Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 18 березня 2024 PRO

Катерина

Бухгалтер, менеджер, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Біла Церква, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 08.2017 по 02.2019 (1 рік 6 місяців)
ТОВ "Візит", Узин (Харчова промисловість)

Контроль правильності та своєчасність оприбуткування надходження товарів на склад, а також своєчасність складання звітів матеріально відповідальних осіб.
Відображення в документах бухгалтерського обліку операції з надходження та вибуття товарів, облік розрахунків із постачальниками.
Вивірка розрахунків із постачальниками, участь у проведенні інвентаризацій. Забезпечення безпеки документів бухгалтерського обліку. Заміщення відсутніх бухгалтерів. Ведення складського обліку готової продукції, розрахунок собівартості, ведення виробничого обліку, формування витратних накладних тощо.

Бухгалтер

з 05.2016 по 07.2017 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "ЛВК-Мілк", Біла Церква (Харчова промисловість)

Формування та реєстрація податкових накладних, робота в Медок, складання декларації з ПДВ.
Вивірка розрахунків із постачальниками, участь у проведенні інвентаризацій. Забезпечення збереження документів бухгалтерського обліку. Заміщення відсутніх бухгалтерів
Відображення в документах бухгалтерського обліку операції з надходження та вибуття товарів, облік розрахунків із постачальниками.
Вивірка розрахунків із постачальниками, участь у проведенні інвентаризацій.

Бухгалтер

з 04.2014 по 05.2016 (2 роки 1 місяць)
Логістік Сістемс, Біла Церква (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Формування та реєстрація податкових накладних, робота в Медок, складання декларації з ПДВ.
Вивірка розрахунків із постачальниками, участь у проведенні інвентаризацій. Забезпечення збереження документів бухгалтерського обліку. Заміщення відсутніх бухгалтерів
Відображення в документах бухгалтерського обліку операції з надходження та вибуття товарів, облік розрахунків із постачальниками.
Вивірка розрахунків із постачальниками, участь у проведенні інвентаризацій.

Кассир

з 12.2012 по 03.2013 (3 місяці)
АТ 'Дельта Банк', Біла Церква (Фінанси, банки, страхування)

Проведення касових операцій, валютно-обмінних операцій, заповнення звітності, консультування клієнтів.

Бухгалтер з ведення первинної та кассової документації

з 02.2010 по 02.2012 (2 роки)
ТОВ Фудмаркет, Біла Церква (Роздрібна торгівля)

Робота з готівкою, ведення первинної документації, контроль приходу та витрати коштів у касі підприємства, ведення касової документації та звітності, контроль над роботою касового вузла, видача зарплати, виконання повернень, підбір та навчання персоналу в касовий відділ.

Спеціаліст відділу з вхідних телефонних звернень

з 11.2009 по 02.2010 (3 місяці)
АТ Дельта Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Консультація існуючих клієнтів щодо їх рахунків у банку та щодо інших банківських продуктів
допомога клієнтам у розрахунку платежів, залучення нових клієнтів, продаж банківських послуг, навчання персоналу, підготовка нових співробітників до проміжного тестування.

Старший продавець непродовольчих товарів.

з 02.2009 по 11.2010 (1 рік 9 місяців)
ТОВ 'Євросєть ЦТ', Київ (Роздрібна торгівля)

Робота з клієнтами, організація роботи персоналу, навчання персоналу, запровадження звітності, підрахунок маржі та рентабельності, продажу та контроль над продажами, збільшення обсягу продажів.

Освіта

Київська гуманітарна академія

Фінансист, Біла Церква
Вища, з 2008 по 2014 (6 років)

Знання і навички

M.E.Doc Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS Outlook САПР Comarch Comarch EDI EDI UPC online

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Також у період з 02.2019 по 11.2019 надавала консультативні послуги щодо впровадження електронного документообігу та налаштування обліку на виробництві, а також підраховувала фінансовий результат роботи підприємства за місяць.
З 12.2019 р. перебувала у декретній відпусці.
Особисті якості:
Відповідальна, чесна, працьовита, пунктуальна, комунікабельна. Вмію працювати з великими обсягами інформації, легко навчаюсь та націлена на результат. Швидко адаптуюсь до нової обстановки. Маю організаторські здібності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: