Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 28 лютого 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2793565

Маркетолог, стратег

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетолог, Керівник відділу маркетингу

з 06.2008 по нині (15 років 10 місяців)
Маркетинг, реклама, PR

Загальний досвід роботи в маркетингу:
1.Розробка стратегії та маркетингового плану на певний період
2.Розробка нового бренду та виведення його на ринок (косметика)
3.Відкриття та просування магазину з «0»
4.Розрахунок річного бюджету, оптимізація витрат
5.Аналіз ринків, діяльності конкурентів, дилерської мережі, потенційних партнерів
6.Аналіз продажів компанії (регіони, сезонність, споживачі, ціни, асортимент)
7.Робота з ритейлерами та локальними мережами
8.Розробка сайтів
9.Розробка бренд-буків, різної поліграфії, пакування для продукції
10.Розробка стратегії та тактики позиціонування компанії у соціальних мережах, включаючи рекламну політику
11.Сегментація клієнтської бази та опис портрета потенційного споживача
12.Розширення каналів залучення клієнтів
13.Написання скриптів для продаж
14.Розробка та впровадження програм лояльності
15.Організація та проведення рекламних акцій, промо-акцій, дегустацій
16.Написання статей, PR-статей, прес-релізів
17.Робота як із друкованими, так і з медійними ЗМІ
18.Розміщення реклами на всіх носіях (білборди, сітілайти, ліфти, метро, електрички, радіо)
19.Організація та проведення виставок, конференцій (від 100 осіб), семінарів
20.Зняття рекламних роликів (постановка технічних завдань відеооператорам, написання сценаріїв, контроль процесу зйомки та монтажу відео)
21.Створення та розвиток відділу маркетингу з «0» (підбір, управління, навчання та мотивація персоналу (дизайнер, SEO-фахівець, маркетолог, аналітик))
22.Створення та розвиток відділу продажів з «0» (підбір та навчання)


Досягнення:
1.Збільшення продажів у компанії на 42%
2.Налагоджений процес продаж та маркетингова політика в компанії
3.Виключила залишки нереалізованої продукції на складі
4.Швидка реакція на зміни ситуації на ринку і відповідно перебудова продажної та маркетингової політик у компанії
5.Знайдено нові канали збуту продукції
6.Розробила та вивела на ринок новий напрямок компанії (серед усіх компаній на ринку, ми були першими, хто запропонував клієнтам цей напрямок)
7.З «0» відкритий магазин та його успішне подальше функціонування
8.Створення ефективної команди менеджерів

За 15 років професійної діяльності набула багатий та різнобічний досвід у сферах комерційної діяльності, серед яких IT-ринок, Вeauty-ринок, первинна нерухомість, юридичний ринок, меблеве виробництво, інжинірингові компанії, імпортери та виробники продуктів харчування та напоїв, а також інгредієнтів для харчової промисловості, дистанційна торгівля, дитячий одяг, фінансовий ринок. Організувала відкриття з “0” та подальший супровід магазину.

Напрацьована база контактів: креативне агенство, дизайнери, друкарня, відеооператор, фотограф, компанія-забудовник для участі у професійних виставках, рекламні агенції, телебачення (СТБ, Новий, ICTV).

Освіта

КНЕУ

Економіки та управління, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: