Резюме від 15 грудня 2016 PRO

Бондарчук Тарас

Office Manager, HR assistant

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Дата народження:
11 квітня 1990 (27 років)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Unauthorized Visa Officer

з 06.2015 по 09.2015 (3 місяці)
Royal Embassy of Denmark, Kyiv (Diplomatical and political mission)

Accepting and processing of documents, consultancy and providing
information.

Manager

з 07.2014 по нині (2 роки 9 місяців)
P.E. USN "Visa Service Centre", Kyiv (Consultation and information service)

Providing consultancy service to company’s client, accepting and processing of documents, as well as checking their compliance to company standards, work with courier delivery of documents.


Освіта

Lviv National University name of Ivan Franko

International Relations, Lviv

Вища, з 09.2007 по 07.2012 (4 роки 10 місяців)

School of Shklo

vill. Shklo, Lviv reg.

Середня, з 09.2004 по 06.2007 (2 роки 9 місяців)

Athens School 32

Athens, Greece

Середня, з 09.1999 по 06.2004 (4 роки 9 місяців)

School of Novoiavorivsk 2

Novoiavorivsk, Lviv reg.

Середня, з 09.1995 по 07.1999 (3 роки 10 місяців)


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Practical experience with computer. Microsoft Exel, Word.

Знання мов

  • Greek — середній
  • English — середній
  • Polish — початковий
  • Ukrainian — експерт
  • Russian — експерт

Додаткова інформація

•Friendly, disciplined, able to analyse and think logically, fast learning, creative. No bad habits.
•Practical experience with computer.
•Have a driving license B and C category.
•Army service in the city of Sevastopol, in the army Air Forces, then placed at USS in Military counterespionage Crimea and Sevastopol City. Have characteristic from military service.
•Interests - sports, reading, psychology, philosophy.
•2000-2004 «Greek Organization Shotokan-Fudokan Karate»


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: