Не знаєте, як знайти роботу? З нашою суперінструкцією ви зможете все!

Резюме від 11 червня 2018 PRO

Тригуб Аліна Михайлівна

Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 7 500 грн

Повна зайнятість.

Дата народження:
18 серпня 1990 (27 років)
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Бухгалтер з обліку товаро-матеріальних цінностей

з 01.2018 по 04.2018 (3 місяці)
ТОВ "Разек Черкаси", Черкассы (виробництво металевих меблів (каси, стелажі))

облік отриманих послуг: проведення в бухгалтерському обліку актів виконаних робіт (наданих послуг);
облік товарно-матеріальних цінностей, основних засобів, нематеріальних активів, МШП, паливо-мастильних матеріалів: оприбуткування та списання;
підготовка та подача звіту 1П статистика;
облік розрахунків з постачальниками;
контроль правильності оформлення первинних документів та наявності їх оригіналів.

Заступник головного бухгалтера

з 10.2015 по 01.2018 (2 роки 3 місяці)
Приватне акціонерне товариство "Черкаський шовковий комбінат", Черкассы (Текстиль (виробництво тканини))

Складання бухгалтерської та податкової звітності: декларація з ПДВ, Податкова декларація з плати за землю, Декларація з рентної плати;
реєстрація податкових накладних;
облік необоротних активів, запасів: оприбуткування та списання;
облік розрахунків з постачальниками: оприбуткування в бухгалтерському обліку отриманих ТМЦ та сировини від іноземних та українських постачальників, контроль погашення заборгованості, складання актів звірки з постачальниками; контроль за дотриманням валютного законодавства.
облік залишків на складах сировини та готової продукції: проведення інвентаризації;
виписування довіреностей, видаткових накладних, рахунків-фактур, товарно-транспортних накладних;

Головний державний ревізор-інспектор

з 08.2013 по 02.2014 (6 місяців)
Міжрегіональне головне управління Міндоходів - Центральний офіс з обслуговування великих платників, (бюджетна установа (сфера оподаткування))

Надання консультацій підприємствам у сфері оподаткування. Проведення документальних і камеральних перевірок, зустрічних звірок. Пошук ризиків ухилення від оподаткування та попередження їх. Здійснення контролю за своєчасністю, правильністю обчислення, повнотою нарахування та сплати платниками податків Податку на прибуток підприємств, ПДВ.


Освіта

Національний університет Державної податкової служби України

Обліково-економічний, облік та аудит, Ірпінь

Вища, з 09.2008 по 06.2013 (4 роки 9 місяців)


Професійні навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Досвідчений користувач ПК: Windows, Microsoft Office (Word, Excel), Internet, Ліга Закон, AIC Податковий блок, М.Е.Doc, 1 С Бухгалтерія

Знання мов

  • Російська — експерт
  • Українська — експерт

Додаткова інформація

Маю аналітичний склад розуму, чесна, відповідальна, уважна, комунікабельна, допитлива, наполеглива, маю бажання навчатися з метою підвищення професійного росту.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: