Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 16 квітня 2024 PRO

Іван

Brand manager

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Group brand manager

з 08.2023 по 12.2023 (4 місяці)
Київ Хліб, ТОВ, Київ (Харчова промисловість)

Brand manager

з 03.2021 по 12.2022 (1 рік 9 місяців)
Global Spirits, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Brand ambassador

з 11.2015 по 05.2020 (4 роки 6 місяців)
Gebr. Heinemann, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- розробка стратегії просування товару над ринком;

- Аналіз ринку алкогольної продукції, моніторинг конкурентів, оптимізація асортиментного портфеля;

- розробка та контроль виконання бюджету;

- формування ефективної бренд- та промо-стратегії брендів;

- організація роботи з третіми сторонами (медіа, креативні, виробничі агенції);

- складання та підготовка матеріалів: поліграфічної продукції, пошук підрядників та контроль виконання замовлення;

- організація та проведення майстер-класів, дегустацій, семінарів;

- розробка та проведення навчальної програми з продукції та окремих брендів компанії як для партнерів, так і всередині компанії;

- робота на всіх зовнішніх та внутрішніх заходах компанії;

- вибудовування ефективної комунікації з партнерами: підготовка презентацій, проведення переговорів.

Brand ambassador

з 04.2014 по 05.2015 (1 рік 1 місяць)
Jagermeister, Москва (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Розробка та впровадження стратегії та тактики освіти бренду (разом з директором з маркетингу).

- Навчання, наставництво та зміцнення зв'язків із командою відділу продажів, з метою покращення ротації бренду в регіоні.

- У співпраці з відділом продажів, проведення детального дослідження ринку з метою виявлення нових ключових торгових клієнтів.

- Активна роль у створенні торгових та HoReCa програм разом із командою представників бренду.

- Запуск та розвиток споживчих та торговельних заходів (bar shows, cocktail weeks and etc.).

- Проведення дегустацій/освітніх сесій для цільової групи споживачів/лідерів громадської думки у всьому регіоні.

- Подання бренду на PR/спонсорських заходах.

- Подання бренду для ЗМІ, коли виникали можливості.

- Виявлення та аналіз можливостей на ринку, придатних для участі бренду.

- Регулярний аналіз діяльності конкурентів.

Освіта

Национальный авиационный университет

Международные экономические отношения, Киев
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Независимая школа сомелье WINEPEOPLE г. Москва, РФ мастер-курс сомелье " Крепкие алкогольные напитки мира"

2014

DIGITAL MARKETING

2020

Project Management

2021-2022, 6 місяців

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: