Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 11 квітня 2024

Вікторія

Керівник відділу, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник направлення фуд (відділ фреш)

з 07.2017 по нині (6 років 9 місяців)
RetailGroup, Київ (Роздрібна торгівля)

- Прогнозування і планування роботи відділу
- Робота з Р&L, бюджетування відділу
- Контроль операційного стану магазину
- Контроль товарних залишків, аналіз оборотності товарів;
- Управління персоналом,розподіл обов’язків, постановка задач по Smart, мотивація, навчання .

Адміністратор

з 03.2013 по 04.2015 (2 роки 1 місяць)
Kamik, Киев (продаж дитячих товарів)

-Контроль роботи персоналу,
- Оформлення торгівельного залу згідно сезонності та планограм.
- Контроль своєчасного поповнення робочого запасу товарів.
- Розгляд претензії покупців, що пов’язані з обслуговуванням та якістю товару.
- Пошук співробітників, проведення співбесід.
- Проведення переобліків в приміщенні магазину та на складі.

Додаткова освіта та сертифікати

Лідерська платформа

2022-2023

Додаткова інформація

Голубець Вікторія Вікторівна

Дата народження:16.06.1989р.
Телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Мета: Керівник середньої ланки

Освіта:
2004 – 2008 р. закінчила Смілянський технікум харчових технологій за спеціальністю "Організатор виробництва"

2008 - 2011р закінчила Київський національний університет харчових технологій за спеціальністю "Менеджер виробництва"

Досвід професійної і трудової діяльності:
Керівник фуд відділу направлення фреш.
з 07.2017 по нині (6 років 8 місяців)
RetailGroup Київ (Роздрібна торгівля)

- Прогнозування і планування роботи відділу
- Контроль операційного стану магазину
- Контроль товарних залишків, аналіз оборотності товарів;
- Аналіз продажів, складання прогнозів продажів і планів замовлень;
- Управління персоналов в секції: розподіл обов’язків, постановка задач по Smart. Мотвація. Навчання персоналу.

04.2013 – 09.2017 адміністратор в ТРЦ Океан Плаза, магазині Каmik

Основні обов’язки:
-Консультація покупців та продаж товарів;
-Прийом, переміщення, викладка товару;
-Розрахунок покупців на касі.
-Оформлення повернення та обміну товарів;
-Оформлення документів на ввезення та вивезення товару.

10.2008 – 04.2009р. продавець-консультант касир в магазині Antonio Biaggi в м. Черкаси
Основні обов’язки:
-Консультація покупців,
-Викладка товару, та оформлення торгових вітрин і залу згідно зі стандартами компанії ,
-Розрахунок покупців на касі, робота з пластиковими картами.

Інші навики і знання:

•Windows, MS Office, Internet – досвідчений користувач.
•Права категорії В
•базові знання програми 1С Бухгалтерія

Особисті якості:
Уміння швидко орієнтуватися в ситуації що склалася, уміння спілкуватися з людьми і знаходити спільну мову, швидко навчаюсь, відповідальна, цілеспрямована, активна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: