Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 18 березня 2024 PRO

Уляна

Юрист

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Юрист

з 12.2021 по нині (2 роки 3 місяці)
самозайнята особа, Киів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Супровід діяльності компаній нерезидентів, комплексне обслуговування господарської діяльності компаній, юридичний супровід будівельних проектів та земельних питань

Юрист

з 11.2020 по 10.2021 (11 місяців)
Vanash Urban Lawyers/ Lucas Development, Київ (Юриспруденція)

Написання DueDiligance;
Підготовка юридичних аналізів та правових позицій;
Отримання дозвільної документації в сфері містобудування та земельних відносин;

Фінансовий директор

з 04.2019 по 08.2020 (1 рік 4 місяці)
ТОВ КИЇВБУДЕВЕЛОПМЕНТ, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1.Підготовка пакетів будівельної документації на подачу для отримання дозвільноі документації та ТУ.
2. Співпраця з реєстраторами, нотаріусами, БТІ по питаннях оформлення оренди/купівлі-продажу земельних ділянок.
3. Робота з електронними реєстрами.
4. Підготовка проектів договорів оренди/купівлі-продажу земельних ділянок, об’єктів нерухомого майна, договорів підряду; підготовка запитів, листів та відповідей, пов’язаних з діяльністю компанії.
5. Юридична та договірна підтримка купівлі-продажу та оформлення права власності на обєкти нерухомості.
6. Співпраця з підрядними організаціями та здійснення контролю оплат.
7. Представництво інтересів в державних та приватних установах (Київводоканал, ДТЕК, Поліція, КП Киівреклама, КП Київавтодор,КП Киівблагоустрій
8. Консультативна підтримка персоналу з виробничих та господарських питань діяльності компанії.
9. Взаємодія з власниками/інвесторами ЖК з організаційних питань.
10. Організаційно-розпорядча діяльність з питань діяльності компанії.
11. Виконання різнопланових завдань.

Провідний спеціаліст відділу по роботі з клієнтами

з 06.2018 по 05.2019 (11 місяців)
ПРАТ МАУ (часткова зайнятість), Київ (Транспорт, логістика)

Помічник/менеджер

з 04.2016 по 06.2018 (2 роки 2 місяці)
Компанія, Київ (Юридична, проектна)

Робота в різнопланових проектах, робота з будівельною документацією, створення брендбуку компанії, створення сайту компанії, пошук і робота з підрядниками та ін.
Адміністрування міжнародного бізнес-проекту: співпраця з закордонними партнерами, агенствами, пошук та аналіз інформації, виконання перекладів.

Помічник генерального директора

з 04.2015 по 04.2016 (1 рік)
Inkerman International (ТОВ "ТД"Інкерман"), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- створення організаційно-розпорядчої документації, документів різнопланового характеру;
- представлення інтересів компанії в держустановах: міністерствах, посольствах, судах, реєстраційних органах та фінансових установах;
- робота, пов'язана з супроводом юридичних процесів компанії;
- виконання персональних завдань керівника;
- повний цикл організації відряджень по Україні та закордон;
- організація зборів та нарад акціонерів на міжнародному рівні (організація перебування, підготовка матеріалів засідань);
- підготовка презентацій та звітів.

Помічник керівника

з 12.2014 по 04.2015 (4 місяці)
ТОВ Адама-Плюс, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Помічник Голови Правління

з 05.2014 по 10.2014 (5 місяців)
КБ "Фінансова Ініціатива" м. Київ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- ведення електронного документообігу, створення організаційно-розпорядчої документаціі, контроль обігу внутрішніх службових документів;
- організація нарад правління, селекторних нарад, організація внутрішніх та зовнішніх зустрічей;
- координація роботи працівників ГО та регіональних філій банку згідно вказівок керівництва;
- ведення електронки НБУ;
- виконання різнопланових завдань керівництва.

Помічник директора Івано-Франківського філіалу

з 09.2008 по 04.2014 (5 років 7 місяців)
ВРНП ІФ ПАТ "Укрнафта", Івано-Франківськ (роздрібна торгівля нафтопродуктами (мережа АЗК))

- ведення електронного та паперового документообігу;
- створення організаційно-розпорядчої документації, відповідей на запити державних структур та партнерів;
- організація нарад та зустрічей керівництва, координація роботи працівників офісу, майстрів та персоналу АЗС згідно розпоряджень керівництва;
- заключення та ведення договорів з господарськоі діяльності;
- проведення тендерних закупівель на товари та послуги згідно процедури;
- проведення щоденного моніторингу роздрібних та гуртових цін на нафтопродукти в регіоні, організація проведення зміни цін на пальне на АЗС та гуртом;
- пошук необхідної інформації, підготовка аналітичних та статистичних звітів;
- виконання різнопланових доручень керівництва виробничого характеру;
- активна участь в усіх проектах та процесах компанії.

Освіта

КНУ ім. Т.Шевченка

Право, Київ
Вища, з 2016 по 2020 (3 роки 7 місяців)

Юридичний факультет КНУ ім. Т.Шевченка за спеціальністю "право"

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

Документознавство та інформаційна діяльність, Івано-Франківськ
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 8 місяців)

Базові предмети у галузі права, англійської мови, маркетинку, PR, журналістики та інформатики

Додаткова освіта та сертифікати

Школа помічника народного депутата

Навчальна програма з професійної підготовки помічників депутатів 29.10. – 01.11.2015р.

Юридична практика

2 тижні

Музична школа, навчання в класі гри на фортепіано

7 років

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Email CRM Підбір персоналу

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

- високорозвинені комунікативні навички, вміння вести переговори, знаходити спільну мову з потрібними людьми;
- вміння оптимізувати документаційні та інформаційні потоки;
- вміння шукати, аналізувати та трансформувати потрібну інформацію (високорозвинені аналітичні здібності);
- вміння закривати термінові, складні та неможливі питання, знаходити вихід з нестандартних та форс-мажорних ситуацій;
- самрстійне ведення проектів компанії;
- вміння співпрацювати з закордонними партнерами та організаціями;
- хороший організатор та координатор;
- відкрита, дружелюбна харизматична особистість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: