Резюме від 18 квітня 2017 PRO

Марчук Уляна Євгенівна

Помічник керівника, менеджер проектів, HR, 15 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
31 жовтня 1986 (30 років)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Помічник генерального директора

з 04.2015 по 04.2016 (1 рік)
Inkerman International (ТОВ "ТД"Інкерман"), Київ (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт)

- створення організаційно-розпорядчої документації, документів різнопланового характеру;
- представлення інтересів компанії в держустановах: міністерствах, посольствах, судах, реєстраційних органах та фінансових установах;
- робота, пов'язана з супроводом юридичних процесів компанії;
- виконання персональних завдань керівника;
- повний цикл організації відряджень по Україні та закордон;
- організація зборів та нарад акціонерів на міжнародному рівні (організація перебування, підготовка матеріалів засідань);
- підготовка презентацій та звітів;
- виконання письмових перекладів матеріалів на англійську мову;
- повне адміністрування офісу.

Помічник Голови Правління

з 05.2014 по 10.2014 (5 місяців)
КБ "Фінансова Ініціатива" м. Київ, Київ (Банківська діяльність)

- ведення електронного документообігу, створення організаційно-розпорядчої документаціі, контроль обігу внутрішніх службових документів;
- організація нарад правління, селекторних нарад, організація внутрішніх та зовнішніх зустрічей;
- ведення календаря керівника;
- координація роботи працівників ГО та регіональних філій банку згідно вказівок керівництва;
- ведення електронки НБУ;
- виконання різнопланових персональних завдань керівництва.

Помічник директора Івано-Франківського філіалу

з 09.2008 по 04.2014 (5 років 7 місяців)
ВРНП ІФ ПАТ "Укрнафта", Івано-Франківськ (роздрібна торгівля нафтопродуктами (мережа АЗК))

- ведення електронного та паперового документообігу;
- створення організаційно-розпорядчої документації, відповідей на запити державних структур та партнерів;
- організація нарад та зустрічей керівництва, координація роботи працівників офісу, майстрів та персоналу АЗС згідно розпоряджень керівництва;
- заключення та ведення договорів з господарськоі діяльності;
- проведення тендерних закупівель на товари та послуги згідно процедури;
- проведення щоденного моніторингу роздрібних та гуртових цін на нафтопродукти в регіоні, організація проведення зміни цін на пальне на АЗС та гуртом;
- пошук необхідної інформації, підготовка аналітичних та статистичних звітів;
- виконання різнопланових доручень керівництва виробничого характеру;
- активна участь в усіх проектах та процесах компанії.


Освіта

КНУ ім. Т.Шевченка

Право, Київ

Незакінчена вища, з 09.2016 по 02.2020 (3 роки 5 місяців)

На даний час навчаюсь на відділенні післядипломної освіти юридичного факультету КНУ ім. Т.Шевченка за спеціальністю "право"

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

Документознавство та інформаційна діяльність, Івано-Франківськ

Вища, з 09.2004 по 05.2009 (4 роки 8 місяців)

Базові предмети у галузі права, англійської мови, маркетинку, PR, журналістики та інформатики


Додаткова освіта

  • Школа помічника народного депутата (Навчальна програма з професійної підготовки помічників депутатів 29.10. – 01.11.2015р.)
  • Юридична практика (2 тижні)
  • Музична школа, навчання в класі гри на фортепіано (7 років)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Професійне володіння пакетом програм Microsoft Office:exel,word, power point, CRM, програмами електронної передачі даних та електронної пошти, використання внутрішніх корпоративних програм електронного документооббігу.
  • Підбір персоналу (1 рік досвіду)
    Середній, використовую в даний час.

Знання мов

  • Англійська — експерт

Додаткова інформація

- високорозвинені комунікативні навички, вміння вести переговори, знаходити спільну мову з потрібними людьми;
- вміння оптимізувати документаційні та інформаційні потоки;
- вміння шукати, аналізувати та трансформувати потрібну інформацію (високорозвинені аналітичні здібності);
- вміння закривати термінові, складні та неможливі питання, знаходити вихід з нестандартних та форс-мажорних ситуацій;
- хороший організатор та координатор;
- відкрита, дружелюбна харизматична особистість.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: