
- розробила бази по кредитам з прощенням боргу та нез'ясованим платежам Компанії.

З листопада 2010 року. Бухгалтер операційного підрозділу ТОВ “ОТП Факторинг Україна”,працюю з моменту організації операційного підрозділу, мої обов’язки:
-операційне супроводження кредитів переданих на факторинг (проведення погашень, реструктуризація кредиту, пеня і інше);
-надання розрахунків по кредитній заборгованості;
-надання офіційних довідок щодо кредиту клієнта;
-виконання запитів одержаних від юристів, хардів, ритейл-менеджерів;
-вирішення проблемних ситуацій щодо кредиту.


ЗАТ “ОТП Банк”
З грудня 2007року. Старший бухгалтер-експерт Десятинного відділення ЗАТ “ОТП Банк”
Організація та систематизація операційної роботи відділення з моменту його відкриття, а саме:
-відкриття рахунків відділення;-забезпечення нормативною базою для подальшого функціонування ТОБО; -відкриття/закриття операційного дня банку;-перевірка правильності оформлених документів; -контроль за касовою роботою відділення(зведення каси,перевірка касових документів,встановлення лімітів каси).Відправлення повідомлення до ДПА. Готівкові та безготівкові операції юридичних осіб. Контроль та правильність відображення в бухгалтерському обліку. Законність проведення та відповідність їх вимогам Інструкцій та Положень НБУ;
При відсутності керуючого відділення-виконувала його обов`язки.

ВАТ “Український Професійний Банк”
З травня 2007року. виконуюча обов’язки Начальника Дев’ятого відділення ВАТ “УПБ”
Організація та контроль роботи відділення. Управління персоналом.
Залучення клієнтів на обслуговування, впровадження банківських продуктів на територіальному ринку. Складання фінансового та виробничого плану відділення. Рекомендації щодо виконання плану відділення та корекція його в залежності від ситуації на ринку. Кредитування фізичних та юридичних осіб. Розгляд та супроводження кредитних продуктів, їх постійний моніторинг. Оцінка кредитоспроможності позичальників, аналіз фінансових документів, та джерел погашення кредиту.Знання нормативної бази НБУ.
З липня 2006року займала посаду економіста відділення “ Магеллан”. Займалась обслуговуванням юридичних та фізичних осіб.
Банк "Фінанси і Кредит".З травня 2005 року працювала на посаді “ провідний економіст”. Займалась обслуговуванням юридичних осіб.
АКБ "Правекс-Банк".З листопада 2003 року: працювала на посаді старшого бухгалтера-операціоніста ОПЕРУ (Обліково-операційного відділу) Головного Банку АКБ "Правекс-Банк". Займалась веденням і обслуговуванням юридичних осіб, як в національній так і в іноземній валютах.
Орієнтуюсь в системах: DOS, Windows,Excel, банківські програми-досвідчений користувач.
Особисті якості: Здатність до самостійного і обґрунтованого прийняття рішення. Вміння проводити аналіз ситуації та швидко зоєрінтуватися в складних моментах. Вміння генерувати альтернативні рішення з послідуючим вибором більш результативного. Чітко ставити завдання перед підлеглими і здійснювати контроль за їх проведенням. Вірно оцінювати ситуацію і виділяти першочергові завдання і тактику їх проведення. Комунікабельність, ввічливість, порядність, відповідальність,цілеспрямованість.
Мова: українська (рідна), російська (вільно), німецька (основні поняття), англійська ( Intermediate).


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: