Резюме від 30 листопада 2016

Ступак Олександр Анатолійович

Директор, 10 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
28 липня 1962 (54 роки)
Місто:
Житомир
Готовий до переїзду:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Знання мов

  • Українська — експерт
  • Російська — експерт

Додаткова інформація

Досвід роботи:

Липень 2013 р – по даний час – директор «Учбово-методичного центру Федерації профспілок Житомирської області».

Управліня підприємством з кількістю працюючих до 50 чоловік;
•Виведення підприємства з комунальних боргів та боргів перед бюджетом;
•Стабілізація фінансового стану підприємства;
•Організація безперебійної роботи підприємства та його підрозділів: готелю, навчального центру, робота з орендарями;
•Встановлення і запуск протягом 3-х місяців системи автономного опалення у 5-ти поверховому будинку загальною площею 2500 кв. м.;
•Робота з органами міської влади, податковою інспекцією;
•Планування фінансової роботи центру, підготовка звітності, управління бюджетом підприємства.
•Контроль та організація ефективної роботи персоналу;
•Створення кадрового резерву, підбір та навчання персоналу, створення умов для роботи працівників;
•Досвід роботи з профспілковими організаціями всіх рівнів, підготовка та укладання колективних договорів, вирішення конфліктних ситуацій у колективі.

Лютий 2009 року по червень 2012р. – директор з регіональних продажів у м. Житомирі Департаменту регіонального розвитку ПрАТ «СК «Альфа Страхування»
•Досвід організації бізнесу з «нуля» у регіоні;
•Знання технологій і каналів продажу страхових продуктів;
•Організація і розвиток агентської мережі;
•Зв’язки у бізнес-колах області;
•Навички проведення переговорів;
•Робота з корпоративними клієнтами, SME, фізичними особами;

Вересень 2007 року (по переводу) по лютий 2009 р. – начальник Головного Управління страхування в Житомирській області ЗАТ «ВіЕйБі Страхування»;
•Створення регіонального підрозділу компанії з «нуля»;
•Організація агентської мережі, навчання агентів;
•Організація виконання планових завдань та страхових надходжень;
•Виїзди на ДТП та їх оформлення, робота з аварійними комісарами та експертами - автотехніками;
•Робота з директорами філій банків по акредитації філіалу, розміщення депозитів, узгодження розмірів страхових платежів;
•Співпраця з автосалонами, залучення менеджерів автосалонів у якості агентів тощо;
•Організація переговорів з керівниками підприємств ;
•Проведення рекламно-інформаційних кампаній у місцевих ЗМІ.
•Розвиток реґіональної мережі у районних центрах;

Січень 2007 року – керівник Житомирського регіонального офісу компанії управління активами і адміністрування недержавних пенсійних фондів «ВіЕйБі Пенсія»;
•Створення регіонального підрозділу компанії з «нуля»;
•Підбір і навчання кадрів;
•Пошук приміщення, технічне обладнання офісу;
•Створення агентської мережі, навчання агентів, контроль за виконанням завдань;
•Пошук клієнтів, проведення переговорів з керівниками підприємств, організацій, установ з питань недержавного пенсійного забезпечення;
•Укладання пенсійних контрактів з підприємствами та приватними особами для НФП «Європа», НППФ «Перший профспілковий», ПФ «Гірничо-металургійний професійний пенсійний фонд»;
•Залучення вкладників;
•Проведення рекламно-інформаційних кампаній;
•Інформаційне забезпечення діяльності офісу;
•Створення і участь у роботі комісії облдержадміністрації з питань недержавного пенсійного забезпечення;
•Проведення аналізу соціально-демографічних та фінансово-економічних показників підприємств, створення робочих групп на підприємствах з питань уведення недержавного пенсійного забезпечення;
•Оформлення і виплата недержавних пенсій.

Липень 2006р. — редакція обласної офіційної газети "Житомирщина", — завідуючий відділом листів та зв'язків з громадськістю;

1997 – 2006 – приватний підприємець

1995 – 1997 – директор ТОВ ВКФ «Поліграфіка»

1994 – 1995 – АТЗТ «Інтелектуальні системи» - начальник відділу інформації, реклами та зв’язків з громадськістю.

1992 – 1994 - «Ділова газета» – заступник редактора.

1989 – 1992 – КВО «Житомирський вісник» - заступник відповідального секретаря газети, заступник редактора міжнародного благодійного журналу «Заложники Чорнобиля» (видавася українською і англійською мовами).

1983 – 1989 – вчитель російської мови та літератури, с. Іванків Андрушівського району Житомирської області.

Додаткова інформація:
Пройшов цикл тренінгів – «Ефективна нарада», «Ефективне управління конфліктами», «Ефективна робота з претензіями», «Ефективні телефонні продажі», «Системний підхід до продажів».
Володіння ком’ютером: пакет програм «Microsoft Office», знання основ бухгалтерських програм; впевнений користувач Internet. Маю посвідчення водія категорії «В».

Хоббі: книги, музика.

Інше: Працюю на результат і в команді. Комунікабельний, швидко налагоджую контакти з людьми, люблю динаміку в роботі. Легко навчаюся всьому новому, ціную професіоналізм і порядність. Амбіційний, вірю в свої сили, шукаю можливості достойно втілити в життя свій досвід. Вмію керувати колективом, націлювати його на результат, контролювати виконання поставлених завдань.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: