Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 19 січня 2016

Ольга

Ассистент руководителя, office-manager, interprepter, secretary

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Виноградів
Готовий працювати:
Виноградів, Львів, Мукачево, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Асистент генерального директора

з 01.2010 по 08.2014 (4 роки 7 місяців)
ВЕТ Аутомотив Україна (Mechanical engineering)

1) Переклад з української мови на англійську
2) Замовлення квитків на потяг, літак
3) Бронювання проживаня як на території України та і закордоном
4) Підготовка документів на пісдпис (переклад з української мови на англійську)
5) Організація роботи водіїв
6) Ведення табелю обліку робочого часу
7) Виконання завдань безпосереднього керівника
8) Організація нарад, конференцій (телефонних конференцій в тому числі)
9) Написання звітів
10) Організація відряджень як по території України та і закордоном

Спеціаліст відділу постачання (логістика)

з 01.2010 по 09.2011 (1 рік 8 місяців)
ТОВ "ВЕТ Аутомотив Україне" (Mechanical engineering)

- закупівля несировиних та сировиних матеріалів допоміжних матеріалів та запчастин
- контроль графіку виробництва замовлень компанії на заводі експортера
- спілкування з іноземними партнерами, ведення ділової переписки
- контроль підготовки пакету товаросупровідних документів (Інвойс, Пакувальний лист)
- слідкування за документооборотом, повязаних с логістичними процесами
- робота з претензіями, вирішення форс-мажлрних ситуацій
- покращення процесу закупівлі
- досягнення найкращих умов для компанії з постачальниками

Освіта

Мукачівський Державний Університет

Економічний, облік та аудит, Мукачево
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Internet User MS PowerPoint MS Office MS Outlook PC User Windows Internet Explorer Outlook Express Email MS Access Work with office equipment CAD Express

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Olga Bakayeva
Transcarpathian, Vynogradiv town, Ukraine

Cell Phone # [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Objective
To find a job where I can fully apply my knowledge’s, organizational and planning skills

Personal Features
Capable of working independently and as a «team–player», responsible, patient, easy–going, goal–oriented, organized, strong international skills, capable of managing projects

Personal Details
Date of birth: 16 April 1986
Marital status: single

Summary of Qualifications

1,5 year experience as a Production Purchaser (Logistic Department):
Compiled and maintained records of items purchased or transferred between departments.
Prepared and sent purchase orders, communicated with vendors to Ensure the availability and delivery dates of goods.

3 years experience as an Assistant of General Manager (office-manager, secretary):
•Extensive interpreting at negotiations and documentation translation;
•Operation of Internal telephone station, front–door desk;
•Coordinating office events, ordering and buying stationery, managing drivers’ time;
•Preparing international passport and visas, ordering tickets to train, plane and bus.

Education2003–2008
Economy Faculty, Specialist of book-keeping and audit
Mykachevo State University

Professional ExperienceProduction Purchaser, 2010-2011, “W.E.T. Automotive Ukraine Ltd.”:
-Raw materials ordering;
-SAP program knowledge;
-Organizing of supplying of raw materials and delivering in time to the place;
-Conversation with suppliers, customer service, planning, production;
-Force major situations solving.

Assistant of General Manager, 2011-2014, “W.E.T. Automotive Ukraine Ltd.”:

-Organization of business trips on the territory of Ukraine and to the foreign countries;
- Gathering, checking and preparing documents for applying visa to foreign countries (Hungary, USA, China, Great Britain);
-Direct work with GM: signing of payment orders (on daily basis), invoices, applications, official notes;
-Work in internet (reservation of hotel accommodation, car renting, taxi arrangements);
-Organization of meetings (GoToMeeting program knowledge), telephone conferences, events;
-Writing of Meeting Minutes and creation of Agenda for training and visits;
-Managing drivers’ time;
-Office arrangements.

Additional Skills
Languages:
English – free English (both written and oral)
Russian – native
Ukrainian - native

Computer Skills
Windows
Word for Windows
Excel
Outlook Express
Internet Explorer
Power Point
GoToMeeting

References
References are available on request

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: