Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 25 березня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2483885

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Суми
Готовий працювати:
Київ, Суми

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Главный бухгалтер

з 12.2015 по нині (8 років 4 місяці)
Сільське господарство, агробізнес

Бухгалтер в одній особі
ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства;
формування у 1С первинних документів (прибуткові накладні, довіреності, акти надання послуг);
купівля-продаж валюти та відображення руху грошових коштів;
облік матеріальних цінностей;
розрахунок заробітної плати працівникам (подання ЄСВ);
виписка податкових накладних, реєстрація в ЄДРН
облік земельного фонду та нарахування зобов'язань за договорами оренди землі
формування та подання статистичної та податкової звітності;
формування та подання документів для розблокування податкових накладних;
Написання пояснення для розблокування податкової

Заступник головного бухгалтера

з 12.2014 по 12.2015 (1 рік)
СОЦК, Суми (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Ведення бухгалтерського обліку у програмі 1С 8.2 УТП, дільниць: банк, каса, розрахунковий рахунок;
нарахування заробітної плати, формування відомостей на виплату ЗП
формування звітності з ЄСВ та ПДФО
відображення нарахування та виплат донорам у звітах ДПС
Списання матеріалів у виробництво

Бухгалтер

з 09.2012 по 08.2014 (1 рік 11 місяців)
Производство, Суми (Харчова промисловість)

Ведення бухгалтерського обліку у програмі 1С 8.2, дільниць: банк, каса, розрахунковий рахунок;
ведення приходу та витрати ТМЦ
виконання касових операцій та розрахунків з підзвітними особами
проведення звірок із контрагентами;
аналіз рахунків бухгалтерського обліку з обліку розрахунків із контрагентами;
оцінка первинних документів на відповідність вимогам законодавства;
контроль договорів;
розрахунок заробітної плати
нарахування податків із заробітної плати;
відстеження кредиторської та дебіторської заборгованості;
розрахунки/звірки з дебіторами та кредиторами;
проведення інвентаризації ТМЦ, коштів;
розрахунок собівартості готової продукції
формування регулярної звітності для головного офісу (управлінський баланс, звіт про фінансовий результат, звіт про рух грошових коштів)

Ревизор

з 10.2009 по 10.2011 (2 роки)
Государственная налоговая инспекция, Суми (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

1. Діловодство:
-складання наказів, службового ділового листування між підрозділами, а також листування з різними організаціями
-облік вхідної та вихідної кореспонденції відділу (реєстрація),
-ведення табеля обліку робочого часу по відділу
-Складання посадових інструкцій співробітників.
2.Основні обов'язки:
-перевірка правильності ведення податкового та бухгалтерського обліку,
-правильне відображення первинних даних у бухгалтерському обліку,
-правильне відображення первинних даних у податковому обліку,
-правильність складання журналів ордерів та його даних,
-правильність відображення даних у головній книзі або в зворотному сальдових відомостях,
-правильність складання декларації з податку на прибуток та її додатків
-правильність ведення ПДВ та відображення даних з податку на додану вартість у податковій звітності,
-глибокий аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств,
-аналіз структури витрат, їх питома вага у загальній структурі витрат, збільшення чи зменшення доходної чи видаткової частини щодо попереднього року,
-Повне обґрунтування відхилень, визначення рентабельності підприємства, його ефективності та розвитку.
-правильність нарахування місцевих податків та внески до інших державних органів
-проведення інвентаризацій на підприємствах
-Підготовка різних видів звітів для керівництва і т.д.

Освіта

Сумський національний аграрний університет

Облік та аудит, Суми
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet Клиент-Банк 1С:Предприятие Windows Соната ОПЗ Банковское дело Ведение отчетности СОТА Учет основных средств МБП Оформление доверенности Работа с накладными Клієнт-Банк BAS Бухгалтерія

Додаткова інформація

Впевнений користувач ПК:
1) Windows
2) MS Office (Word, Excel, PDF),
3) Internet,
4) 1:С Підприємство конфігурація «Бухгалтерія проф», конфігурація» «Управління промисловим підприємством», конфігурація «Зарплата та управління персоналом», конфігурація «BAS КОРП». Від встановлення платформи до оновлення конфігурацій
5) Медок
6) Електронний кабінет платника tax.gov.ua
додаткова інформація
Маю високу працездатність і відповідальність. Завжди доводу розпочаті справи до кінця. Дотримуюся правил робочого етикету. Якісно виконую поставлені переді мною завдання. Займаюся самоосвітою та відслідковую останні фінансові новини, бухгалтерські та податкові нововведення. Уміння працювати як у команді, так і самостійно, комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, аналітичний склад розуму, точність. Стресостійка.
Сімейний стан: одружена, Діти: 2 дитини - 17 і 5 років.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: