Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 20 липня 2023

Тетяна

Менеджер із закупівель, логіст

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Освіта:
2005-2011 рр. - Державний університет економіки та технологій транспорту
Спеціальність: «Економіка підприємства»

2000-2005 рр. - Київський енергетичний технікум
Спеціальність: «Монтаж та експлуатація теплоенергетичного обладнання АЕС»

Досвід роботи та отримані професійні навички:
серпень 2018р. - т.ч. ТОВ "ОВК-СИСТЕМИ"
Керівник відділу закупівель, Україна та ЗЕД:
Забезпечення наявності товару в оптимальній кількості та асортименті; Формування заявок на постачальників відповідно; Операційний супровід процесу закупівлі товару від розміщення замовлення у постачальників до отримання товару на складі. Взаємодія з брокерськими, експедиційними компаніями у процесі закупівлі. Розміщення замовлень у постачальників контроль кредиторської заборгованості; Контроль стану товару, за потребою, організація повернення/обміну товару постачальнику (фактично/документально). Підготовка та супровід договорів поставок; Контроль одержання оригіналів документів; Звірка з постачальниками; Оформлення заявок на витрачання коштів, і навіть контроль оплат. Взаємодія з відділами продажу, бухгалтерії та логістики (транспортна, складська).

серпень 2016р. - липень 2018р. ТОВ "АСТЕР-ЦЕНТР"
Менеджер відділу закупівель:
Організація та забезпечення компанії ТМЦ (роздріб, опт). Обробка заявок, контроль за станом запасів матеріалів, своєчасність надходження та оприбуткування матеріалів на склад, переміщення ТМЦ. Розробка та запровадження схем поставок. Упорядкування плану закупівель, відстеження приходу товару, розподіл за складами, організація доставки. Контроль стану товару, за потребою, організація повернення/обміну товару постачальнику (фактично/документально). Аналіз кредиторської та дебіторської заборгованості. Оформлення заявок на витрачання коштів, і навіть контроль оплат. Укладання договорів на постачання. Первинна бухгалтерія. Щоквартанна звірка з постачальниками. Взаємодія з відділами продажу, бухгалтерії та логістики (транспортна, складська).

вересень 2015р. - серпень 2016р.
Фахівець із методів розширення ринків збуту (маркетолог):
розробка та впровадження маркетингової стратегії компанії, PR компанії та бренду; з'ясування потреб замовників/покупців за умовами роботи, у нових продуктах, удосконаленні продуктів модельного ряду, додаткових послуг; моніторинг та аналіз ринку та діяльності конкурентів;
розвиток маркетингу для залучення нових клієнтів та утримання існуючих; розробка рекомендацій з метою збільшення доходності продажів; Digital маркетинг (сайт, соц. мережі, e-mail, розсилки, презентаційні матеріали тощо).

2014-2015рр. ТОВ "АРЕС ІНЖИНІРІНГ"
Офіс-менеджер: прийом, розподіл та фільтрація вхідних/вихідних дзвінків; оформлення потокових документів; ведення первинної бухгалтерії; ведення електронного документообігу; інформування співробітників компанії про події, факти, розпорядження; організація відряджень керівника та співробітників фірми, а також організація поїздок клієнтів; робота з вхідною та вихідною електронною кореспонденцією; організація надсилання та отримання поштових відправлень; координація та забезпечення офісу.

2012-2014 рр. ТОВ «Інноваційні технології у будівництві»
Менеджер: самостійний пошук; консультація клієнтів; укладання договорів; оформлення потокових документів; проведення та контроль угод; повний контроль підлеглих у виконанні одноразових робіт, а також у комплексному обслуговуванні кооперативів.

2010-2013 рр. ТОВ «Транспортна компанія «Навігатор-Авто»»
Менеджер, логіст: розвиток та робота з прямими клієнтами; детальна консультація клієнтів; прийом, розподіл та фільтрація вхідних/вихідних дзвінків; оформлення потрібних документів; ведення первинної бухгалтерії; контроль угод; контроль стану замовлень; самостійний пошук клієнтів; ведення електронного документообігу; інформування співробітників компанії про події, факти, розпорядженнях; організація відряджень керівника та співробітників фірми, а також організація поїздок клієнтів; робота з вхідною та вихідною електронною кореспонденцією; організація надсилання та отримання поштових відправлень; координація та забезпечення офісу.

2004-2005 рр. Київський Енергетичний Технікум
Помічник керівника: прийом дзвінків; робота з вхідною та вихідною кореспонденцією; підготовка документів для керівника; виконання доручень.

Додаткові навички та інтереси:
Досвідчений користувач ПК: МS Оffiсе: Wогd, Excel, 1С, Вitrix24.ua, Роwег Роint та ін., Intегnet Ехрlогег, Орега, Моzila Firefox та електронної пошти. У вільний час займаюсь спортом, граю в шахи, читаю книги.
Маю права водія категорій А,В.

Особисті якості:
Аналітичне мислення, вмію швидко орієнтуватися у складних ситуаціях та самостійно приймати рішення, швидко та легко навчаюсь, відповідальна, цілеспрямована, наполеглива та стрімка до професійного зростання, комунікабельна, стресостійка, виконавча, пунктуальна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: