Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 3 лютого 2023 PRO

Олександра

Керуюча, економіст, аналітик, 22 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор кав‘ярень

з 08.2021 по 04.2022 (8 місяців)
Bacara Coffee, Черновцы (Готельно-ресторанний бізнес)

Напрямок кав‘ярні-ресторану Bacara Кава

Коригування існуючих, впровадження нових та контроль виконання всіх необхідних чек листів для кав’ярні.
Контроль процесу забезпечення товарів на кав’ярню з складу та від постачальників.
Визначення мінімальних залишків товарів на складі, розподіл відповідальних за закупку товарів.
Побудува процесу інвентаризації на кав’ярні.
Формування та впровадження нормативно-установчих інструментів управління.
Постановка та відслідковування виконання планів по продажам для кав’ярні.
Постійна розробка та оновлення ЗП проекту кав’ярні (визначення преміальної винагороди для співробітників відділу, погодження штрафних стягнень з співробітників, контроль правильності нарахування заробітної плати, контроль своєчасної виплати заробітної плати, контроль зарплатного фонду та його коригування при потребі).
Проведення операційних зустрічей з адміністраторами, шеф кухарем та шеф бариста кав’ярні (постановка задач, контроль їх виконання).
Налаштування облікової програми Iiko на кав’ярні
Контроль ціноутворення нових продуктів.
Моніторинг та робота з food cost.
Робота з новими стравами - колективна розробка, прорахунок собівартості, встановлення ціни, контроль виведення в продаж товару.


Напрямок кав‘ярень To go

Обходи кав’ярень - контроль проведення чек листів адміністраторами мережі.
Аналіз програми чек листів та моніторинг співпадіння з реальністю.
Контроль проведення інвентаризацій.
Проведення операційних зустрічей з HR менеджером, менеджером з закупівель, маркетологом, адміністраторами кав’ярень (постановка задач, контроль їх виконання).
Постановка планів по продажам для кав’ярнень мережі.

Генеральний директор мережі

з 02.2020 по 07.2021 (1 рік 5 місяців)
Don Gustavo, Чернівці (Готельно-ресторанний бізнес)

Аналіз витрат компанії.
Перевірка планових показників.
Аналіз закупки всіх цехів.
Ведення Плану рахунків компанії.
Контроль та аналіз комерційних пропозицій для компанії.
Контроль та проведення безготівкових витрат компанії (заробітної плати, податків, комунальних платежів і т.д.
Робота з чат ботом (налаштування, введення, контроль функціоналу).
Робота з IP телефонією Binotel (налаштування, навчання персоналу, контроль функціоналу).
Робота з Додатком Uployal (навчання персоналу, контроль функціоналу).
Робота з системою Poster (налаштування, підключення, навчання персоналу, контроль функціоналу, вивчення нововведень).
Робота з системою Iiko (налаштування, підключення, навчання персоналу, контроль функціоналу, вивчення нововведень).
Постановка планів по продажам на місяць, тиждень, день.
Аналіз статистичних даних по продажам.
Зведення місячного звіту по алкоголю (перевірка ведення книги КОРО, формування звіту потоварного продажу).
Розробка алгоритму роботи по новим акціям та контроль їх виконання і відслідковування.
Робота з калькуляціями (введення, зміна).
Робота з меню (введення, оновлення).
Робота з цінами (при оновленні меню, при необхідності).
Контроль кінцевих результатів інвентаризацій.
Проведення масових співбесід.
Розробка нововведень, алгоритму роботи по ним - масштабування.

Керуючий рестораном

з 03.2018 по 02.2020 (1 рік 11 місяців)
Don Gustavo, Чернівці (Готельно-ресторанний бізнес)

Зведення касових змін.
Контроль формування графіків співробітників.
Ведення складського обліку ресторану: приходи, переміщення, списання, інвентаризації.
Підрахунок та видачі заробітної плати.
Постановка та контроль виконання планів по продажам.
Контроль та планування витрат ресторану (розрахунки з постачальниками, оплата комунальних послуг, оренди і т. д.)
Робота з чеками (аналіз статистичних даних, відслідковування ефективності).
Контроль оформлення персоналу.
Проведення тренінгів по продажам.
Введення стандартів норм роботи ресторану (чек листи, карти прибирання, алгоритми роботи).
Робота з акціями (формування алгоритму їх дії, відслідковування ефективності).
Набір персоналу та відслідковування їх росту в ресторані.
Ріст до Генерального директора мережі.

Менеджер

з 10.2017 по 02.2018 (4 місяці)
Don Gustavo, Чернівці (Готельно-ресторанний бізнес)

Набір персоналу
Підготовка до відкриття
Контроль каси
Робота з касовим апаратом
Проведення зборів зміни
Розробка та контроль графіку співробітників
Контроль замовлення та розрахунку з постачальниками
Контроль якості та швидкості видачі замовлення в зал
Навчання працівників залу
Прийом замовлень на банкети
Ведення табелю співробітників
Введення приходу продукції
Робота з технологічними картами
Ріст до Керуючого рестораном

Комерційний директор

з 02.2016 по 09.2017 (1 рік 7 місяців)
Мережа ресторанів "PanJaPan", Чернівці (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведення касових змін: прийняття, контроль видач з каси, корегування, робота з планом рахунків;
Ведення заробітних плат підприємства: підрахунок, складання графіку видачі, контроль видачі;
Робота з персоналом: пошук, проведеня співбесід, контроль навчання та стажуваня;
Робота з маркетинговими питаннями підприємства;
Розробка та постановка планів по продажам;
Аналіз звітів по продажам;
Участь у програмі стандартизації мережі ресторанів: прописання та контроль виконаня нормативних документів підприємства.

Маркетолог

з 09.2015 по 02.2016 (5 місяців)
Мережа ресторанів "PanJaPan", Чернівці (Готельно-ресторанний бізнес)

Розробка нового логотипу;
Контроль рекламних матеріалів всередині закладу;
Залучення до співробітництва сторонніх рекламних компаній;
Аналіз конкурентів;
Ведення соц. мереж підприємства;
Визначення рентабельності підприємства;
Багаторазова участь у спонсорських кампаніях (public relations);
Розробка PR акцій підприємства;
Розробка та контроль розміщення, оренди рекламних носіїв;
Складання та контроль маркетингових договорів;
Проведення мотивуючих заходів на підприємстві.

Підвищення до посади комерційного директора.

Офіціант

з 06.2011 по 08.2015 (4 роки 2 місяці)
Піцерія "На Заньковецької, 5", Чернівці (Готельно-ресторанний бізнес)

Прийом, видача, контроль замовлень, підготовка приміщення для обслуговування. Набуті навички в спілкуванні з клієнтами.

Освіта

Чернівецький торгівельно-економічний інститут КНТЕУ

Факультет торгівельного підприємництва та міжнародної економіки, Маркетинг, Чернівці
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 9 місяців)

Отримала степінь спеціаліст. Червоний диплом.

Додаткова освіта та сертифікати

Цикл семінарів "Школа адміністраторів ресторану"

2015, 3 місяця

Семінар-практикум Олександра Мусатова "Управління персоналом"

2015, 2 дні

Семінар-практикум Олександра Мусатова "Управління рестораном"

2016, 2 дні

Авторський курс Олександра Токмиленка "Управління фінансами ресторану"

2016, 2 дні

Семінар-практикум Олександра Мусатова "Стандартизація ресторану"

2016, 2 дні

Знання і навички

MS Office Бітрікс24 iiko Poster

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Достатні навички у роботі з ПК.
Посвідчення водія категорії В

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: