Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 2 грудня 2016

Владимир

Заведующий хозяйством, 7 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
54 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Дворовий Володимир Володимирович



ОСВІТА
•1993 р. - закінчив історичний факультет Київського університету ім. Т.Г. Шевченка.

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
•1986-1987 – Корсунь-Шевченківський станкобудівний завод, токар 2 розряду;
•1987-1993 – навчання у Київському університеті ім.Т.Г.Шевченка;
•1988-1989 – служба у лавах Радянської армії;
•1994-2001 – працював виконробом у ПП «Мета-94»;
•2002-2003 – працював головним спеціалістом представництва КБ «Південне» у м.Київ:
Основні обов’язки:
-Забезпечення життєдіяльності представництва;
-Закупка товарів;
-Облаштування офісних приміщень;
-Здійснення представницьких функцій;
-Зустріч та відправка делегацій підприємства і гостей;
-Інше.
•2003-2009 – працював у ФОП Мамрієнко В.В. начальником будівельної бригади за трудовим договором:
Основні обов’язки:
-підготовка кошторисів будівельних робіт;
-організація та проведення ремонтних та оздоблювальних робіт;
-організація та будівництво приватних житлових будинків;
-організація та будівництво фахверкових будинків;
-співпраця з архітектурними бюро;
-робота із замовниками;
-проведенні замірів;
-закупка матеріалів, забезпечення їх своєчасної доставки;
-підбір робочих;
-інше.

•З лютого 2010 до серпня 2013 р. – працював на посадах головного спеціаліста, начальника групи Управління справами та начальника господарського відділу Управління справами Дочірнього підприємства ДГЗІФ «Укрінмаш»:
Основні обов’язки:
-забезпечення життєдіяльності фірми;
-організація та забезпечення роботи відділу;
-закупка необхідних товарів;
-облік та видача товарів;
-контроль наявності витратних матеріалів;
-інвентаризація майна;
-облаштування офісних приміщень;
-організація та проведення ремонтних робіт;
-контроль роботи технічного персоналу;
-контроль справності та забезпечення своєчасного ремонту обладнання;
-інше.
•З листопада 2013 року – робота за договором.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Характер спокійний, урівноважений, комунікабельний, доброзичливий, вмію аналізувати та логічно мислити. Шкідливих звичок не маю.
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
•Володію українською та російською мовами.
•Практичний досвід роботи з комп’ютером.
•Маю права категорії В, С та досвід керування автомобілем.
•Маю власне авто РЕНО MCV (2010 р.в.)

•Практичні навички у здійсненні дрібних ремонтних робіт власними силами (заміна покриття підлоги; збірка меблів; врізка замків, вентиляційних отворів; встановлення дверей, плінтусів; установка та заміна розеток, вимикачів, кранів та багато іншого).


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: