Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 17 квітня 2024 PRO

Юлія

Секретар, офіс-менеджер, 19 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

It recruiter, HR generalist

з 02.2021 по нині (3 роки 2 місяці)
Open Tag, Вінниця (IT)

•Пошук кандидатів
•Перегляд релевантних резюме
•Проведення первинного інтерв'ю
•Організація вторинного та подальший етапів інтерв’ю
•Спілкування з колегами, уточнення інформації по вакансіях
•Комунікація з кандидатами
•Організація зустрічей колег із суміжних відділів з кандидатами
•Розміщення вакансій на всебічних джерелах: сайти з пошуку роботи, соціальні мережі, друковані видання тощо
•Координація з керівником для визначення посадових вимог вакансій
•Написання тексту вакансій
•Передача контактів потенційних кандидатів керівнику
•Аналіз ринку праці

Менеджер з маркетингу

з 07.2020 по 01.2021 (6 місяців)
ФОП Крижевскі, Могилів-Подільський (Торгівля)

•Розробка маркетингового плану (визначення ЦА, сегментація споживачів, позиціонування послуг компанії);
•Моніторинг відкритих джерел інформації;
•Написання текстів, що «продають».
•Розробка лендінга;
•Написання контенту для лендінга;
•Розробка рекламних матеріалів (рекламні листівки, тексти та ін);
•Копірайтинг, рерайтинг (тексти, статті та новини).

Менеджер по роботі з клієнтами

з 01.2019 по 06.2020 (1 рік 5 місяців)
Asvela, Херсон (Торгівля)

• письмове ділове спілкування з клієнтами (англійська, німецька)
• супровід продажів;
• нарощування обсяги продажів;
• залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, ведення переговорів);
• підтримка добропорядних і взаємовигідних відносини з уже наявними клієнтами;
• ведення детальної звітності про роботу з клієнтами;
• надання консультацій, що стосуються асортименту товарів, що реалізуються та їх характеристик.

Офіс-менеджер, перекладач

з 06.2017 по 12.2018 (1 рік 6 місяців)
ХОГО "Регіональна рада підприємців", Херсон (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

• виконання функцій по забезпеченню роботи керівника;
• облік, реєстрація, розгляд і підготовка вхідної та вихідної кореспонденції ;
• оформлення і розсилка листів;
• оформлення протоколів та виписок з них;
• підготовка засідань і нарад;
• планування графіку керівника;
• прийом відвідувачів;
• прийом телефонних дзвінків і, в разі необхідності, переведення їх на тих співробітників, яким вони призначаються;
• підготовка відряджень;
• збір ділової інформації і її реферування по завданню директора;
• збір матеріалів для доповідей керівника;
• розміщення реклами в ЗМІ та Інтернеті;
• переклад та редагування текстів ( англійська, російська, українська мови)
• забезпечення життєдіяльності офісу (в тому числі закупки).

Секретар

з 09.2014 по 04.2017 (2 роки 7 місяців)
ПП "Альянс", ФОП Кушнір С. В., Вінниця (Торгівля)

•виконання функцій по забезпеченню роботи керівника;
•облік, реєстрація, розгляд і підготовка вхідної та вихідної кореспонденції ;
•оформлення і розсилка листів, факсів, і т. п.;
•підготовка по вказівці керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів, відрядних посвідчень та інших документів;
•оформлення протоколів та виписок з них;
•підготовка засідань і нарад;
•планування графіку керівника;
•прийом відвідувачів;
•прийом телефонних дзвінків і, в разі необхідності, переведення їх на тих співробітників, яким вони призначаються;
•підготовка відряджень;
•збір ділової інформації і її реферування по завданню директора;
•збір матеріалів для доповідей керівника;
•ведення табеля обліку робочого часу;
•ведення кадрової документації;
•пошук і підбір персоналу;
•активний пошук, розміщення реклами в ЗМІ та Інтернеті;
•проведення телефонних інтерв'ю, співбесід;
•розробка і впровадження програм із залучення й утримання персоналу;
•організація і управління системою навчання і розвитку персоналу;
•розробка і проведення тренінгів, оцінка ефективності навчання, атестація;
•розробка і реалізація програми адаптації персоналу; розробка програм матеріального і нематеріального стимулювання персоналу;
•організація внутрішньо корпоративних заходів, взаємодія з PR-менеджером;
•планування, звітність;
•забезпечення життєдіяльності офісу (в тому числі закупки).

Менеджер по продажам

з 05.2014 по 08.2014 (3 місяці)
Рекламна агенція "Sunny", Вінниця (Маркетинг, реклама, PR)

Активний пошук нових клієнтів, формування та ведення клієнтських баз.
Розробка комерційних пропозицій, робота з документацією.
Моніторинг конкурентів, аналіз ринків.
Підготовка та проведення презентацій.
Забезпечення продажів (прийом і обробка замовлень, оформлення документів, супровід продажів).

Оператор call-центра

з 04.2014 по 05.2014 (1 місяць)
Аутсорсинговий контакт-центр «ДатаКолл, Вінниця (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Консультація абонентів в телефонному режимі про послуги і товари; ведення продажів по телефону; наповнення та ведення бази даних клієнтів; робота зі скаргами та пропозиціями клієнтів та ознайомлення з їх змістом відповідні служби і відділи компанії.

Консультант з питань страхування

з 11.2013 по 03.2014 (4 місяці)
Страхова Група «ТАС», Вінниця (Фінанси, банки, страхування)

Пошук та консультування клієнтів з питань страхування, укладення договорів страхування.

Консультант з питань нерухомості

з 07.2013 по 10.2013 (3 місяці)
Агентство Нерухомостi ''PentHouse'', Вінниця (Нерухомість)

Пошук та консультування клієнтів,організація зустрічей з клієнтами,показ об'єктів, ведення переговорів, підписання договорів.

Освіта

Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського

Інститут історії, етнології і права, Вінниця
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 8 місяців)

Освітнь-кваліфікаційний рівень "Магістр"

Додаткова освіта та сертифікати

Сертифікат «Intel – навчання для майбутнього»

2013 р., 6 тижнів

IT Recruitment GUIDance: online edition

2021, 3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email Internet Explorer Adobe Photoshop Opera MS Access Mozilla Firefox Outlook Express Графічні редактори Бітрікс24 Trello Графічний дизайн Express

Знання мов

  • Німецька — початковий
  • Українська — вільно
  • Англійська — просунутий
  • Російська — середній

Додаткова інформація

Написання новин, анонсів, прес-релізів, організація і супровід круглих столів, прес-конференцій та інтерв’ю. Моніторинг та аналіз інформації (підготовка висновків та звітів).
Особисті якості: Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність, комунікативні навички, відсутність шкідливих звичок, позитивне мислення, бажання навчатися новому, швидко освоюю нову інформацію.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: