Резюме від 30 листопада 2016

Ковальчук Александр

Экономист, 8 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
9 квітня 1988 (28 років)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Главный специалист отдела экономики и финансов

з 01.2012 по нині (4 роки 11 місяців)
Госагентство по управлению зоны отчуждения, Киев (Государственное управление)


Освіта

КНУ им. Т. Шевченка

Географический, географ-экономист, Киев

Вища, з 09.2005 по 06.2010 (4 роки 9 місяців)


Додаткова освіта

  • Институт последипломного образования КНУ им. Т. Шевченка (2011, 3.5 года, специальность - правоведение)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Уверенный пользователь. MS Office, Medoc

Знання мов

  • Английский — середній

Додаткова інформація

ОСВІТА

2011 – 2015 -Інститут післядипломної освіти КНУ ім. Т. Шевченка, Cпеціальність – правознавство. Форма навчання - заочна

2005 – 2010 -Київський національний університет ім. Т. Шевченка, Географічний факультет, професійне спрямування «Економічна та соціальна географія». Форма навчання – денна

ДОСВІД РОБОТИ

2012 - дотепер - Державне агентство України з управління зоною відчуження, головний спеціаліст фінансово-економічного відділу. Посадові обов'язки:
•Підготовка бюджетного запиту на відповідний рік.
•Аналіз фінансової діяльності, підприємств, що належать до сфери управління Агентства.
•Забезпечення виконання нормативних актів ВРУ і КМУ в сфері використання фінансових ресурсів.
•Листування з органами влади та місцевого самоврядування, іншими організаціями.

2011 - 2012 - Центр організаційно-технічного та інформаційного забезпечення зони відчуження державного спеціалізованого підприємства «Чорнобильський спецкомбінат», провідний інженер групи планування і аналізу фінансово-економічної діяльності. Посадові обов'язки:
•Внутрішній фінансовий контроль на всіх стадіях бюджетного процесу відповідно до чинного законодавства.
•Складання кошторису та плану асигнувань на відповідний рік в розрізі кодів програмної та економічної класифікації по напрямкам видатків.
•Оброблення інформації та підготовка звітів до контролюючих органів.

2010 - 2011 - Агентство нерухомості «Right Move», ріелтор (спеціаліст з продажу та оренди нерухомості).
Обов'язки:
•Пошук та формування бази клієнтів, консультації, ведення переговорів.
•Проведення операцій з нерухомістю, супровід договорів (збір необхідних документів, допомога в оцінці об’єктів нерухомості, укладення договорів)
•Аналіз ринку нерухомості

2009 - 2010 - Консалтингова компанія «Nazca business con.», помічник директора.
Обов'язки:
•Виконання доручень керівника.
•Проведення переговорів з потенційними клієнтами (партнерами).
•Консультація клієнтів.

Особисті якості: ініціативність, відповідальність, уважність, висока працездатність, уміння лаконічно викладати інформацію, доброзичливість, комунікабельність, старанність, легко навчаюсь, цілеспрямованість.
Впевнений користувач MS Office, Excel, Internet, оргтехнікою.
Володіння мовами: українська; російська; англійська (середній рівень); іспанська (початковий рівень).
Хоббі: подорожі, гірський туризм, спорт, книги, кіно, театр, активний відпочинок.
Готовий до відряджень та понаднормової роботи; маю чітку громадянську позицію, соціально активний.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: