Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Andrii

Support manager, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Дистанційно, Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Молодший фахівець відділу ДБО,департамент ІТ

з 09.2023 по нині (7 місяців)
Ідея Банк, Івано-Франківськ (IT)

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

з 08.2018 по 08.2023 (5 років)
Idea Bank (Getin Holding S.A. group), Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

•• якісне спілкування та обслуговування клієнтів для забезпечення їх позитивного досвіду;
• розглядати вхідні звернення клієнтів;
• надавати запити на підтримку в різні відділи, якщо питання не входить до вашої компетенції.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 08.2017 по 12.2017 (4 місяці)
PRAVEX BANK Official (INTESA SANPAOLO GROUP), Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Активне залучення Клієнтів фізичних та юридичних осіб на обслуговування по всім банківським продуктам/послугам (кредитування, депозити, РКО та ін.), які пропонує Банк. Виконання плану продажів банківських послуг.
•Підтримка високих стандартів якості при обслуговуванні Клієнтів Банку.
•Вибудовування плідної комунікації з іншими структурними підрозділами Банку з метою досягнення максимальної синергії продажів у всіх напрямках банківської діяльності та досягнення високої якості осервісу.
•Використання усіх доступних можливостей перехресних продажів існуючим Клієнтам.
•Здійснення активних дій по забезпеченню повернення заборгованості по кредитним операціям фізичних осіб.
•В разі необхідності, забезпечення ефективних рішень спірних питань, які виникають в роботі з Клієнтами.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

з 10.2016 по 07.2017 (9 місяців)
Kyivstar Business Hub, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

Працював на загальній лінії ,та на вихідій.
Після місяця роботи, отримав підвищення та став спеціалістом на виділеному проекті.
На даний момент виконую обов'язки замісника керівника групи.
В мої обов'язки входить:
Телефонна консультація клієнтів по продуктам компанії
•Пошук і пропозиція оптимальних рішень для клієнта.
•Робота з базами даних, оперативне реагування на запити, пошук інформації, формулювання необхідної відповіді.
• Виконання звітів та поручень керівника групи.
•Контроль за виконанням дисциплінарних стандартів групи у Львові
•Проведення аналізу та роботу над помилками з операторами після прослуховування дзвінків

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

з 12.2015 по 09.2016 (9 місяців)
ARCE Contact center, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

Працювала оператором на проекті "Воля"
А також оператор технічної підтримки проекту Oll.tv

Освіта

Тернопільський Національний Економічний Університет

Фінансів,фінанси в системі митних органів, Тернопіль
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

Додаткова інформація

Додаткова інформація:
Мови: українська - рідна; російська - вільно; англійська-початківець;
Навички: Навички роботи з комп'ютером. Впевнений користувач MSOffice (Word, Excel, Access, PowerPoint); навички роботи з Інтернет (MSExplorer, MozillaFirefox, Opera, GoogleChrome); Знання офісної оргтехніки: (сканер, принтер); Вміння водити автомобіль (наявність водійського посвідчення)
Сильні сторони: комунікабельність, вміння тверезо оцінити ситуацію, швидка адаптація до будь-якої ситуації.
Інтереси, хобі:спорт

Схожі кандидати

Агент служби підтримки
Дистанційно

Менеджер технічної підтримки
15000 грн, Тернопіль, Дистанційно

Customer support representative
Дистанційно

Support manager
40000 грн, Івано-Франківськ, Дніпро , ще 4 міста

Менеджер онлайн-підтримки
Дистанційно

Support manager, оператор техподдержки (chat, gambling, tickets, verification)
27000 грн, Київ, Інші країни, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: