Резюме від 30 листопада 2016

Малиновська Ольга

HR-бізнес-партнер

Повна зайнятість.

Дата народження:
26 липня 1982 (34 роки)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Управління по роботі з персоналом

з 04.2015 по нині (1 рік 8 місяців)
АТ "ТАСКОМБАНК", Київ (Банк)

•Розробка та впровадження системи мотивації
•Розробка системи компетенцій персоналу
•Складання профілів посад та посадових інструкцій
•Організаційна структура та типові штатні розписи
•Супроводження мережі (адміністрування погодження, прийому, зміни окладу чи посади працівників мережі)
•Розробка та актуалізація нормативних документів з управління персоналом

Заступник начальника відділу з оптимізації структури та підвищення ефективності фронт-офісу

з 08.2007 по 05.2014 (6 років 9 місяців)
ПАТ «ВТБ БАНК», Київ (Фінансова сфера)

•Розробка та впровадження мотиваційних програм для працівників мережі (система КРІ);
•Розробка нормативних документів, що стосуються системи оплати праці;
•Внутрішня консультація підрозділу з питань управління персоналом та прийняття кадрових рішень;
•Участь у встановленні та доведенні індивідуальних планів продажів;
•Визначення пріоритетності продуктів для системи стимулювання, рейтингів;
•Побудова рейтингів точок продажів та працівників мережі;
•Аналіз співвідношення фронт та бек працівників, визначення оптимального співвідношення;
•Участь у розробці нових форматів точок продажів;
•Розробка типових організаційних структур та штатних розписів;
•Впровадження та удосконалення процесів, пов’язаних із оптимізацією структури мережі та підвищенням продуктивності;
•Складання ресурсного плану працівників мережі;
•Участь у розробці концепції та координація системи навчання працівників мережі;
•Складання профілів посад;
•Розробка типових посадових інструкцій.

Участь у проектах:
Запуск комерційної моделі продажів;
Проект переходу балансових філій мережі банку на безбалансову модель продажів;
Оптимізація архітектури і затрат мережі;
Запуск системи управління потоками клієнтів;
Оптимізація відділів супроводження продажів;
Проект єдиної карти доступів;
Проект запуску віддалених робочих місць.

Провідний спеціаліст

з 12.2005 по 07.2007 (1 рік 7 місяців)
НАСК «Оранта», (Страхування)

•Організаційне забезпечення та контроль діяльності обласних дирекцій;
•Аналіз та контроль використання бюджету на відкриття нових точок продаж;
•Організація та проведення нарад керівників дирекцій;
•Розробка нормативних документів, мотиваційних програм.

Спеціаліст

з 09.2000 по 09.2005 (5 років)
Київська регіональна спілка споживчих товариств, (Торгівля)

•Аналіз господарської та фінансової діяльності ринків;
•Складання перспективних і поточних планів діяльності ринків;
•Визначення нових ринків збуту і нових споживачів продукції;
•Складання статзвітів


Освіта

Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана

Спеціальність "Економіка підприємства", кваліфікація - магістр з економіки підприємства, Київ

Вища, з 09.2000 по 03.2006 (5 років 6 місяців)


Додаткова освіта

  • Академія Бізнес-Рішень Навчального центру "Успіх", HR-менеджер (2011)
  • Центр Бізнес Навчання "Golden Staff", Тренінг-семінар «Базовий тренінг для бізнес тренерів» (2013)
  • Компанія «Olerom Consulting», Тренінговий курс «Швидкі результати. Ефект мотивації» (2014)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Досвідчений користувач ПК (MS Office)

Рекомендації

  • Ккрівник за вимогою
    044 590-46-93

Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: