Резюме від 14 квітня 2017 PRO

Богданова Олена Миколаївна

Администратор, 4 500 грн/міс.

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Дата народження:
7 вересня 1977 (40 років)
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Адміністратор (в.о.директор)

з 04.2014 по 07.2016 (2 роки 3 місяці)
Кафе "Шалена шкварка" та "Літній майдан", Луцьк (Ресторанний бізнес)

Забезпечення високого рівня обслуговування гостей;
Навчання та оцінка персоналу;
Організація і координація торгових процесів ресторану;
Управління персоналом ресторану.

Бухгалтер

з 08.2012 по 03.2014 (1 рік 7 місяців)
ПП"АВТ-інформ", Луцьк (оптова та роздрібна торгівля непродовольчими товарами)

Організація бухгалтерського обліку та оформлення первинних документів на основі 1С:Підприємництво 7.7;соната(складання звітів),контроль за рухом грошових коштів;
облік приходу та списання ТМЦ;облік заробітної плати;ведення каси.

Бухгалтер

з 08.2007 по нині (10 років 2 місяці)
Ведення обліку ФОП дистанційно, Луцьк (продаж товарів)

Робота у програмі 1С бухгалтерія ,версія 7.7,Соната (складання бухгалтерської та податкової звітності ),ведення каси,облік приходу та списання ТМЦ,облік заробітної плати,-організація бухгалтерського обліку та оформлення первинних документів на основі 1С: Підприємництво 7.7,контроль за рухом грошових коштів,робота з первинними документами ( прихідні та розхідні накладні, рахунки-фактури)


Освіта

ЛУЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК І АУДИТ, ЛУЦЬК

Вища, з 09.1996 по 06.2004 (7 років 9 місяців)

НАВЧАЛАСЬ У ЛУЦЬКОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ (1992-1996РР.),ЛУЦЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ТЕХНІКУМІ(1996-1997РР.)


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Навички роботи з персональни комп’ютером:
    MS Word,MS Excel,Internet,1-C Бухгалтерия

Додаткова інформація

Особисті якості: Наполегливість, відповідальність, прагнення та вміння самостійно приймати рішення, пунктуальність, цілеспрямованість, вміння працювати в команді, ініціативність,комунікабельність, уважність, ввічливість,пунктуальність,охайність, легко знаходжу спільну мову з людьми ( маю досвід роботи з людьми і досвід у управлінні), стійка до стресових ситуацій, вести контроль за якістю обслуговування в залі, підбір персоналу, спілкування з гостями закладу, вирішення конфліктних ситуацій, формування бенкетних замовлень.

Знання мов: Українська, російська.

Захоплення: Психологія, література.

Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити.

контроль за якістю обслуговування в залі, підбір персоналу, спілкування з гостями закладу, вирішення конфліктних ситуацій, формування банкетних замовлень.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: