Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 25 липня 2023 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2540128

Головний бухгалтер (оренда, торгівля, будівництво), 15 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер, аудитор. фінансовый директор

з 07.2001 по нині (22 роки 9 місяців)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт

Головний бухгалтер, аудитор, фінансовий директор
з 07.2001 донині (22 роки)
Оптова торгівля, валютні операції, видавництво, послуги, оренда, туризм, будівництво та монтажні роботи

Професійні навички:
Досвідчений головний бухгалтер з функціями фінансового директора, аудитор
Робота в компаніях з різними видами діяльності, Київ (Оптова торгівля, ЗЕД, видавництво, послуги, оренда, туризм, будівництво та монтажні роботи) протягом останніх 22 років

Професійні навички:

Досвід роботи головним бухгалтером з функціями фінансового директора 22 років:
- сертифікат аудитора (2018 р)
- диплом ДіпІФР-Рус (2019р)
Досвід участі у проведенні аудиторських перевірок

• знання та застосування ПСБО, МСФЗ та Податкового кодексу;
- бюджетування та управління фінансовими потоками компанії;
-формування всіх видів звітності: управлінська, фінансова, ДДС.

- Оптимізація та автоматизація облікових процесів компанії (т.ч. переходи з 1С 7.7 на версію 1С 8.3
-знання всіх ділянок обліку та всіх систем оподаткування, у тому числі:
- нарахування зарплати на 60-100 осіб;
- ПДВ: витяг та реєстрація податкових накладних;
- великий досвід розблокування податкових накладних та подання таблиці даних платника податків
- робота з основними засобами;
- розрахунки з підзвітними особами;
- клієнт-банк банків: Райффайзен банк Аваль, Прокредит банк, Приватбанк, Укрсоцбанк та інші
•працюю в 1 з 7.7, 8.2Підприємство, BAS із завантаженням-вивантаженням 1С зарплата та кадри, а також з віддалених баз;
• всі офісні програми, Арт-звіт плюс, M.E.Doc, Соната, клієнт-банк, кабінет платника податків.
• подача всієї необхідної звітності до контролюючих органів
• досвід роботи з електронними ключами: отримання, реєстрація, поновлення, подовження
• спілкування з контролюючими органами,
• проходження аудиторських перевірок з позитивними результатами

Освіта

Харьківський інститут ринкових відносин та менеджменту

Облік та аудит, Харьків
Вища, з 1999 по 2002 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

постійне підвищення квалифікації шляхом проходження навчальних курсів. вебінарів та інше

22лет

Знання і навички

M.E.Doc Клиент-Банк 1С:Предприятие Бухгалтерский учет 1С УТП Соната ОПЗ Арт-Звит Знание офисных программ Начисление зарплаты Банковское дело Ведение отчетности MS Excel Уміння аналізувати Аудит фінансової звітності Пунктуальність Бухгалтерський аудит Внутрішній аудит Скрупульозність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Великий досвід організації бухгалтерського та податкового обліку на підприємствах, досвід керівництвом відділу бухгалтерії з 9 бухгалтерів.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: