Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 15 квітня 2024 PRO

Костянтин

СЕО, комерційний, операційний, виконавчий директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дніпро, Інші країни, Київ, Львів, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Виконавчий директор

з 03.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
Агрофірма ПОЛЕ, Черкаси (Сільське господарство, агробізнес)

- розробка та імплементація стратегії розвитку бізнесу;
- Побудова фінансової структури підприємства, адаптованої до актуальних ризиків (фінансовий консалтинг, масштабування бізнесу в інші юрисдикції);,
- реформування відділу продажу, запровадження стандартів обслуговування, підвищення лояльності клієнтів (SCI, CES, NPS показники);
- Побудова успішної системи продажів ;
- Впровадження бізнес-процесів заснованих на логіці подій та їх відображення в облікових програмах (1С, SAP, ...)
- Організація роботи штатного IT підрозділу компанії, впровадження методології ITIL;
- побудова сучасної структури Service desk;
- Використання ідеології Lean Production;
- Мотиваційна робота, побудова HR складової;
- результативна робота при взаємодії з власниками бізнесу (баланс думок/конфлікт інтересів)

Генеральний директор

з 01.2020 по 02.2023 (3 роки 1 місяць)
ТОВ Улюблене таксі, Кривий Ріг (Транспорт, логістика)

- розробка та імплементація стратегії розвитку бізнесу;
- Побудова фінансової структури підприємства, адаптованої до актуальних ризиків (фінансовий консалтинг, масштабування бізнесу в інші юрисдикції);
- реформування відділу продажу, запровадження стандартів обслуговування, підвищення лояльності клієнтів (SCI, CES, NPS показники);
- Побудова успішної системи продажів онлайн (e-commerce);

- digital стратегія розвитку та трансформації бізнесу;


- Впровадження бізнес-процесів заснованих на логіці подій та їх відображення в облікових програмах (1С, SAP, ...)
- Організація роботи штатного IT підрозділу компанії, впровадження методології ITIL;

- побудова сучасної структури Service desk;
- Створення call-center відділу продажів;

- Використання ідеології Lean Production;

- Мотиваційна робота, побудова HR складової;
- результативна робота при взаємодії з кількома власниками бізнесу (баланс думок/конфлікт інтересів)

Комерційний директор

з 04.2016 по 12.2019 (3 роки 8 місяців)
ТОВ "BFI" торгова марка "Форнетті", Київ (Харчова промисловість)

• визначення перспективних товарних груп, методів їх реалізації та просування на ринок;
• розробка модельного ряду продуктів та позиціонування його на ринку;
• створення та запуск виробництва продуктів;
• розвиток та підтримка партнерської мережі;
• організація внутрішньокорпоративних взаємин департаменту з іншими підрозділами, відділами та структурами;
• підбір персоналу та організація робочої команди;
• розробка та впровадження системи проектного продажу та прогнозування продажів;
• планування, управлінський облік та бюджетування;
• участь у розробці та впровадженні системи KPI;
• оптимізація всіх бізнес-процесів;

Результати роботи:
• аналіз та оптимізація продуктової лінійки, запровадження нового ціноутворення;
• залучення та успішна співпраця з Національними та регіональними мережами
• виконання плану продажу (зростання 40-80%);
• розробка та впровадження системи управління та контролю за маржинальністю продажів, її збільшення;
• ініціатор та безпосередній учасник у розробці та впровадженні системи планування та прогнозування продажів, управлінському обліку та бюджетуванні, системі проектних продажів у департаменті, впровадження системи CRM, унаслідок чого дані напрацювання були прийняті за основу або впроваджені у компанії в цілому;
• узгоджено та регламентовано основні бізнес-процеси взаємодії з іншими департаментами та структурними підрозділами компанії;

Керівник бізнес-напряму

з 07.2013 по 02.2016 (2 роки 7 місяців)
ТОВ "Salatiko", Дніпро (Сільське господарство, агробізнес)

Окремий структурний підрозділ компанії. Набір банку землі по прилеглих районах.Робота з адмін.ресурсом, контролюючими органами та іншими службами.Рослинництво - вирощування зернових та технічних культур (пшениця, кукурудза, соя, соняшник, цукровий буряк). Використання новітніх технологій у рослинництві. -Взаємодія з керуючою компанією;
організація та контроль діяльності підприємства;
управління великим колективом;
представлення підприємства у всіх організаціях;
управління фінансово-господарською діяльністю підприємства;
складання бюджету та аналіз роботи підприємства;
вибір найоптимальнішого напряму роботи підприємства;
робота з контролюючими органами.
Аналіз стану ринків, проведення переговорів із мережами узгодження умов співробітництва, трейд-маркетингових активностей та укладання договорів на постачання продукції. Розвиток довгострокових партнерських відносин.
Планування продажів компанії. Постановка цілей, мотивація та контроль торгових команд. Врегулювання відносин із мережами та переробниками.
Тепличне господарство, вирощування овочів на відкритому ґрунті, крапельне зрошення. Фруктово-ягідний сад... Організація та контроль виконання польових робіт згідно з технологічними картами, контроль за роботою техніки в полі. Контролює виконання робіт з збирання врожаю та транспортування до місця зберігання. Оптимізація виробничих процесів з метою мінімізації витрат та збільшення обсягів виробництва.
Структура підпорядкування: підпорядкування безпосередньо генерального директора. Кількість безпосередніх підлеглих – 30 осіб. Штат компанії – 1000 чол.
Встановлював довгострокові ділові відносини з мережами, ключовими клієнтами та державними органами, що впливають на розвиток бізнесу.
Кадрові ротації, підбір персоналу. Навчав та розвивав персонал, планував продажі, розробляв та впроваджував системи мотивації для співробітників відділу продажу та фокусних команд, мотивував персонал на досягнення поставлених цілей.
Контролює нумеричну дистрибуцію, товарні залишки та дебіторсько-кредиторську заборгованість. Формував культуру та лояльність співробітників компанії.
Зона відповідальності: продажі на території України та країн Европи.
Критерії оцінки роботи: виконання планів та обсягів продажу, дебіторська та кредиторська заборгованість, кількісна та якісна дистрибуція, ефективність проведення трейд-маркетингових заходів, рентабельність компанії.

Комерційний директор

з 06.2011 по 06.2013 (2 роки)
ТОВ "Вісма Дніпро" ТМ Архиз, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• визначення перспективних товарних груп, методів їх реалізації та просування на ринок;
• розробка модельного ряду продуктів та позиціонування його на ринку;
• створення та запуск виробництва продуктів;
• розвиток та підтримка партнерської мережі;
• організація внутрішньокорпоративних взаємин департаменту з іншими підрозділами, відділами та структурами;
• підбір персоналу та організація робочої команди;
• розробка та впровадження системи проектного продажу та прогнозування продажів;
• планування, управлінський облік та бюджетування;
• участь у розробці та впровадженні системи KPI;
• оптимізація всіх бізнес-процесів;

Результати роботи:
• отримання більш вигідних умов роботи із стратегічним вендором;
• аналіз та оптимізація продуктової лінійки, запровадження нового ціноутворення;
• залучення та успішна співпраця з Національними та регіональними мережами
• виконання плану продажу (зростання 15-40%);
• розробка та впровадження системи управління та контролю за маржинальністю продажів, її збільшення;
• ініціатор та безпосередній учасник у розробці та впровадженні системи планування та прогнозування продажів, управлінському обліку та бюджетуванні, системі проектних продажів у департаменті, внаслідок чого дані напрацювання були прийняті за основу або впроваджені у компанії в цілому;
• узгоджено та регламентовано основні бізнес-процеси взаємодії з іншими департаментами та структурними підрозділами компанії;

Комерційний директор

з 06.2006 по 06.2011 (5 років)
ТОВ "Холодильний торговий дім" ТМ Мушкетер, Пекар, Дніпро (Харчова промисловість)

1. Аналіз стану ринків, проведення переговорів із мережами узгодження умов співробітництва, трейд-маркетингових активностей та укладання договорів на постачання продукції. Розвиток довгострокових партнерських відносин.
2. Планування продажів підприємства. Постановка цілей, мотивація та контроль торгових команд. Врегулювання відносин із мережами та з роздрібними торговими точками.
Структура підпорядкування: підпорядкування безпосередньо генерального директора. Кількість безпосередніх підлеглих – 70 осіб. Штат компанії – 1200 чол.
Встановлював довгострокові ділові відносини з мережами, ключовими клієнтами та державними органами, що впливають на розвиток бізнесу.
Кадрові ротації, підбір персоналу. Навчав та розвивав персонал, планував продажі, розробляв та впроваджував системи мотивації для співробітників відділу продажу та фокусних команд, мотивував персонал на досягнення поставлених цілей.
Контролює нумеричну дистрибуцію, товарні залишки та дебіторсько-кредиторську заборгованість. Формував культуру та лояльність співробітників компанії.
Зона відповідальності: продаж на території України.
Критерії оцінки роботи: виконання планів та обсягів продажу, дебіторська та кредиторська заборгованість, кількісна та якісна дистрибуція, ефективність проведення трейд-маркетингових заходів, рентабельність компанії.

Досвід відкриття «з нуля» торгової філії (реєстрація, оренда приміщень, відкриття р/рах, обладнання дрібнооптового магазину, оформлення документів у державних органах).

Дивізійний менеджер

з 11.2004 по 06.2006 (1 рік 7 місяців)
ТОВ «Контінент» ТМ Славолія Урожай Гайсин, Донецьк (Харчова промисловість)

• Керівництво командою;
• Формування та розвиток каналів збуту в дивізіоні;
• Аналітика продажу з дивізіону;
• Робота з дистриб'юторами;
• Забезпечення виконання планів щодо обсягу продажу та дистриб'юції;
• Впровадження акцій (спрямовані на збільшення обсягів продажу);
• Регламенти процесів;
• Забезпечення оптимального товарного запасу на складах дистриб'юторів;
• Забезпечення виконання графіка відвантаження та повернення грошей;
• Підбір, навчання та мотивація персоналу;
• Адміністрація.

Освіта

Дніпропетровський орден Трудового червоного прапора Гірський Інститут ім. Артема

Автоматика та телемеханіка, інженер-електрик, Дніпро
Вища, з 1988 по 1993 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Вплив та переконання; Мистецтво управління персоналом; Комунікації у бізнес ситуаціях; Менеджмент та лідерство; Робота в ціля

2010-2016

Школа Керівників Навичка структурувати бізнес-процеси Навичка делегування Навичка управляти

2020

Знання і навички

MS Office Windows 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Продаж MacOS 1С УВП Бізнес експертиза, досвід операційної діяльності Фахівець у сферах стратегічного та тактичного планування, Побудови команди з нуля, розробці та впровадженні Інновацій

Знання мов

  • Німецька — вище середнього
  • Англійська — середній

Рекомендації

  • Колюжная Татьяна

    Колюжная Татьяна

    Директор по макетингу, BFI

    Контактні дані приховані
  • Есельская Янина

    Есельская Янина

    Директор по персоналу, Salatiko

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Маю досвід управління бізнес-процесами на підприємстві. Розробка та аудит бізнес-процесів, формування, покращення та опис бізнес-процесів під конкретні завдання; - розробка стратегічних і тактичних планів, контроль їх виконання, коригування у разі потреби; - кадровий менеджмент, підбір кваліфікованої команди для виконання затверджених бізнес-процесів; - розробка внутрішніх регламентуючих документів та KPI для всіх учасників бізнес-процесів; - пошук та впровадження маркетингових стратегій на ринках В2В, В2С, у т.ч. при виході зовнішні ринки; - бюджетування, створення систем протидії внутрішньому шахрайству (фінансовому та матеріальному); - навички управління колективами до 800 осіб; - аналітичне та креативне мислення, нестандартний підхід до вирішення поточних та стратегічних завдань; - розробка та здійснення програм антикризового управління.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: