Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 23 листопада 2021

Олеся

Помічник керівника, адміністратор, перекладач (англійська мова), спеціаліст з документообігу, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Вчитель англійської мови

з 09.2018 по нині (5 років 7 місяців)
школа №34 з поглибленим вивченням англійської мови, Львов (Освіта, наука)

Секретар-референт фінансового директора

з 02.2016 по 08.2018 (2 роки 6 місяців)
ПАТ" Львівобленерго", Львів (Енергетика)

робота, пов'язана з діловодством, електронним документообігом в системі LOTUS SharePoint;
контроль якості підготовки, правильності складання, погодження на затвердження документів (договорів,актів,рахунків), що подаються на підпис фінансовому директору;
підготовка та проведення зустрічей, переговорів;
організація прийому фінансовим директором відвідувачів; телефонна комунікація;
надання необхідної інформації згідно вимог;
організація та оформлення відряджень, звіти про витрати;
виконання і контроль завдань, намічених фінансовим директором;
ведення звітів за рахунками по закупівлях матеріалів та іншими товарно-матеріальними цінностями;
робота з офісною технікою.

Додаткова інформація

Досвід роботи:
12.2007р. – 11.2014р.
Польсько-українська будівельна компанія «Маргонт Україна»
Офіс-менеджер-перекладач
Обов’язки:
-ведення ділової кореспонденції;
-обов’язки перекладача (переклад технічної документації, договорів та ділової переписки з англійської та на англійську мову);
-здійснення контролю за виконанням доручень керівника та виконання завдань керівника;
-пошук та надання інформації на запит керівництва;
-здійснення щоденної телефонної комунікації;
-контроль за виконанням наказів;
-організація забезпечення життєдіяльності офісу;


06.2006р. – 10.2006р.
ТзОВ «Стар Тревел»
Менеджер по роботі з клієнтами зі знанням англійської мови
Обов’язки:
- пошук клієнтів;
- проведення співбесід;
- ведення договорів;
- оформлення документів на виїзд за кордон;

05.2005р. – 09.2005 р.
-перебування в США за студентською програмою ”Work and Travel”, робота в сфері обслуговування (помічник адміністратора).

2006р. – теперішній час
-репетитор з англійської мови;

Освіта:
09.2002р. – 12.2007р.
Національний університет «Львівська політехніка»,
прикладна лінгвістика:
-лінгвіст-інформатик;
-перекладач англійської мови.
09.2007р.- 06.2009р.
Національний університет «Львівська політехніка»,
кафедра педагогіки, психології і права:
-викладач англійської мови.

Професійні навички та знання:
-письмові переклади (технічна, будівельна, економічна, тематика);
-досвід спілкування з носіями мови (перебування в США за програмою ”Work and Travel”
-синхронні і послідовні переклади;
-багаторічний досвід проведення занять з англійської мови;
-переклади документів на виїзд за кордон;
-1С- бухгалтерія ( сертифікат);
-володіння оргтехнікою (факс, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС).
Комп’ютерна грамотність:
-операційні програми: Windows, програми пакету Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Internet, e-mail, 1С- бухгалтерія

Знання мов:
Українська – рідна (знання граматики на високому рівні);
Англійська –Upper-Intermediate (В-2);
Російська – вільно;
Німецька – базова.

Додаткова інформація:
Відповідальність, цілеспрямованість, пунктуальність. Високий рівень самоорганізації. Вміння працювати в команді. Схильність до самоосвіти. Знання ділового етикету. Організаторські здібності. Навики ділового спілкування.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: