Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 20 лютого 2023

Ксения

Бухгалтер, оператор 1C, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

НМетАУ

Економіки та менеджменту, Облік та аудит, Дніпро
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Диплом про вищу освіту з відзнакою.

З 2006 по 2009 навчалася у Дніпропетровському технолого-економічному коледжі за спеціальністю "Бухгалтерський облік" (диплом із відзнакою).

Додаткова інформація

ВАЖЛИВО: обставини склалися так, що наразі знаходжуся у Канаді і можу працювати лише дистанційно. Є швидкісний інтернет, ноутбук, український номер телефону без роумінгу, але з необхідними месенджерами. Тобто, зв`язатись зі мною можна, зателефонувавши на мій номер через Viber чи Telegram.

Загальний стаж роботи бухгалтером з обробки первинної документації - 6 років (січень 2016р. - грудень 2021р.: будівельна фірма, сільськогосподарське підприємство, лакофарбове виробництво, кондитерське виробництво).

Досвід роботи в базах 1С v7.7 та 8. До моїх обов'язків входив:
-облік розрахунків з покупцями (створення рахунків, видаткових, товарно-транспортних накладних, актів звірок);
-облік розрахунків з постачальниками (заведення нових контрагентів, оприбуткування ТМЦ, виписка довіреностей, звірка розрахунків);
-контроль заборгованостей за 361 та 631 рахунками;
-списання МШП;
-створення авансових звітів;
-погодження рахунків на оплату, перевірка їх коректності, створення реєстру платежів;
-набір та відправка платежів у системі "Клієнт банк";
-рознесення банківських виписок у базі 1С v8;
-створення реєстрів та контроль за наявністю оригіналів бухгалтерських документів;
-облік договорів компанії;
-розбір поштової кореспонденції;
-виконання доручень головного бухгалтера;
-взаємодія з менеджерами;
-робота в офісних програмах Microsoft office та з електронною поштою.

Також 6 місяців працювала менеджером з постачання, виконувала наступне:
-розрахунок необхідних матеріалів для виготовлення продукції;
-узгодження кошторису для виробництва цієї продукції;
-замовлення товарів, сировини у постачальників;
-логістика продукції, сировини, матеріалів;
-закриття розрахунків.

Знання мов:
-українська;
-російська;
-англійська (рівень В1 Intermediate).

Відповідально підходжу до поставлених завдань. У роботі дисциплінована, уважна, націлена на результат, легко навчаюсь.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: