Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 4 січня 2024 PRO

Павло

Керівник напрямків продажу каналу (В2С, дистрибуція)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу організації продажів масовому сегменту (Корп центр, м. Київ)

з 06.2022 по нині (1 рік 10 місяців)
ПАТ “Укртелеком”, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Задачи:
Розробка стратегії, планування, та організація продажів продуктів телеком послуг массовому сегменту.
Керування інвестиційними проектами В2С у частині розвитку мережі. Контроль виконання стратегій продажів філіалами/макрорегіонами. Мотивація і розвиток співробітників.

Досягнення:
Забезпечена стабільна робота роздрібної мережі та активних продажів у військовий час
Реалізовані проекти розвитку оптичної мережі на 885 тис домогосподарств або в 412 населених пунктах, що надасть прогнозований прирост в 236 тис оптичних клієнтів.
Приріст оптичної абонентської бази за рік в умовах війни на 15%
Розроблені методологія та інтеграція в роздрібну мережу партнерських сервісів ОТТ телебачення Мегого та Омега ТБ. Результат - стабільний щомісячний приріст абонентської бази з сервісом інтерактивне телебачення.

Територіальний менеджер з продажу масового сегменту (Корп центр, м. Київ)

з 12.2016 по 06.2022 (5 років 6 місяців)
ПАТ “Укртелеком”, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Організація продажів телеком-послуг масовому сегменту через центри обслуговування та дистанційні канали продажів на всій території України.
Організація та управління проектами з продажу телеком-послуг та додаткового обладнання, підвищення якості продажів і обслуговування в центрах обслуговування клієнтів.
Взаємодія з T&D-командою для розвитку спеціалістів з продажу

Досягнення:
З командою продажів та розвитку розробив та реалізовував проекти з будівництва оптичного інтернету для масового ринку в селах та невеликих містах України з бюджетом понад 100 млн грн в кожному проекті.
Особисто розробив і впровадив стратегію продажів в проекті GPON SWAP (переключення мешканців сіл з мідного на оптичний інтернет, з подальшим збільшенням частки ринку за рахунок переключення клієнтів конкурента).
Запропонував і реалізував проект «таємний покупець», який дозволив підвищити NPS і кількість продажів в центрах обслуговування. За високі результати отримав особисту нагороду від компанії.
Був одним з ініціаторів і безпосередньо керував продажами в партнерських проектах: з ПУМБ, Lifecell, DETEK зі збільшенням прибутковості компанії від нецільових продуктів і додатковою мотивацією фахівців з продажу.
У частині будівництва та продажів масовому сегменту спільно з Міністерством трансформації керував проектом «Подолання цифрового розриву» - забезпечення доступу до інтернету невеликим населеним пунктам.

Національний менеджер з розвитку дистрибуції (Генеральна дирекція, м. Одеса)

з 04.2015 по 05.2016 (1 рік 1 місяць)
ПрАТ "Інтертелеком", Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки: розвиток дистрибуторского каналу продажів національного коробочного рішення Інтертелеком по всій Україні: координація всіх процесів взаємодії з дистриб'юторами, залучення нових національних партнерів, розвиток партнерського рітейлу, управління командою менеджерів в регіонах, формування і доведення планів продажів в регіони, контроль їх виконання, розробка і формування програм стимулювання продажів продукту компанії через дистриб'юторську мережу, програм лояльності дистриб'юторів на національному рівні.

Досягнення: побудував якісний канал продажів на території Україні. За 8 місяців збільшив долю продажів дистриб'юторської мережі національного коробочного рішення з 3% до 10%, розробив та впровадив конкурентну мотивацію для дистриб'юторів, розробив систему мотивації торгових представників дистриб'юторів, запропонував і впровадив активні продажі національного коробочного рішення промо-командами дистриб'юторів.

Начальник сектору обслуговування та роздрібних продажів

з 03.2014 по 01.2015 (10 місяців)
ПрАТ «Київстар», Запорожье (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки: забезпечення виконання планів продажу послуг/продуктів «Київстар», забезпечення організації якісного обслуговування абонентів компанії (потенційних та існуючих) у ексклюзивній роздрібній мережі в Запорізькій та Дніпропетровській областях; керування продажами співробітників сегментів відділу: Mass market, малий і середній бізнес, домашній інтернет (за технологією FTTB); управління взаємовідносинами з дилерського ексклюзивного рітейлу на території; розвиток і супроводження інфраструктури ексклюзивної роздрібної мережі.

Досягнення: збільшив кількість продажів масовому сегмент за рахунок впровадження активних продажів окремими співробітниками сектору; ініціював маркетингові заходи для збільшення абонентського трафіку в нових Центрах обслуговування.

Територіальний менеджер/спеціаліст з дистрибуції в Запорізькій області

з 11.2011 по 03.2014 (2 роки 4 місяці)
ЗАТ «Київстар», Запорожье (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки: координація всіх процесів взаємодії з дистриб'юторами; управління командою торгових представників «Київстар», забезпечення наявності продуктів «Київстар» у мультибрендовій роздрібній мережі на закріпленій території; переговори з існуючими та потенційними партнерами, укладення договорів з роздрібними партнерами та клієнтами локальної мережі, їх супровід; розробка механіки і здійснення маркетингових заходів на території.

Досягнення: за допомогою дистрибуторів Київстар забезпечив якісне розповсюдження продуктів «Київстар» на підзвітній території; забезпечив якісну пріоритетну/паритетну представленість візуалізації роздрібних продуктів на підзвітній території; розробив механіку та успішно реалізував районне закріплення роздрібної не спеціалізованої мережі серед партнерів Запорізької області.

Спеціаліст по роботі з дилерами

з 06.2003 по 11.2011 (8 років 5 місяців)
ЗАТ «Київстар», Запорожье (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки: розвиток дилерського ексклюзивного рітейлу в Запорізькій області, підтримка функціонування дилерських каналів збуту в регіоні, координація всіх процесів взаємодії з регіональними підрозділами дилерів, проведення тренінгів з дилерським персоналом, контроль дотримання мерчандайзингу та наявності продукції в ексклюзивних магазинах дилерів.

Досягнення: збільшив кількість ексклюзивних магазинів в регіоні з 2 до 30. Побудований якісний монобрендовий рітейл, із залученням регіональних партнерів в Запорізькій області.

Освіта

Запорізький національний технічний університет

Факультет післядипломної освіти, кафедра управління підприємством, Запоріжжя
Вища, з 2010 по 2012 (2 роки)

Спеціалізація менеджер-економіст

Запорізький національний технічний університет

Факультет радіоприладобудування, спеціалізація «Радіоелектроніка», Запоріжжя
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Спеціалізація cпеціаліст - Радіоінженер

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Пользователь ПК MS PowerPoint MS Outlook Adobe Photoshop CorelDRAW Adobe Рисование

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Навички мотивації та заохочення підлеглих.
Навички планування та тайм-менеджменту.
Навички ефективної командної роботи.
Навички проведення тренінгів та освітніх програм.
Знання техніки продажів і психології.

Впевнений користувач ПК: офісні додатки, графічні та відеоредактори, кастомізація системних оболонок ПК.
Є водійські права категорії «В». Стаж водіння 20 років.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: