Резюме від 2 грудня 2016 PRO

Голубець Олександр В'ячеславович

Спеціаліст з обслуговування корпоративних клієнтiв, 10 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
25 квітня 1988 (28 років)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Менеджер з корпоративного бізнесу Центрального регіону

з 12.2015 по нині (1 рік)
ПАТ Ідеа Банк, Киев (банк)

• відкриття і ведення депозитних, поточних рахунків;
• пошук та залучення нових клієнтів
• Введення переговорів з керівниками підприемств
• фінансовий моніторинг депозитних операцій юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

Менеджер МСБ

з 11.2012 по 12.2014 (2 роки 1 місяць)
Приват Банк, Киев (Банки)

•відкриття і ведення депозитних, поточних рахунків;
•пошук та залучення нових клієнтів
•активні продажі продуктів та послуг банку (корпоративні рахунки, зарплатні проекти, депозити, паливні картки);
•супровід і обслуговування поточних рахунків;
•прийом та перевірка документів на відкриття поточних, карткових та депозитних рахунків юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•фінансовий моніторинг депозитних операцій юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•пошук та залучення клієнтів на еквайринг, підготовка документів для укладення договорів еквайрингу;
• Введення переговорів з керівниками підприемств

Економіст

з 11.2011 по 11.2012 (1 рік)
ПІІ «Сан Ремо Стайл Італія», (продаж професійного обладнання для кафе, барів, ресторанів.)

•Щоденна підготовка звіту керівництву компанії про доходи та витрати.
•Контроль фінансових потоків: аналіз фактичних витрат; розрахунки з матеріальних, трудових і фінансових витрат;
•Контроль за витратами.
•Ведення рахунків компанії;
•Ведення сайту компанії;
•Реклама компанії в (соц.мережах, інтернет, та.ін.)
•Укладання контрактів;
•Робота з діловою документацією та інформацією;
•Продаж обладнання і продукції компанії;

Начальник зміни

з 05.2010 по 09.2010 (4 місяці)
ТД «Юнилайт, (оптове постачанння електротехнічного устаткування)

•керувати працівниками складу
•організовувати роботу щодо контролю якості продукції та послуг
•контролювати правильність виконання роботи відповідно до робочих інструкцій
•організовувати та контролювати процес передачі укомплектованих партій товарно- матеріальних цінностей одержувачу
•організовувати та брати участь у проведенні інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей


Освіта

Європейський університет

Економіка підприємства, Черкаси

Вища, з 09.2006 по 06.2011 (4 роки 9 місяців)

здобув кваліфікацію магістра


Додаткова освіта

  • •Сертифікат Dealing on Foreign Exchange Market «Forex (виданий 19.11.2008)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    •Windows, MS Office, Internet – досвідчений користувач.
    •Html

Додаткова інформація

Голубець Олександр В’ячеславович


Рік народження: 1988
Телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)



Освіта:
2006 р. - Закінчив спеціалізовану школу І – ІІІ ступенів
2006 – 2010 р.закінчив Європейський університет за спеціальністю Економіка підприємства, та здобув кваліфікацію бакалавра, м. Черкаси
2010 - 2011р закінчив Європейський університет за спеціальністю Економіка підприємства і здобув кваліфікацію спеціаліста – диплом з відзнакою, м. Черкаси
2010 – 2011р.закінчив Європейський університет за спеціальністю Економіка підприємства, та здобув кваліфікацію магістра, м. Київ

Досвід професійної і трудової діяльності:

(11.2012-2015) – Фінансовий менеджер по обслуговуванню малого та середнього бізнесу «ПриватБанк»

Основні обов'язки:

•відкриття і ведення депозитних, поточних рахунків;
•пошук та залучення нових клієнтів
•активні продажі продуктів та послуг банку (корпоративні рахунки, зарплатні проекти, депозити, паливні картки);
•супровід і обслуговування поточних рахунків;
•прийом та перевірка документів на відкриття поточних, карткових та депозитних рахунків юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•фінансовий моніторинг депозитних операцій юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
•пошук та залучення клієнтів на еквайринг, підготовка документів для укладення договорів еквайрингу;
• Введення переговорів з керівниками підприемств

(11.2011-11.2012) – Економіст ПІІ «Сан Ремо Стайл Італія» м.Київ Сфера діяльності компанії – продаж професійного обладнання для кафе, барів, ресторанів.
Основні обов'язки:

•Щоденна підготовка звіту керівництву компанії про доходи та витрати.
•Контроль фінансових потоків: аналіз фактичних витрат; розрахунки з матеріальних, трудових і фінансових витрат;
•Контроль за витратами.
•Ведення рахунків компанії;
•Ведення сайту компанії;
•Реклама компанії в (соц.мережах, інтернет, та.ін.)
•Укладання контрактів;
•Робота з діловою документацією та інформацією;
•Продаж обладнання і продукції компанії;

(05.2010- 08.2010) - Начальник зміни в компанії ТД «Юнилайт» м. Москва .Сфера діяльності компанії -оптове постачанння електротехнічного устаткування

Основні обов'язки:
•керувати працівниками складу
•організовувати роботу щодо контролю якості продукції та послуг
•контролювати правильність виконання роботи відповідно до робочих інструкцій
•організовувати та контролювати процес передачі укомплектованих партій товарно- матеріальних цінностей одержувачу
•організовувати та брати участь у проведенні інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей

Інші навики і знання:

•Windows, MS Office, Internet – досвідчений користувач.
•російська, українська– вільно; англійська – базова
•Сертифікат Dealing on Foreign Exchange Market «Forex» (виданий 19.11.2008)
•Html
•Банк клієнт різних банків
Особисті якості:
Аналітичне мислення, уміння швидко орієнтуватися в ситуації що склалася, уміння спілкуватися з людьми і знаходити спільну мову, швидко навчаюсь, відмінні комунікативні навики; ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, активність.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами