Ольга
Менеджер з обслуговування клієнтів
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 52 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3146922
Досвід роботи
Заступник начальника відділення
з 07.2016 по 10.2016
(3 місяці)
АТ Артем Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Обслуговування юридичних та фізичних осіб
Додаткова інформація
Особисті дані: Марахова Ольга Павлівна 25.08.1971
Адреса: м. Київ. Вул. Вербицького, 11 кв.454 тел.[
МЕТА:
Отримання цікавої, високооплачуваної роботи , з перспективою кар`єрного росту .
ОСВІТА :
Спеціаліст банківської справи
2007р. закінчила Тернопільський Національний економічний університет, факультет «Банківська справа», спеціаліст .
ДОСВІД РОБОТИ:
2016р по теперішній час АТ Артем Банк Заступник начальника відділення.
2016р. АТ "Ощадбанк" провідний економіст ММСБ
2007-2015р. ПАТ «БАНК ФОРУМ» головний економіст відділу операційної діяльності Дарницького відділення м. Києва №1100 «ПАТ БАНК ФОРУМ».
2004-2007р. ФКД «Інпромбанк» головний економіст операційного відділу операційно-касового управління
2000-2004р. КБ «Славутич» провідний касир відділу касових операцій.
1999-2000р.НСК «Олімпійський»-бухгалтер 1 категорії.
1999р-Курси «Бухгалтерський облік та фінанси підприємств»
1997-1999р-АБ «Андрійвський»-касир обмінного пункту відділу касових операцій.Операційно-касового Управління.
1996-1997р-АКБ»Легбанк» Філія «Стратегічна» касир відділу касових операцій . Звільнена по переводу в АБ « Андріївський»
1995-1996р МП «Конкорд»-товарознавець
1993-1995р- СП «Хімімпекс»-бухгалтер
1989-1993р- НПО»Мікропроцессор» з-д «Квазар» оператор прицизіонної фотолітографії.
1986-1989р-навчання в СПТУ №11
КВАЛІФІКАЦІЯ:
Обслуговування юридичних та фізичних осіб з національною та іноземною валютою:
*відкриття рахунків юридичнихта фізичних осіб
*міжнародні перекази
* обслуговування юридичних осіб та VIP-клієнтів
* розрахунково-касове обслуговування.
*платіжні SWIFT-повідомлення.
*формування довідок по запиту клієнта
*первісний контроль зовнішньоекономічних контрактів.
*видача іноземних коштів на відрядження.
*зведення документів дня
Знання нормативних актів, документів НБУ,інструкцій та положень.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ :
* Windows, MS Office, Internet , Б2 – досвідчений користувач
ЗНАННЯ МОВ :
Українська ,російська ,англійська (з словником )
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, комунікабельна, неконфліктна
Схожі кандидати
Адміністратор, офіс-менеджер, бариста, продавець-консультант, спеціаліст з обслуговування клієнтів
20000 грн, Київ, Бориспіль, Дистанційно
Менеджер з обслуговування клієнтів
25000 грн, Київ, Дистанційно
Керівник відділу координації продажів та обслуговування клієнтів
Київ, Дистанційно
Экономист по обслуживанию юридических лиц в банк, менеджер по продаже услуг
20000 грн, Київ, Ірпінь
Менеджер проекта (производство, торговля, сфера обслуживания)
Київ, Ірпінь
,
ще 2 міста
Менеджер з якості обслуговування
30000 грн, Київ