Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 25 травня 2021 PRO

Олена

Юрист, HR-директор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Юристка

з 09.2018 по 02.2020 (1 рік 5 місяців)
ТОВ Лік Пак, Київ (виробництво)

Віддалена робота
В основному консультація керівника з юридичних питань.
А також робота з договорами (написання, вичитка).

Провідна юрисконсульт, HR-директорка

з 09.2016 по 02.2018 (1 рік 5 місяців)
Артек, ДП, Київ (продаж комплектуючих, для віконного виробництва, логістика)

Юридичний супровід діяльності компанії:
- ділова кореспонденція;
- здійснення правового аналізу документів;
- складання і супровід різного виду договорів (в т.ч. ЗЕД);
- претензійно-позовна робота (в точу числі суди з митницею);
- співпраця з державними органами в т.ч. при проходженні перевірок тощо.

Ведення кадрового діловодства:
- повністю ведення кадрової документації (накази, протоколи, звіти, штатний розклад, табель обліку робочого час, розробка різних інструкцій, в тому числі посадових, тощо...);
- спілкування з персоналом компанії;
- пошук співробітників, проведення співбесід;
- організація корпоративів;
- замовлення спец.одяг.

Інше:
- інформаційне наповнення сайту компанії контентом;
- замовлення сувенірної продукції (розробка та затвердження макету, пошук постачальників і замовлення сувенірної продукції).

Юристка + HR

з 03.2016 по 09.2016 (6 місяців)
ТОВ "Літтл хауз", Київ (Рітейл. Продажа товарів преміум сегменту.)

як юрист:
- займалася договірною роботою (поставка (в т.ч. ЗЕД), реклама, маркетинг, страхування, оренда, доставка);
- допомога в підготовці документації для відкриття магазину;
- консультація керівників і співробітників.

як HR (кадровик):
- ведення кадрового діловодства (накази, табель обліку, графік роботи, штатний розклад, посадові інструкції, трудові договори, Акти)
- набір персоналу (продавці, керівники магазинів, менеджер ЗЕД, бухгалтер, товарознавець, системний адміністратор).
- написання внутрішніх інструкцій;
- розробка мотивації для співробітників;
- участь в адаптації персоналу та формуванні корпоративної культури;
- автоматизація процесів.

Начальниця юридичного та HR від.

з 03.2011 по 02.2016 (4 роки 11 місяців)
Bauer Media Group, Київ (Легка промисловість)

Юридичний супровід діяльності компанії:
- ділова кореспонденція;
- здійснення правового аналізу документів;
- складання і супровід різного виду договорів (в т.ч. ЗЕД), наказів, доручень;
- консультація співробітників компанії з правових питань;
- претензійно-позовна робота;
- співпраця з органами державної виконавчої служби;
- співпраця з державними органами в т.ч. при проходженні перевірок, а також суди з податковою;
- розробка і захист щорічного і щомісячного бюджетів;
перереєстрація Товариства, складання статутів, протоколів інше;
- реєстрація ФО-П та ін.

Ведення кадрового діловодства:
- кадрова документація;
- робота з державним центом зайнятості та ОВІР з питань оформлення іноземця;
- пошук співробітників, проведення співбесід в т.ч. хедхантинг;
- організація корпоративів;
- складання різного роду інструкцій, в т.ч. посадових;
- ведення захисту персональних даних в компанії;
- автоматизація кадрового обліку в т.ч. в 1С;
- розробка мотиваційної програми для співробітників;
- розробка бюджету відділу на наступний рік і щомісячний звіт і т.д.

Юристка (єдина)

з 09.2007 по 08.2010 (2 роки 11 місяців)
ТОВ Медіа Сейлз Груп, ТОВ Транс-Медіа, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Юридичний супровід діяльності компанії;
- ведення повністю кадрове діловодство;
- складання посадових та інших інструкцій;
- складання договорів з робітниками, пошук персоналу та проведення співбесід;
- суд і виконавча служба;
- моніторинг законодавства;
- складання і введення договорів з контрагентами та врегулювання спірних питань;
- врегулювання спірних, конфліктних ситуацій, розгляд претензій і відповідь на них;
- робота з державними органами;
- реєстрація, перереєстрація ФО-П;
- ділова кореспонденція;
- т. в.о. маркетолога;
- була т.в.о. директора на момент відпустки останньої

Помічниця приватного нотаріуса

з 05.2006 по 09.2007 (1 рік 4 місяці)
приватний нотаріус, Київ (Юриспруденція)

робота з нотаріальними документами та ведення діловодства

Інженер-програмістка

з 04.2000 по 02.2006 (5 років 10 місяців)
КНЕУ ім. В. Гетьмана, Київ (Освіта, наука)

Освіта

КНЕУ

Юридичний, Київ
Вища, з 2001 по 2007 (5 років 8 місяців)

ПТУ 33

Оператор ПК, Київ
Середня спеціальна, з 1998 по 2000 (1 рік 7 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Навики успішних продажів

2007 р. тренінг

Ешко, курси

2006 р.

Захист персональних даних, що має зробити підприємство

2011 р. семінар-практикум

Всеукраїнський кадровий конгрес

2013-2015 р.

Повернення боргів та ефективні методи захисту від кредиторів в 2013 році

Практікум Ліга-закон

2019

Соціальні відпустки

Дистанційна робота, призупинення роботи підприємств через коронавірус...

2020

Мотивація персоналу. Основи управління персоналом

2020

Бізнес-англійська, Prometheus

2021

Знання і навички

Користувач ПК

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Знаю ПК на рівні досвідченого користувача, також вільно працюю в інформаційно-аналітичній програмі Liga, програмі 1С 7.7 (8.2)
Правовий консультант в газеті «Народный совет».
Англійською мовою на рівні Intermediate (підвищую рівень).

Права категорії «В».

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: