Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 24 березня 2017

Валентина

Администратор магазина, управляющий, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

П.І.П. Сливко Валентина Ігорівна
Дата і місце народження:13 серпня 1985 року, м. Чернівці, Україна
Сімейний стан: розлучена, є дитина – хлопчик 2008 р.н.
Домашня адреса:м. Чернівці, вул. Макаренко, 21
Контактні телефони:дом.т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
моб.т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
моб.т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
http://[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: Працевлаштування на постійну роботу з бажаною з/п мінімум 10000 грн
Освіта:вища; диплом магістра
2007 р - закінчила Чернівецький торговельно – економічний інститут
Київського національного торговельно – економічного університету і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» та здобула кваліфікацію магістра з обліку і аудиту, економіста з обліку і аудиту
Знання та навики роботи:
-нормативних документів, що стосуються касової діяльності;
-Банківські продукти та послуги;
-Основи бухгалтерського обліку у приватних установах;
-Порядок відображення та формування основ звітності;
-Основи ділового спілкування;
-Культурне обслуговування покупців;
-Вирішення конфліктних ситуацій;
-Основи комп’ютерної технології обробки інформації (РС – користувач (Windows, Word, Exсel, Internet, інші);
-здійснення контролю правильності оформлення первинних документів клієнтів;
-робота з РКА та контрольною стрічкою;
-робота з кредитними картками;
-ведення касової книги;
-здача та оформлення інкасації
-робота з розрахунковими квитанціями;
-робота з прибутковими та видатковими касовими ордерами;
-робота з договорами та документами;
-ведення реєстрів;
-Організація і контроль роботи персонала;
-Контроль над виконанням правил трудової дисципліни підприємства
-Контроль чистоти та порядку торгового залу
-Контроль збереження товарів, ТМЦ;
Знання мови:Російська, українська, англійська (частково) мови;
Досвід роботи:
25.05.2003 – 14.05.2005р. Продавець-касир у продуктовому магазині «Іва»
15.05.2005 – 12.09.2006р.- Виконуючий обов’язки адміністратора продуктового магазину «Іва»
17.07.2010 – 28.10.2010р. - Консультант з групи продажу споживчих кредитів «УкрСиббанк»
01.11.2010 - 01.12.2011р. - Касир в магазині «BROCARD»
01.12.2012 -11.05.2012р. - В.о. адміністратора магазину«BROCARD»
11.05.2012 – 04.09.2013 - Адміністратор магазину «Лєтуаль» ТОВ «BROCARD»
04.09.2013 – 01.10.2014р -.В.о. директора магазину «Лєтуаль» та додаткова магазину «Брокард»
01.10.2014р. –Старший адміністратор магазину «Брокард» по сьогоднішній день
Особисті якості:Відповідальне відношення до своїх посадових обовязків; ініціативність; комунікабельність; адаптованість; виконавність; вміння працювати у команді та з клієнтами
Додаткова інформація:
Водійські права – стаж з 2009р.
Навчання у різних кредитних спілках
Вивчення продуктів «Дельта-банк» та «Приватбанк»

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: