Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 22 вересня 2020

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2548753

Адміністратор рецепції, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

Доскоч Наталія Мирославівна
Львів, • e-mail [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») • д.н. 05.11.1969р.

МЕТА
Отримання вакантної посади

ОСВІТА
•У 1992 завершила навчання в Луцькому державному педагогічному інституті імені Лесі Українки за спеціальністю " російська мова та література".
•У 1994 році здобула другу вищу освіту в Львівському національному Університеті ім. Івана Франка на факультеті практичної психології.
•У 2003 році закінчила курси інформаційних технологій Львівського національного університету імені Івана Франка.


ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
-1993 – 2004рр. працювала вчителем, психологом;
-2007 – 2008рр. працювала гувернанткою;
-2009 – 2012рр. адміністратор кафе;
-2013 - 2015рр. продавець антикварних меблів;
-2016 - 2017рр. адміністратор спортклубу;
-2017 - офіс-менеджер


ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Характер спокійний, урівноважений, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. Швидко навчаюсь. Шкідливих звичок не маю.

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
•Рідна мова – українська. Володію російською мовою.
•Практичний досвід роботи з комп’ютером.
•Закінчила курси медичної сестри.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: