Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 12 вересня 2023 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3300881

Начальник відділу управління майном, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор проектного офісу

з 10.2018 по 03.2020 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Інженерно-технічний центр "Категорія Техно", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Забезпечення життєдіяльності будівельного майданчика об’єкта будівництва:

–робота з проектувальними організаціями щодо внесення коригувань чи змін до робочого проекту під час будівництва або капітального ремонту об’єкта (об’єктів) та організація затвердження їх замовником;
–організація та контроль за своєчасною підготовкою виконавчої документації, проектної документації відповідними підрозділами для передачі Замовнику після завершення будівництва чи капітального ремонту об’єкта (об’єктів);
–контроль цін при закупці обладнання та матеріалів та організація своєчасної доставки їх на об’єкт (об’єкти) залізничним або автотранспортом;
–робота з автотранспортними організаціями щодо оренди будівельної техніки, включаючи контроль цін та укладання відповідних договорів;
–ведення звітності по кожній автотранспортній одиниці техніки на об’єкті (об’єктах) щодо відпрацьованих нею кількості годин, враховуючи витрати паливно-мастильних матеріалів;
–організація перевезення матеріалів, обладнання, будівельної техніки з об’єкта на об’єкт, включаючи залізничні перевезення;
–аналіз витрат компанії по об’єкту (об’єктам) будівництва виходячи із затвердженої договірної ціни на виконання будівельних (ремонтних) робіт;
–організація проживання робітників та керівного складу неподалік будівельного майданчика об’єкта (об’єктів);
–щоденна подача звітності керівництву щодо виконаних об’ємів робіт та використаних матеріалів на об’єкті (об’єктах);
–щомісячний аналіз витрат по об’єкту (об’єктах).

Керівник проектів

з 09.2017 по 03.2018 (6 місяців)
ТОВ "Капітель Буд", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- безпосередня робота з експлуатуючими організаціями;
- організація роботи з підключення об'єкта до електро та теплових мереж, мереж водопостачання;
- робота з проектувальниками;
- робота з органами державної влади та місцевого самоврядування, експлуатуючими організаціями з метою отримання дозвільних документів чи технічних умов;
- присутність на зборах інвесторів з метою надання інформації щодо стану підключення об'єкта до мереж;
- контроль виконання планів, звітування перед керівництвом компанії тощо.

Провідний спеціаліст з упраління активами

з 04.2001 по 11.2016 (15 років 7 місяців)
ПАТ "Укртелеком", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Показ об'єктів нерухомості потенційним покупцям (орендарям), робота з клієнтом до підписання договорів купівлі-продажу або оренди об'єкта нерухомості, виписка рахунків, підписання актів прийому-передачі майна з покупцем (орендатором, орендодавцем);
- надання послуг та консультацій в сфері житлової та комерційної нерухомості;
- ведення та актуалізація бази даних об'єктів нерухомості, що підлягають продажу або передачі в оренду;
- успішне ведення переговорів з потенційними клієнтами;
моніторинг та аналіз ринку продажу та оренди житлової та комерційної нерухомості;
- прогнозування і планування продажу та передачі в оренду майна;
- створення та ведення внутрішньої звітності.

Додатково

- аналіз установчих документів, підготовка та узгодження договорів і внутрішніх документів;
- представлення і забезпечення інтересів у взаємовідносинах зі сторонніми організаціями та державними органами;
- участь у перевірках діяльності структурних підрозділів товариства і працівників;
- складання звітів за результатами перевірок ;
розробка рекомендацій щодо усунення порушень;
- участь у підготовці та узгодженні положень, інструкцій, схем взаємодії між підрозділами;
- робота з технічною та правовстановлюючою документацією (свідоцтвами, витягами, техпаспортами; планами земельних ділянок, проектно-кошторисною документацією тощо)
- робота з суб'єктами оціночної діяльності (купівля-продаж, оренда комерційної нерухомості тощо);
- здійснення заходів з оформлення правовстановлюючих документів на об'єкти нерухомого майна, прав користування земельними ділянками тощо.

Освіта

1. Національний технічний університет України (КПІ), диплом спеціалста; 2. Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій (диплом спеціаліста з відзнакою)

1. Спеціальність – “Технологія і устаткування відновлення та підвищення зносостійкості машин і конструкцій”, кваліфікація: інженер - електромеханік; 2. Факультет „Менеджмент”, спеціальність „Менеджмент організацій”, кваліфікація: менеджер – економіст, Київ
Вища, з 1995 по 2001 (6 років)

1. Вища технічна освіта – стаціонарне відділення; 2. Друга вища - економічна освіта,. очно-заочне вiддiлення (перiод навчання 2006-2009 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

"Підготовка фахівців з питань управління активами" (кваліфікаційне посвідчення)

Рік навчання - 2007, строк навчання - 3 місяці

1) “Особливості обліку основних засобів” (сертифікат).

1) Рік навчання - 2005, строк навчання - 1 місяць;

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook MS Access ЛІГА:ЗАКОН Законодавство України Досвід успішного управління майном підприємства

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

– 12-ти річний досвід успішного управління майном підприємства та проходження перевірок контролюючими органами за цим напрямком;навички раціональної організації здійснення структурними підрозділами компанії операцій з основними засобами (списання, придбання продаж, передача з балансу (включаючи безоплатну передачу), оренда, перевірка підпорядкованих підрозділів;навички проведення аналізу економічної доцільності здійснення структурними підрозділами компанії операцій з основними засобами і бюджетного планування на їх здійснення, проведення інвентаризації залишків.
– робота з проектувальниками, органами державної влади та місцевого самоврядування, експлуатуючими організаціями щодо своєчасного підключення об'єкта до мереж;
– участь в зборах інвесторів з метою надання інформації щодо стану підключення будівельного об'єкта до мереж;
– робота з постачальниками, підрядниками (субпідрядниками) щодо своєчасного забеспечення будівельного майданчика необхідними матеріалами, конструкціями, спеціалізованим транспортом тощо для своєчасної підтримки та забезпечення будівельного майданчикапроведення зборів з інвесторами (майданчиків) компанії;
– погодження з відповідними контролюючими та дозвільними службами (органами) держави;
– контроль виконання планів, звітування перед керівництвом компанії тощо.
Маю водійське посвідчення категорії "В" (стаж водіння автомобілем бiльше 20 років).

З 15.04.2022 працюю в приватній охоронній компанії на посаді - Начальник охорони.
З 01.08.2021 помічник Голови Правління ОСББ за договором. 09.07.2018 – 01.10.2018 працював в ТОВ «Українська універсальна транспортна компанія УУТК» на посаді заступника директора з виробничих питань».
З 02.10.2018 до 16.03.2020 працював в ТОВ «Інженерно-технічний центр «Категорія Техно» на посадi директора проектного офісу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: