Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 1 лютого 2018

Оксана

Офис-менеджер, продавец-консультант, 4 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

университет им. Б. Хмельницкого

Психология, Черкассы
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 9 місяців)

диплом с отличием

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office MS PowerPoint Робота з оргтехнікою CorelDRAW Веб-браузери Малювання

Додаткова інформація

Гукова Оксана Сергіївна

Дата народження: 27.02.1985
м. Черкаси; тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Навчання: 2002-2007 - Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького

Професія: Психолог (повна вища освіта, диплом з відзнакою)

Навики праці:

11.2015-04.2017 - агент з нерухомості ПП «Вілленс»
Обов’язки:
•продаж та оренда житлової нерухомості;
•пошук та робота з клієнтами;
•введення та розширення бази даних агентства;
•рекламне забезпечення;
•оформлення договорів та довіреностей.

04.2015 -11.2015 - оператор ПК ТОВ «Теплоформат»
Обов’язки:
•пошук, фільтер, корегування інформації;
•інформіційне наповнення сайтів організації.
•рекламне забезпечення.

06.2010 - 06.2011 – секретар, помічник керівника ПП«Студія Дерева»
Обов’язки:
•офісна робота з документами;
•реєстрація вхідних і вихідних листів та дзвінків;
•пошук та робота з клієнтами;
•рекламне забезпечення продукції та сайту;
•оформлення договорів та актів виконаних робіт;
•забезпечення життєдіяльності офісу.

05.2009 -04. 2010 – продавець-консультант ПП «Домофон»
Обов’язки:
•активний продаж продукції організації;
•холодні дзвінки, пошук та консультування потенційних клієнтів;
•рекламне забезпечення продукції, проведення акцій;
•оформлення документації та гарантій.

02. 2008 - 04. 2009 - офіс-менеджер, агент з нерухомості АН «Бізнес Партнер»
Обов’язки:
•продаж та оренда житлової нерухомості;
•введення та розширення бази даних агентства;
•рекламне забезпечення;
•офісна робота з документами;
•реєстрація вхідних і вихідних листів;
•пошук та робота з клієнтами;
•оформлення договорів та довіреностей;
•забезпечення життєдіяльності офісу.

Особисті якості: комунікабельність, активність, працелюбність, організованість, відповідальність, акуратність, стресостійкість.

Володіння ПК та оргтехнікою: добре володіння будь-якою оргтехнікою, швидкий пошук інформації у браузерах, продвинутий користувач MS Office ( Word, Excel, Power Point), Coral Draw.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: