Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 19 квітня 2019 PRO

Світлана

Менеджер з адміністративної діяльності, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Администратор

з 11.2017 по 01.2019 (1 рік 2 місяці)
Randevu restraunt&Karaoke club, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Підбір, навчання, контроль та мотивація персоналу, повне забезпечення безперебійної роботи ресторану, запуск в роботу та закриття зміни, координація та організація робочого процесу.
- Ведення табеляції та складення графіка.
- Реалізація плану по виручці, підвищення продажів та середнього чеку.
- Підтримка чистоти, атмосфери та концепції закладу.
- Ведення касової дисципліни, ведення КОРО, видаткових та прибуткових ордерів, проведення інкасації, робота зі звітністю по продажам та касовим операціям, своєчасне їх виконання.
- Ведення та прийом банкетів, складення банкетних пропозицій.
- Вирішення критичних, адміністративних, господарчих або конфліктних ситуацій різного характеру, взаємодія з гостями, підтримка лояльності.
- Замовлення і прийом товару, робота з зовнішніми постачальниками і внутрішніми покупцями.
- Робота з вхідними дзвінками та кореспонденцією. Контроль прийому замовлення, видачі, розподілу товару, інвентаря та уніформи.
- Проведення інвентарізації і складання звітів.

Бармен - кассир

з 08.2014 по 09.2017 (3 роки 1 місяць)
Bite&Go, Киев (Deli cafe)

- забезпечення безперебійної роботи кафе;
- проведення готівкових та безготівкових розрахунків;
- відкриття, закриття касового дня;
- дотримання правил розрахунку гостей, збереження грошових коштів, правил експлуатації касових апаратів;
- облік приходу / витрати грошових коштів;
- складання касових звітів;
- приготування чаю, кави та напоїв на основі кави;
- приготування алкогольних і безалкогольних коктейлів.

Администратор

з 07.2012 по 08.2014 (2 роки 1 місяць)
bar barov, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- адміністрування: навчання співробітників,розподіл і координація роботи, облік робочого часу, розрахунок заробітної плати і т.д.
- досвід з ведення касових, прибутково-видаткових документів, закриття розрахунково-касової дисципліни ;
- вміння мотивувати персонал;
- навик ведення переговорів та ділової переписки;
- знання закупівельної діяльності;
- проведення співбесід;
- спілкування з клієнтами і їх залучення.
- збір, групування і надання звітності по діяльності ресторану по місячно;

Освіта

КИСИ

ФИСЕТ, Киев
Незакінчена вища, з 2011 по 2017 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email Internet Explorer Opera Mozilla Firefox MS Access Google Chrome Графічні редактори WordPad Веб-браузери MS Office Picture Manager

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Постійне навчання і прагнення розвиватися.
Хороший організатор. Присутня здатність креативно мислити і працювати на результат. Аналітичні здібності, ініціативність, відповідальність.
Хобі - книги, театр, кіно, дизайн, спілкування з новими людьми.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: