Резюме від 19 листопада 2017

Дмитренко Юлия Ивановна

Юрист-хозяйственник, 10 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
15 червня 1983 (34 роки)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Рекомендації

  • Перепелиця Руслан Володимирович
    Головний бухгалтер, ТОВ "ІЕК Торгдіал", 0674466222
  • Петришин Оксана Володимирівна
    Юрисконсульт, ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана", 0666136009
  • Стьожка Віталій Володимирович
    Перший заступник директора, ДП "Дорцентр", 0977933036

Додаткова інформація

Юлія Іванівна Дмитренко

Дата народження: 15 червня 1983 р.
Сімейний стан: незаміжня
Адреса: 02140, Україна, м.Київ,
пр. М. Бажана, буд.36, кв. 7
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: робота у професійній команді спеціалістів з юриспруденції, можливість професійного удосконалення та кар’єрного зростання, офіційне працевлаштування.

Освіта

2000-2005 рр.
Навчання у Київському національному економічному університеті:
Диплом з відзнакою бакалавра з права
Диплом з відзнакою магістра права, отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Правознавство».

Досвід роботи:
Січень – Квітень 2005 р.- переддипломна практика помічником адвоката у ПП. Адвокатській фірмі «Кредо» ( відвідувала разом з адвокатом судові засідання, очні ставки, ознайомлювалася з матеріалами справ, складали процесуальні документи);
Грудень 2007 р. – проходила стажування секретарем судового засідання в господарському суді (разом з секретарем складали протокол судового засідання, складали реєстр офіційної кореспонденції.
Червень – грудень 2008 р. – працювала юристом в юридичній фірмі.
З січня 2009 р. працювала помічником адвоката.
З січня 2013 р. працювала юрисконсультом юридичного відділу Університету:
1. претензійно-позовна робота - направлення листів, щодо попередження про порушення строків виконання зобовязань, претензій, розрахунку заборгованості та штрафних санкцій, позовних заяв до господарського суду, щодо невиконання, або невчасного виконання договірних зобовязань,до судів загальної юриздикції, щодо невиконаня договірних зобовязань.
2. робота з виконавчими службами - написання заяв про відкриття виконавчого провадження, заяв про накладення арешту на майно боржника, усний (відвідання держ виконавців в прийомні дні) та письмовий контроль виконавчого провадження.
3. надання консультацій відповідей на запити фізичним, юридичним особам, правоохоронним органам, державним організаціям, складання та направлення піврічних та щорічних звітів про пророблену юридичну роботу до МОН, розгляд актів перевірки КРУ та надання відповідних відповідей та документів.
4. внутрішньоорганізаційна робота - перевірка і розробка наказів, посадових інструкцій,
5. договірна робота - складання, перевірка та узгодження договорів з контрагентами (договори купівлі-продажу, надання послуг ( "контрактники"), виконання робіт (підряду), договори оренди нежитлових приміщень та інше.

З червня 2015 р. працюю провідним юрисконсультом державного підприємства:
1. претензійно-позовна робота - направлення листів, щодо попередження про порушення строків виконання зобовязань, листів про розірвання договору, претензій, розрахунку заборгованості та штрафних санкцій, позовних заяв до господарського суду, щодо невиконання, або невчасного виконання договірних зобовязань; трудові спори, щодо стягнення боргу та моральної шкоди, внаслідок не вчасного здійснення остаточного розрахунку при звільненні та відповідно нарахування середньомісячної зарплати за час прострочення
2. договірна робота - складання, перевірка та узгодження договорів з контрагентами, написання протоколу розбіжностей, ( договори купівлі-продажу, надання послуг, виконання робіт (підряду), договори оренди траспортних засобів, нежитлових приміщень.
3. робота з виконавчими службами - написання заяв про відкриття виконавчого провадження,заяв про накладення арешту на майно боржника, усний ( в телефонному режимі та відвідання держ виконавців в прийомні дні) та письмовий контроль виконавчого провадження, заяв про розрахунок боржників, а отже і закриття виконавчого провадження,
4. надання консультацій відповідей на запити - контролюючих органів
5. державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи - направлення листів до контролюючої установи з проханням видати наказ про внесення відповідних змін до установчих документів, внесення відповідних змін до статуту, заповнення визначеної законодавством форми для держ реєстрації змін в установчі документи ( стосовно зміни директора, змінуи юридичної адреси, та інше), подання відповідних документів держ реєстратору.
6. ведення внутрішнього документообігу ( вхідної та вихідної кореспонденції, реєстру наказів, реєстру відряджень),реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції в електронній системі документообігу "Аскод", написання посадових інструкцій, внутрішніх наказів.

З листопада2016 р. по травень 2017 працювала юрисконсультом ТОВ "Імпортно-експортнакомпанія "ТОРГДІАЛ":
1.договірна робота - складання, перевірка та узгодження договорів з контрагентами, написання протоколу розбіжностей, ( договори купівлі-продажу, поставки, надання послуг, виконання робіт (підряду), договори оренди нежитлових приміщень, договори про надання

Знання мов: вільно українською, російською, середній рівень англійської

Особиста інформація:
Особисті якості: комунікабельна, відповідальна, пунктуальна, дипломатична, неконфліктна, здатна до роботи в команді.
Інтереси, хобі: фітнес, кінний спорт, література (історичні романи).


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: