Резюме від 23 липня 2017 PRO

Крупчак Ростислав Романович

Адміністратор, заступник керівника, керівник, 6 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
23 лютого 1992 (25 років)
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Продавець-консультант

з 06.2016 по нині (1 рік 3 місяці)
"Фокстрот" Техніка для дому, Закарпатська обл., м.Ужгород (Продаж непродовольчих товарів)

- Забезпечення виконання стандартів обслуговування та мерчандайзингу;
- Обслуговування покупців магазину;
- Забезпечувати правильність розрахунків з покупцями з дотриманням норм оформленні необхідних для цього документів.
- Забезпечувати наявність у торговому залі асортименту товару, його розміщення, передпродажну підготовку та відповідність цінника;
- Здійснювати оформлення рекламних акцій компанії у магазині;
- Виконувати стандарти мерчандайзингу та займатися викладкою товару;
- Виконання плану продаж;
- Участь в бізнес-процесах магазину.
- Виконання окремих доручень свого безпосереднього керівника.

Супервайзер (заступник керуючого магазину)

з 06.2015 по 06.2016 (1 рік)
"Фокстрот" Техніка для дому, Закарпатська обл., м.Ужгород (Продаж непродовольчих товарів)

- Забезпечення виконання стандартів обслуговування;
- Обслуговування покупців магазину;
- Забезпечувати правильність розрахунків з покупцями з дотриманням норм оформленні необхідних для цього документів.
- Виконання плану продаж;
- Проведення навчань персоналу;
- Контроль персоналу за виконання стандартів і планів поставлених на місяць;
- Організація проведення рекламних та промоакцій в магазині та підготовка звітів щодо їх ефективності;
- Виконання окремих доручень свого безпосереднього керівника.

Продавець-консультант

з 06.2014 по 06.2015 (1 рік)
"Фокстрот" Техніка для дому, Закарпатська обл., м.Ужгород (Продаж непродовольчих товарів)

- Забезпечення виконання стандартів обслуговування та мерчандайзингу;
- Обслуговування покупців магазину;
- Забезпечувати правильність розрахунків з покупцями з дотриманням норм оформленні необхідних для цього документів.
- Забезпечувати наявність у торговому залі асортименту товару, його розміщення, передпродажну підготовку та відповідність цінника;
- Здійснювати оформлення рекламних акцій компанії у магазині;
- Виконувати стандарти мерчандайзингу та займатися викладкою товару;
- Виконання плану продаж;
- Участь в бізнес-процесах магазину.
- Виконання окремих доручень свого безпосереднього керівника.

Юрисконсульт

з 02.2014 по 04.2014 (2 місяці)
ДП "Боринське ЛГ", Львівська обл.,Турківський р-н., смт.Бориня (Охорона і захист лісів,фінансово-економічна діяльність)

- Захист інтересів компанії за позовами;
Участь у переговорах , складання та правовий аналіз всіх типів договорів;
- Складання та правовий аналіз установчих документів, а також усіх типів документів внутрішньої діяльності підприємств різних форм і видів;
- Юридичний супровід діяльності підприємств;
- Підготовка документації для участі в тендерах, юридичний супровід договорів, укладених за результатами тендерів ;
- Консультації з питань права та підприємницької діяльності, у тому числі з питань земельного законодавства;
- Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.

Помічник-нотаріуса

з 09.2011 по 08.2013 (1 рік 11 місяців)
Турківська державна нотаріальна контора, Львівська обл., м.Турка (надання юридичних послуг)

•Консультація громадян згідно законодавства України.
•Прийом, реєстрація кореспонденції та направлення її у структурні підрозділи.
•Відповідно до резолюцій керівника передача документів на виконання, оформлення реєстраційних заяв, свідоцтв.
•Ведення картотеки обліку проходження документальних матеріалів, здійснення контролю за їх виконанням, видача необхідної довідки щодо зареєстрованих документів.
•Відправка відповідної документації адресатам.
•Ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції, систематизація й зберігання документів поточного архіву.
•Підготовка та здача до державного архіву документів та реєстраційної картотеки.
•Забезпечення зберігання службової документації.
•Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.


Освіта

МАУП

Правознавство, Львів

Вища, з 09.2012 по 07.2016 (3 роки 10 місяців)

Вишнянський коледж

Правознавство, Львівська обл., Самбірський р-н., м.Рудки

Середня спеціальна, з 09.2007 по 07.2012 (4 роки 10 місяців)


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    закінчив компютерні курси, досвідчений користувач ПК (встановленні систем та їх настройка, робота з програмами різни рівнів складності),Retail, Microsoft Office

Знання мов

  • Українська — експерт
  • Російська — середній
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

- Відповідальність;
- Комунікабельність;
- Ініціативність;
- Винахідливість;
- Цілеспрямованість;
- Позитивне мислення;
- Стресостійкість;
- Старанність;
- Дисциплінованість;
- Акуратність;
- Вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення;
- Висока ступінь відповідальності;
- Наявність лідерських якостей;
- Здатність працювати в команді;
- Навички управління колективом до 25 чол.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: