Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 25 травня 2023 PRO

Лариса

Администратор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор ресторану

з 08.2021 по 02.2023 (1 рік 6 місяців)
"Кузня ребра та пива", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Відкриття та закриття ресторану, підбір та навчання персоналу, складання графіків роботи персоналу, контроль роботи зали, взаємодія з гостями, контроль та замовлення барної продукції, контроль роботи кухні та видачі страв, робота з чек-листами, робота з доставкою

Менеджер з продажу

з 08.2020 по 08.2021 (1 рік)
КЦ VIP, Вся Україна (Роздрібна торгівля)

Робота з скріптами, робота з CRM, тепла база

Адміністратор

з 06.2020 по 08.2021 (1 рік 2 місяці)
INWIT, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Підбір персоналу, контроль роботи, прийом та видача госп товарів, складання графіків роботи

Керуюча проєкту

з 08.2018 по 04.2020 (1 рік 8 місяців)
Компания "NomNom Group", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Підбір персоналу, проведення співбесід, організація стажувань, організація та контроль роботи бістро, планування бюджету, ведення графіків роботи персоналу, нарахування та видача заробітної плати, документообіг, звітність, відкриття та закриття касової зміни, замовлення та контроль прийняття продукції, здійснення закупівель, взаємодія з постачальниками та замовниками.

Адміністратор солярія

з 07.2017 по 07.2018 (1 рік)
Megasun, Луганськ (Краса, фітнес, спорт)

Консультація клієнтів, підбір та продаж косметики, контроль роботи соляріїв, контроль чистоти

Адміністратор нічного клубу

з 08.2015 по 06.2017 (1 рік 10 місяців)
РК "Двір Голосіївський & KaruseL Club", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація та контроль роботи нічного клубу, ведення графіків роботи персоналу, видача з/п персоналу, інвентарізація

Кассир

з 12.2014 по 08.2015 (8 місяців)
нічний клуб "Харизма", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль продажів барної продукції. робота з касовим апаратом.

Менеджер з продажу

з 08.2014 по 12.2014 (4 місяці)
РА "Спектрамедіа", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Пошук потенційних клієнтів (холодні дзвінки), укладання договорів, розміщення зовнішньої реклами.

Адміністратор-бармен

з 04.2012 по 06.2014 (2 роки 2 місяці)
Ресторан «Вільнюс», Луганськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Прийом попередніх замовлень, організація банкетів, контроль роботи персоналу (до 15 осіб), вирішення конфліктних ситуацій, здійснення закупівель, інкасація, ведення звітності, підбір персоналу, проведення співбесід, організація стажувань, взаємодія з державними службами, податкова, санепідемстанція, пожежна інспекція, приготування та віддача барної продукції, ведення звітності, переобліку.

Адміністратор нічного клубу

з 12.2009 по 03.2012 (2 роки 3 місяці)
ТРК "Космос", Луганськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Зустріч та розсадка гостей нічного клубу, розподіл офіціантів по робочих зонах, відкриття та закриття касової зміни, прийняття каси в офіціантів, прийняття попередніх замовлень на банкети

Офіціант

з 06.2007 по 12.2009 (2 роки 6 місяців)
ТРК "Космос", Луганськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Прийняття замовлень на блюда та напої, обслуговування гостей за стандартами ресторанів, розрахунок гостей

Освіта

ВНУ ім. В. Даля

Факультет економіки та підприємства, спеціальність "Маркетинг", Луганьск
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Краснодонське торгово-кулінарне училище

Кухар, Сорокино (Краснодон)
Середня спеціальна, з 1998 по 2000 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

ТОВ "Інститут сучасних професій", курс "Бухгалтерський облік"

2005, 6 місяців

Онлайн курс з копірайтингу та сторітелінгу "Риба"

2019 - 2020, 2 місяця

Школа акторської майстерності "Splash"

2020, 2 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Office Пользователь Internet

Додаткова інформація

Набуті якості та навички: навички керівництва персоналом, досвід роботи в команді, навички ефективного планування робочого часу, навички аналізу даних з джерел різних напрямків та підбиття єдиних підсумків, вміння говорити коротко і по суті, цілеспрямованість, стресостійкість, комунікабельність, оперативність, знання , грамотна мова.
Особисті якості: відповідальність, чуйність, прагнення розвиватися, бажання вдосконалювати наявні якості, почуття гумору.
Інтереси та захоплення: читання, спорт, активний відпочинок, кулінарія

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: