Юлія
HR-менеджер, керівник відділу персоналу, 18 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3125977
Досвід роботи
Фахівець по роботі з персоналом
з 08.2019 по 03.2024
(4 роки 7 місяців)
ТОВ «ЧЕРЛИС», Черкаси (Сільське господарство, агробізнес)
- підбір персоналу (в тому числі масовий набір сезонних працівників)
-повний цикл кадрового документообігу
- участь в розробці посадових іструкцій, положень, стандартів
-онбординг персоналу
-організація проведення корпоративних заходів
- моніторинг ринку заробітних плат
- участь у розробці колективного договору та контроль за його дотриманням
Менеджер з персоналу
з 07.2017 по 08.2019
(2 роки 1 місяць)
ТОВ «Хімлаборреактив», Черкассы (Машинобудування)
- пошук та підбір персоналу для своєчасного закриття вакансій;
- адаптація персоналу;
- участь в організації та проведенні корпоративних заходів;
- моніторинг ринку праці;
- ведення кадрового діловодства;
- ведення внутрішньої звітності;
Начальник відділу персоналу
з 10.2012 по 06.2017
(4 роки 8 місяців)
ТОВ "СОКАР ПЕТРОЛЕУМ", Черкассы (Роздрібна торгівля нафтопродутками)
- підбір персоналу на АЗК та в офіс Компанії;
- повний цикл ведення кадрового діловодства;
- ведення внутрішньої та зовнішньої звітності;
- оцінка та адаптація персоналу;
- участь в складенні бюджету відділу та контроль за дотриманням витрат;
За моєї участі Компанія відкрила нові регіональні відділення, а саме розвиток "з нуля" Східного Регіонального Управління (м. Харків, м. Дніпропетровськ)
Начальник відділу кадрів, інспектор з кадрів
з 07.2010 по 09.2012
(2 роки 2 місяці)
ТОВ "Торговий Дім "Рітейл К", Черкассы (Роздрібна торгівля)
- ведення кадровго документообігу
- оформлення та ведення трудових книжок. їх реєстрація та облік
- організація та ведення обліку робочого часу, табелювання
- підготовка та здача кадрової звітності
- ведення графіку відпусток
- підбір персоналу
Інспектор з кадрів
з 05.2008 по 04.2009
(11 місяців)
ТОВ "Богдан Логістик", Черкассы (Складське господарство)
- ведення встановленої документації з кадрів;
- облік, заповнення та збереження трудових книжок і вкладишів до них;
- облік особового складу підприємства;
- оформлення та надання щорічних основних, додаткових та соціальних відпусток;
- формування особових справ працівників підприємства;
- складання встановленої звітності щодо особового складу підприємства;
- розробка штатного розкладу підприємства.
Досягненням в роботі стала організація кадорової служби "з нуля"
Діловод канцелярії
з 07.2006 по 04.2008
(1 рік 9 місяців)
ДП "Автоскладальний завод № 2" ВАТ "ЛуАЗ", Черкассы (Автоскладальне виробництво)
-прийом, реєстрація, ведення обліку, забезпечення зберігання, оперативний набір, розшук документів;
- оформлення документів та наказів на відрядження;
- підготовка та редагування наказів з основної діяльності;
- систематичний контроль за термінами виконання документів та їх правильним оформленням;
Освіта
Київський національний університет культури та мистецтв
Спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність», кваліфікація «Менеджер органів державної влади, Документознавець», Черкассы
Вища, з 2008 по 2011 (2 роки 9 місяців)
Черкаський державний комерційний технікум
Соціальна робота, Черкаси
Середня спеціальна, з 2001 по 2004 (3 роки)
Знання і навички
Додаткова інформація
Відповідальна, цілеспрямована, наполеглива, швидко навчаюсь новому
Схожі кандидати
Заступник керівника відділу, керівник відділу
35000 грн, Черкаси, Дніпро
,
ще 7 міст
Менеджер з персоналу, HR-manager, помічник керівника
Черкаси
Директор, заступник директора, начальник відділу
Черкаси, Дніпро
,
ще 8 міст
Директор, заступник директора, начальник відділу продажів
50000 грн, Черкаси
Менеджер з підбору персоналу, HR-рекрутер
Черкаси, Вінниця
,
ще 8 міст