Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 15 серпня 2023 PRO

Андрій

Економіст, фінансовий менеджер, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний економіст проекту

з 10.2019 по 06.2023 (3 роки 8 місяців)
DUGLAS ALLIANCE LTD, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Контроль за виконанням бюджету будівництва згідно з контрактом
- Керівництво групою економістів проекту
- Участь у підготовці актів виконаних робіт
- Розрахунок планових показників за проектом (за кварталами на рік) та аналіз фактичного їх виконання (план-факт аналіз)
-Робота з фінансовою службою замовника в частині підготовки економічних обґрунтувань щодо виконаних робіт, які не передбачені бюджетом контракту та закупленим матеріалам за звітний період (місяць)
- Ведення управлінського обліку (Баланс, БДР, ДДС)
- Контроль, спільно з комерційною службою, за рівнем цін на закупівлі підрядниками та замовником матеріали та послуги для потреб будівництва
- Участь у побудові схем фінансування будівництва у тому числі із залученням компаній офшорних юрисдикцій
- Участь у проходженні щорічного аудиту компанії

Фінансовий директор

з 08.2017 по 10.2019 (2 роки 2 місяці)
АСТОР і К, Киев (Будівельна промисловість, деревообробка)

1 Організація Складання фінансового плану підприємства (бюджету)
- Ініціація бюджетного процесу
- Керівництво та координація дій служб підприємства при складанні бюджетів за підрозділами
- Складання зведеного бюджету
- контроль виконання бюджету
- Коригування бюджету у випадках об'єктивної необхідності
2 Загальне керівництво роботою бухгалтерії підприємства
- контроль своєчасного надання фінансової звітності
- контроль списання матеріалів відповідно до затверджених норм
- Контроль коректного розрахунку та своєчасної оплати податкових відрахувань
- контроль коректного закриття періоду
3 Організація та контроль роботи планово-економічного відділу підприємства
- Організація постановки управлінського обліку,
- Спільно з комерційним директором контроль дебіторської заборгованості
- своєчасного надання фінансових звітів (управлінський облік) власникам та виробничим та іншим службам, та підрозділам підприємства за їх запитами.
- Нарахування заробітної плати
4 Організація та контроль ціноутворення на підприємстві
- Калькулювання вартості готової продукції
- контроль знижок, кредитних лімітів, доцільність їх надання
- своєчасне внесення змін до калькуляції при зміні цін на матеріальні та інші складові, що впливають на кінцеву ціну продукції
5 Контроль за дотриманням фінансової дисципліни на підприємстві, дотримання фінансових показників, закладених до бюджету на відповідний період
6 Планування податкових відрахувань
7 Контроль роботи юрвідділу
8 Контроль відділу постачання в частині відповідності закупівельних цін тим цінам, які закладені до бюджету на поточний період
9 Аналіз продажів (разом з комерційною службою)
10 Внутрішній аудит
11 Контроль платіжної дисципліни (планування руху коштів, платіжний календар тощо)
12 Робота з банками та лізинговими компаніями:
- оформлення відкриття розрахункових рахунків
- отримання кредитних ліній
- придбання у лізинг основних засобів

Начальник планово-економічного відділу

з 07.2008 по 07.2017 (9 років)
ТОВ "КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

--постановка та контроль ведення управлінського обліку та системи бюджетування (розробка фінансової структури та відповідних положень, складання операційних бюджетів та підготовка основних бюджетних форм - БДР БДДС, прогнозний баланс);
-Участь у розробці проектно-кошторисної документації (у тому числі в програмі АВК-5)
- Фінансовий менеджмент проектів, якими займається компанія;
-робота з банками щодо отримання кредитів, банківських гарантій тощо;
-Аналіз інвестиційної привабливості проектів;
-розрахунок вартості послуг, а також вартості металоконструкцій, що виготовляються (калькулювання);
-Розрахунок та аналіз використання ФОП;
-планування чисельності персоналу;
-розробка положень у частині оплати праці та компенсацій;
-Участь в організації планування (фінансового та виробничого);
-Податкове планування;
-Аналіз діяльності підприємства (план-факт, аналіз фінансової звітності, аналіз економічних показників);
-участь організації нормування витрат і контролю над дотриманням прийнятих норм;
-Участь у підготовці тендерних пропозицій компанії;
- ведення (спільно з тендерно-договірним відділом) роботи з укладання та контролю різних договорів
-Контроль дебіторської заборгованості;
-складання та ведення платіжного календаря.

Начальник відділу економіки та управління персоналом

з 07.2005 по 05.2007 (1 рік 10 місяців)
філіал "Енергоремонт Київенерго", Киев (Енергетика)

Керівництво роботою з економічного планування на підприємстві:
- керівництво підготовкою проектів перспективних планів (річних, квартальних, місячних) діяльності підприємства (у тому числі у розрізі виробничих підрозділів підприємства);
- Організація розробки перспективних планів, техніко-економічних нормативів матеріальних та трудових витрат, проектів постійних, тимчасових, разових цін на продукцію (послуги) підприємства;
- Організація контролю за виконанням плану доходів та витрат;
- Забезпечення розробки проектів кошторисів витрат, методичних матеріалів для цехового техніко-економічного планування, розрахунку економічної ефективності застосування нових технологій та раціоналізаторських пропозицій;
- Організація систематичного контролю за дотриманням підрозділами філії планової дисципліни, виконанням планових завдань, а також організація та складання звітності (внутрішньої та державної статистичної);
- забезпечення підготовки висновків на обґрунтованість цін на продукцію (роботи, послуги), які отримує філія;
- керівництво роботою із забезпечення підприємства працівниками необхідних спеціальностей та кваліфікації;
- керівництво розробкою перспективних планів комплектування філії необхідним персоналом з урахуванням перспектив його розвитку, цілей та завдань;
- Вирішення питань (в межах посадової компетенції) що стосуються прийому, звільнення, переведення працівників філії. Також контроль за їх розстановкою та цільовим використанням;
- вивчення ділових якостей працівників з метою можливого підбору кадрів на заміщення вакантних посад керівників та спеціалістів;
- організація своєчасного прийому та звільнення працівників відповідно до чинного законодавства та інших розпорядчих документів АК «Київенерго»
- Організація обліку працівників підприємства, ведення трудових книжок, ведення встановленої документації щодо кадрового обліку.

Освіта

Киевский национальный экономический университет

Учётно экономический (бух учёт и аудит), Киев
Вища, з 1994 по 1999 (4 роки 8 місяців)

Имею образовательно-квалификационный уровень - магистр

Додаткова освіта та сертифікати

City Business School (курс mini MBA) Финансовый менеджмент и анализ

2013 10 месяцев

Знання і навички

MS Office MS Excel MS Word 1C MS Access Accounting АВК

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Дополнительная информация:

-наличие водительского удостоверения категории “В” (водительский стаж 17 лет);


Личные качества:
-способность к восприятию и анализу информации разного направления;
-с интересом и энергией берусь за новое дело;
-аналитическое мышление;
-умение работать в “команде”;
-работаю на результат;
-дипломатичность;
-целеустремлённость;
-системный, объективный, аргументированный подход при принятии решений;

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: