Дмитро
Оператор call-центру
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 31 рік
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3004423
Досвід роботи
Тренер навчання операторів
з 03.2020 по 06.2021
(1 рік 3 місяці)
Aqua Group, Маріуполь (Краса, фітнес, спорт)
Керівник процесу навчання нового персоналу. Тренер навчання операторів групами до 15 осіб. Допомога в управлінні Call-центру зі штатом у 70 операторів. Контроль якості роботи як нових співробітників, так і діючих. Ведення звітності, заповнення таблиць, форм і графіків.
Оператор контакт-центру
з 09.2018 по 03.2020
(1 рік 6 місяців)
КБ ПриватБанк, Маріуполь (Фінанси, банки, страхування)
Консультація клієнтів банку, супровід клієнтів за всіма пунктами банківських послуг, виконання планів з продажу, вирішення конфліктних ситуацій.
Оператор Call-centre
з 06.2017 по 10.2017
(4 місяці)
M1 Call-centre, Маріуполь (Освіта, наука)
Холодні та теплі дзвінки як за наявною клієнтською базою, так і залучення нових клієнтів. Консультація вхідних дзвінків про послуги компанії.
Оператор Call-центру
з 09.2015 по 04.2016
(7 місяців)
Мережа ресторанів "Муракамі", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обробка вхідних дзвінків, передача заявок до служби доставки, робота з клієнтурою, робота з акціями та спеціальними пропозиціями.
Освіта
ДонНТУ
Факультет менеджменту, спеціальність Економічна кібернетика, Покровськ
Вища, з 2012 по 2018 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
ДонНТУ, оператор комп'ютерного набору
2010, 16 місяців
Курси HTML/CSS програміста
2016, 4 місяці
КБ ПриватБанк
2018-2020
Знання і навички
Знання мов
- Англійська — вище середнього
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Цілеспрямований, здатний швидко навчатися і вдосконалюватися, володію відмінними навичками користування ПЗ. Вільно володію українською мовою, високий рівень англійської мови. Є досвід керівництва та навчання персоналу. Стресостійкий, здатний як перемикатися між поставленими завданнями, так і самостійно приймати рішення.
Інші резюме цього кандидата
Київ, Інші країни, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Супервайзер, Approve Ninja, 6 місяців
Маріуполь, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Тренер обучения, Aqua Group, 4 роки 1 місяць
Маріуполь, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Тренер обучения операторов, Aqua Group, 4 роки 1 місяць
Схожі кандидати
Администратор мед. центра, оператор колл-центра
Київ
Оператор call-центра (входящая линия)
12000 грн, Чернігів, Дистанційно
Менеджер телефонных продаж, оператор в call-центр (входящие звонки, туризм)
Миколаїв, Дистанційно
Оператор call-центра (входящая линия)
12000 грн, Нікополь, Дистанційно
Менеджер відділу контролю якості роботи операторів, оператор call-центру
Харків, Дистанційно
Продавец-консультант, оператор чата, оператор call-центра
Київ