Резюме від 9 грудня 2016 PRO

Плужников Александр

Game developer, Unity3D-, Web-разработчик

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Дата народження:
5 квітня 1977 (39 років)
Місто:
Інші країни

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Ведущий программист

з 04.2015 по нині (1 рік 8 місяців)
Goblinz, Таганрог (Разработка игровых приложений)

Unity3D-, network-программист. Воксельный мир, основные интерфейсы, реализация постройки различных типов строений, разрушения, концепция многослойного обмундирования.

Ведущий программист

з 05.2014 по 03.2015 (10 місяців)
Digital Lounge Publishing Ltd, Лондон, Англия (Разработка программного обеспечения)

Проект “Empire of Paintball”. Концепт обмундирования, редактор моделей.

Ведущий программист

з 01.2013 по 05.2014 (1 рік 4 місяці)
ООО “NVi Soft”, Таганрог (Игровая индустрия)

Ведущий программист, сетевой программист, Unity3D-программист

Ведущий специалист

з 01.2010 по 01.2013 (3 роки)
OOO “Модернизация авиационных комплексов”, (Авиация, разработка тренажеров для пилотов)

Ведущий программист, разработчик 3Д «движка»

Начальник отдела информационных технологий

з 01.2010 по нині (6 років 11 місяців)
OOO “АЛЬФА Транс”, (Брокераж)

веб-програмист, веб-дизайнер, администратор

Программист

з 01.2008 по 12.2008 (11 місяців)
Глянцевый журнал «Проба», (Пресса)

веб-программист, веб-дизайнер.

Ведущий программист

з 01.2001 по 01.2007 (6 років)
ООО «Студия Данилевского», (Компьютерные игры)

разработка игрового «движка», ведущий проекта

Специалист первой категории

з 01.2001 по 01.2010 (9 років)
Федеральный Кадастровый Центр «Земля», (ГИС)

разработчик ГИС «Objectland». Import/Export; Geocoding; Map/Table copier; External databases wizard; GUI; OLE/COM

Директор

з 01.1999 по 01.2001 (2 роки)
Интернет клуб, (интернет, компьютерные игры)

веб-, сетевой- программист


Освіта

Таганрогский Радио-Технический Университет

Радио-Технический, Таганрог

Вища, з 09.1994 по 06.2000 (5 років 9 місяців)

Средняя школа №8

Таганрог

Середня, з 09.1984 по 07.1994 (9 років 10 місяців)

средний балл: 5.0/5.0


Професійні та інші навички

  • Unity3D. Programming of any complexity. C# (5 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.
  • Web-programming. PHP, JavaScript, ASP.Net (16 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.
  • Game Development. C++, C#, Cg, HLSL (15 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.

Знання мов

  • Английский — середній

Додаткова інформація

Плужников Александр Борисович
Россия, Ростовская область, Таганрог
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ICQ: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Skype: Femidk0 (Pluzhnikov Alexander)
Мобильный телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Unity3D. Programming of any complexity.

Game engine.
Memory Management.
Geometry: vectors, quaternions and Euler angles mathematics, rasterizing.
Smooth geometry: splines, curves, surfaces (NURBS, NURMS, Bezier, Hermit, Kochanek-Bartels, B-splines, de Casteljau, Cardinal, Catmull-Rom), interpolation and approximation subdivision surfaces (butterfly, loop, Catmull-Clark).
Scene optimization: hierarchical scene representations, trees (quad-, oct-, bsp- …), portals.
Terrain representation.
Scene entities representation.
Lighting/Shadowing.
Instanced geometry: HWI with LOD, skinning, animation, impostors.
3D Volumetric clouds: sprites, mega-particles, voxels, hypertexture, real-time cloud lighting.
Planetary ecliptic (sun, moon)
Animation: curve support, key frame, skeletal, motion blending and mixing, inverse kinematics.
Vertex and fragment shaders (Cg, GLSL, HLSL), post process.
AI.
Optimizations, different algorithms.
Modeller’s tool kit: world editor, model editor, face phoneme editor, 3DS Max plugins (spline shape object, model exporter (with spline shape, skeleton animation, textures, collision model, IK)).
Continuous physics: collision detection, dynamic constraints solving, vehicle dynamics, Rag-doll.
Network server/client, socets.
Мultilayer clothin.
Voxel technologies

Web-programming.
Server side: PHP, CGI-script, DBMS;
Client side: Java-Script, XML, DHTML, CSS;
ASP .net;
AJAX;
Data protection;
Robots;
MCV, CSM.


Tool kit.
MS Visual Studio (C++, C#) , NetBeans (PHP, JavaScript), MonoDevelop (C#, UnityScript), Visual SmallTalk 3.11, Macromedia Dreamweaver (PHP, JavaScript).
Unit3D.
MS Visual SourceSafe, SVN, Git.
OpenGL (1.0-3.0, with all extensions), openAL, DirectX (8 - 11).
3DS Max, 3DS Max SDK.
Adobe Photoshop, Google SketchUp, GIMP, Picasa.
Top Style Pro: CSS.
Apache web-server.
JS Obfuscator.
MS Office, MS Visio, Maple 10.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: