Резюме від 2 грудня 2016

Скляр Ірина Сергіївна

Операційний директор, заступник директора, юрист, керівник відділу

Повна зайнятість.

Дата народження:
6 березня 1986 (30 років)
Місто:
Київ

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Заступник директора, юрист

з 04.2016 по нині (8 місяців)
ПрАТ МАЙСТЕР БРОК», Киев (инвестиции)

•Юридичний супровід діяльності компанії, а саме:
•Моніторинг законодавства України;
•Здійснення правової експертизи договорів, нормативно-правових актів;
•Підготовка проектів посадових інструкцій;
•Реєстраційні дії, експертиза та розробка статутних документів;
•Договірна робота: розробка та правова експертиза договорів.
-Координація робіт, пов`язаних із автоматизацією та оптимізацією внутрішньої системи обліку;
-Організація корпоративних заходів, тощо

Директор, юрист

з 04.2015 по 03.2016 (11 місяців)
ТОВ «ПІОГЛОБАЛ Капітал», Киев (Інвестиції)

•Координація роботи всіх департаментів;
•Ведення переговорів та встановлення ділових відносин;
•Забезпечення реалізації тактичних управлінських рішень;
•Супровід угод корпоративних клієнтів компанії;
•Розроблення внутрішніх правил та документів компанії, а саме:
•Розроблення та вдосконалення Регламенту надання брокерських послуг;
•Розроблення та вдосконалення Положення про депозитарну діяльність;
•Розроблення та вдосконалення Правил та програм здійснення фінансового моніторингу;
•Розроблення та вдосконалення Положення про захист персональних даних, тощо.
•Юридичний супровід діяльності компанії, а саме:
•Моніторинг законодавства України;
•Підготовка документів для отримання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів;
•Здійснення правової експертизи договорів, нормативно-правових актів;
•Підготовка судових позовів та документів до державної виконавчої служби;
•Аналіз установчих документів та розроблення пропозицій щодо внесення змін до них;
•Підготовка проектів посадових інструкцій;
•Листування із державними органами та установами;
•Підготовка документів для проведення реєстраційних дій, тощо.
•Контроль за підготовкою звітності до Національного банку України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
•Розроблення бюджету та контроль за його виконанням;
•Підготовка управлінських звітів для власника;
•Здійснення контролю за грошовими потоками компанії;
•Планування платежів та контроль за їх виконанням;
•Координація робіт, пов`язаних із автоматизацією та оптимізацією внутрішньої системи обліку;
•Здійснення аналізу результативності робіт департаментів;
•Організація корпоративних заходів;
•Координація та контроль системи ризик менеджменту;
-Проведення співбесід з кандидатами на вакантні посади

Операційний директор

з 03.2015 по 04.2015 (1 місяць)
ТОВ «КУА «Піоглобал Ессет менеджмент», Киев (Инвестиции)

•Підготовка управлінських звітів для власника;
•Здійснення контролю за грошовими потоками компанії;
•Планування платежів та контроль за їх виконанням;
•Здійснення аналізу результативності робіт департаментів;
•Проведення співбесід з кандидатами на вакантні посади, тощо.

Генеральний директор, юрист

з 01.2013 по 06.2014 (1 рік 5 місяців)
ТОВ «Фоїл Сек`юрітіз»,, Киев (Інвестиції, послуги на ринку цінних паперів)

Координація роботи всіх департаментів;
•Ведення переговорів та встановлення ділових відносин;
•Розроблення внутрішніх правил та документів компанії, а саме:
•Розроблення та вдосконалення Регламенту надання брокерських послуг;
•Розроблення та вдосконалення Положення про депозитарну діяльність;
•Розроблення та вдосконалення Правил та програм здійснення фінансового моніторингу;
•Розроблення та вдосконалення Положення про захист персональних даних, тощо.
•Юридичний супровід діяльності компанії, а саме:
•Моніторинг законодавства України;
•Підготовка документів для отримання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів;
•Здійснення правової експертизи договорів, нормативно-правових актів;
•Підготовка судових позовів та документів до державної виконавчої служби;
•Аналіз установчих документів та розроблення пропозицій щодо внесення змін до них;
•Підготовка проектів посадових інструкцій;
•Листування із державними органами та установами;
•Підготовка документів для проведення реєстраційних дій, тощо.
•Підготовка звітності до Національного банку України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
•Розроблення бюджету та контроль за його виконанням;
•Підготовка управлінських звітів для власника;
•Здійснення контролю за грошовими потоками компанії;
•Планування платежів та контроль за їх виконанням;
•Координація робіт, пов`язаних із автоматизацією та оптимізацією внутрішньої системи обліку;
•Здійснення аналізу результативності робіт департаментів;
•Організація корпоративних заходів;
•Координація та контроль системи ризик менеджменту;
•Проведення співбесід з кандидатами на вакантні посади;

,Заступник директора департаменту депозитарної діяльності, в.о. Директора департаменту депозитарної діяльності

з 11.2010 по 01.2013 (2 роки 2 місяці)
ТОВ «Фоїл Сек`юрітіз», (ІІнвестиції, послуги на ринку цінних паперів)

•Координація роботи відділу;
•Розроблення внутрішніх положень, правил, зразків документів для здійснення депозитарної діяльності;
•Ведення переговорів з клієнтами;
•Контроль за здійсненням адміністративних, облікових та інформаційних операцій;
•Моніторинг законодавства щодо здійснення депозитарної діяльності;
•Аналіз та розробка тарифів та перелік послуг, що надає депозитарна установа;
•Підготовка рахунків за надані депозитарні послуги;
•Підготовка документів для взаємодії з НДУ, ВДЦП;
•Підготовка квартального звіту для НКЦПФР та ПАРД;
•Здійснення заходів для погашення заборгованості за депозитарні послуги, робота із боржниками;
•Підготовка пакету документів для здійснення конвертації цінних паперів;
•Супровід та контроль за здійсненням міжнародних поставок в системі Евроклір, Сідель;
•Розроблення технічних завдань для автоматизації роботи відділу;
•Перевірка нерегулярних даних депозитарної установи;
•Аналіз діяльності роботи департаменту та розробка пропозицій щодо вдосконалення та оптимізації робочих процесів
•Здійснення поточного моніторингу стану ринку депозитарних послуг ( моніторинг діяльності учасників ринку, вивчення напрямків їх діяльності, тарифів, послуг, спеціальних пропозицій)

, Фахівець з депозитарної діяльності, Начальник депозитарного відділу

з 05.2008 по 11.2010 (2 роки 6 місяців)
ТОВ «ТАСК-брокер», (Інвестиції, полсгуи на ринку цінних паперів)

•Здійснення адміністративних, облікових, інформаційних операцій;
•Ведення документообігу;
•Підготовка документів, розпоряджень на здійснення депозитарних операцій для клієнтів;
•Підготовка рахунків, актів за надані депозитарні послуги;
•Підготовка документів для взаємодії з ВДЦП, НДУ, депозитарієм НБУ, реєстроутримувачами;
•Листування з НКЦПФР, ПАРД
•Розробка нових послуг та продуктів для клієнтів;
•Підготовка квартального звіту до НКЦПФР, ПАРД;


Освіта

Київський Національний Університет ім..Вадима Гетьмана

Юридичний, правознавство, Київ

Вища, з 09.2003 по 06.2008 (4 роки 9 місяців)


Додаткова освіта

  • Школа англійської мови Д.Рунова (Київ, 2 роки)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    MS-Office, MS-Outlook, Internet; клієнт-банк, Оберон, Депоер, ОВДП-онлайн, АФРТЦП, НДУ-звіт, звітність до НКЦПФР та ПАРД, Експерт-ФМ, інтренет-кліринг РЦ, е-кастоді ІНГ Варшава,
  • Знання спец програм для роботи на ринку цінних паперів (5 років досвіду)
    Експерт, використовую в даний час.

Знання мов

  • Англійська — середній

Додаткова інформація

водійське посвідчення, закордоний паспорт

Особисті якості: гарні організаторські здібності, самостійна, пунктуальна, переконлива, доброзичлива, надійна, емоційна стійка,уважна, відкрита до нових навичок, знань та здібностей


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: