Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 12 березня 2020

Лілія

Финансовый директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet Пользователь ПК Пользователь Internet MS PowerPoint MS Outlook MS Access 1C M.E.Doc PC User Internet User Bitrix24 Accent Ведение отчетности Jira Акцент OLAP 1С УТП 1С УПП Slack Competence Odoo

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — просунутий
  • Французька — початковий

Рекомендації

Cубботін Олексій Петрович

Cубботін Олексій Петрович

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Освіта:

базова:
1999-2004Донецький національний университет.
•Факультет: Обліково-фінансовий.
•Спеціальність: Фінанси (магистр з відзнакою).
додаткові:
2001-2003 Донецький національний университет.
•Факультет: Факультет суміжних (додаткових) професій.
•Спеціальність: Засоби масової інформації (суміжна (додаткова) кваліфікація перекладача ділової документації (англ.мова) (з відзнакою).
2011- 2014 Донецький юридичний інститут МВС України.
•Факультет: Факультет права.
•Спеціальність: Правоведення (бакалавр-юрист).

Трудова біографія:

2004-2005. ДКФ ЗАТ «ВО «Київ-Конті» (виробництво кондитерських виробів) (м.Донецьк)
- Бухгалтер з обліку виробництва;
- Бухгалтер матеріального відділу.

2005-2007. ТОВ «Донвуглетехінвест» (агломерація кам'яного вугілля) (м.Донецьк)
-Економіст;
-Економіст з фінансової роботи.

2007-2008. ТОВ «Укргеосервіс» (буріння свердловин та шуфтів) (м.Донецьк)
-Економіст з фінансової роботи.

2008-2009. ТОВ «Автогалс»(автоцентр) (м.Донецьк)
- Економіст

2009 – 2015. Група компаній "Енергостіл" (виробництво сталевих виробів) (ТОВ "Завод "Енергостіл", ТОВ "Торговельний Дім "Енергостіл")(м.Донецьк, смт Комсомольський Харківської обл.)
- Бухгалтер-ревізор
- Заступник директора з економіки
- Головний бухгалтер
- Заступник директора

2015 - вересень 2015. АТ "У.П.Е.К" (індустріальна група машинобудівних підприємств та інженерних центрів) (м.Харків)
- Начальник відділу планування та оптимизації видатків

вересень 2015 - березень 2017 ТОВ "ЕНЕРДЖІ СЕЙВІНГ СОЛЮШН" (офіційний представник MAXUS LLC в Україні) (м.Харків)
- Головний контролер з фінансів
- Заступник фінансового директора з контролю та аудиту
- Фінансовий директор / Керівник служби бюджетування та фінансового менеджменту

березень 2017 - червень 2018 Група Компаній "Фактор" ТОВ "Видавництво "Вiват" (м.Харків)
-Фiнансовий директор


Професійний досвід:

- Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку на виробничих та торговельних підприємствах з поданням необхідної звітності.
- Подання звітності, сплата податків та координування діяльності ФОП 2, 3 групи (в т.ч. робота з Upwork, Payoneer інш.).
- Антикризовий менеджмент у організації і веденні обліку на підприємстві, роботи фінансової служби та взаємодіїї з іншими підрозділами, організація якісної роботи складського господарства (зі створенням відповідних положень та інструкцій для роботи).
- Калькування собівартості продукції, економічний аналіз її статей, розробка рекомендацій та пропозицій з економічної оптимізації діяльності підприємства.
- Ведення управлінського обліку з формуванням бюджетів підприємства, управлінської та фінансової звітності (P&L, cash-flow, balance sheet).
- Контроль за виконанням бюджетів в ЦФВ та економічний аналіз відхилень фактичних та планових показників діяльності з використанням різних показників та методів економічного обгрунтування управлінських рішень, BPM.
- Розробка системи мотивації персоналу (sales managers, finance department, logistic support).
- Досвiд складання документiв та подання заявок на отримання грантiв( US Embassy, Creative Europe).
- Впровадження ERP систем (перехід з 1С-7 на 1С- 8:УПП).
- Знання стандартів та формування звітності за МСФО.
- Ведення іноземних юрисдикцій (супроводження облікових операцій, пов'язаних з імпортом та експортом продукції (КНР, БВО, Панама).
- Участь у розробці та впровадженні процесів виробничої системи з використанням принципів Lean Production.
- Робота з питань корпоративного права (складання проектів документів, договорів, угод, внутрішньої документації й т.і.) та їх юридичний супровід; перевірка існуючих договорів на відповідність нормам діючого законодавства; правова експертиза документів; організація ведення юридичного документообігу; участь у проведенні перевірок підприємств контролюючими органами та силовими структурами).
- Формування звітності з DDG (у частині фінансової експертизи та правових основ діяльності) та Сompliance-контроль.
Професійні та інші навички:
працюю у 1С 7.7, 8.2, УТП, УПП, Акценті, програмах подання звітності у електронному вигляді, MS OLAP, PTC Windchill, Bitrix24.
Додаткові відомості:
стипендіат Президента України (2002 р.), найкращий випускник Донецького національного университету (2003 р.) , маю відзнаки та дипломи 10 науково-практичних конференцій, постійно підвищую свій професійний та освітній рівень (програма СIPA (FA-1, МА-1),тренінг «Економічне обгрунтування управлінських рішень» за програмою МВА «Стратегія», «Активний продаж» и «Мистецтво управління підлеглими»)
Маю закордонний паспорт, посвідчення водія категорії «В» (2010=водійський стаж).
Маю дитину (2012 р.н.)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: