Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Ірина

Директор філії, підприємства, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто проживання:
Суми
Готовий працювати:
Вінниця, Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор філії

з 05.2022 по 06.2023 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "ДомКом Суми", Суми (Послуги для населення та бізнесу)

Організація і контроль роботи Сумської філії ( 65 ШО персонал) департаменти : юридичний; будівельно- виробничий; департамент розвитку; диспетчерський; діловодство; закупівлі.
* Контроль виконання виробничих процесів по обслуговуванню житлового фонду - поточні заявки : двірники; слюсарі; електрики; столяри; муляри ; маляри.
* Організація і контроль роботи менеджера по обслуговуванню фонду : комунікація зі старшими будинків; вирішення всіх запитів ; проведення загальних зборів; контакт з юридичними особами - підприємцями.
* Взаємодія з підрядними організаціями: проведення переговорів; моніторинг цін; співпраця по проведенню будівельно - ремонтних робіт фонду.
* Взаємодія з зовнішніми структурами міста : департамент інфраструктури; водоканал; теплоенерго та інші.
* Комунікації з мешканцями : фонд 275 будинків
* Досягнення високого рівня по основним аналітичним показникам та kpi компанії в цілому
* Повний контроль роботи департаментів : юридичний; виробничий; електромережі; ліфтове господарство; діловодство; фінансово- економічний; бухгалтерія; закупівля матеріалів.

Директор філії

з 09.2017 по 09.2021 (4 роки)
ТОВ "Телесвіт" Воля, Суми (Телекомунікації, зв'язок)

Організація та контроль роботи Сумської філії у сфері телекомунікацій.
* Штат філії 44 люд. Департамент технічний; Центри обслуговування абонентів; Відділ інфраструктури; Канал активного продажу
* Договірні відносини та взаємодія з підрядними організаціями щодо підключення послуг та будівництво послуг
* Підбір та навчання персоналу. Контроль відсутності плинності кадрів. Підвищення кваліфікації працівників.
* Контроль матеріальних цінностей. Проведення інвентаризації. Облік цінностей.
* Виконання планових показників продажу та зростання абонентської бази: Інтернет; ЦТВ; АТВ; IP; GPON. Контроль прибутку підприємства: видаткові та прибуткові статті.
* Організація та впровадження кейсів щодо поліпшення роботи мережі: модернізація мережі; будівництво послуг; ППР
* Безперебійна робота центру обслуговування абонентів: індивідуальний підхід до кожного співробітника та абонента; вміння демонстрації послуг та обладнання; взаємодія з контролюючими органами; стандарти обслуговування та відповідність бренд-буку.
* Робота технічного департаменту філії: підбір та навчання техніків; контроль роботи автопарку; взаємодія із менеджерами-функціоналами ТО.
* Організація операційних процесів для безперебійної роботи філії: контроль роботи всіх ведених приміщень; обладнання; системи охорони та пожежної безпеки; контроль за виконанням бюджету; і т.д

Регіональний директор Сумської філії

з 01.2009 по 09.2017 (8 років 8 місяців)
ООО "ЭКО", Суми (Роздрібна торгівля)

Понад 500 працівників.
Товари повсякденного попиту. Продукти харчування.
Посадові обов'язки:
Адміністративні:
* Організація, створення та контроль за роботою відділів адміністративного центру Сумського регіону:
- відділ персоналу
- маркетинговий відділ
- відділ системного контролю
- комерційний відділ
* Підбір та навчання персоналу на об'єктах (маркетах) регіону
* Проведення внутрішніх (регіональних) тренінгових заходів
* Розробка та затвердження штатного розкладу по кожному об'єкту, моніторинг та аналіз заробітних плат регіону
Торгові:
* Проведення договірної кампанії з постачання товару на об'єкти регіону
* Розробка та затвердження асортименту по регіону (національні та регіональні бренди)
* Участь у робочій групі компанії у затвердженні та проведенні всіх маркетингових програм
* Адміністративний контроль всього торгового процесу на об'єктах (маркетах) Сумського регіону
* Планування фінансового бюджету та контроль його виконання
* Інспекція роботи контрольно-ревізійного управління регіону. Аналіз результатів і пошуки шляху вирішення проблем
* Робота зі звітністю підприємства, своєчасність та коректність їх здачі керівництву
Логістика:
* Організація запуску та розвиток розподільчого складу в регіоні, розрахунок рентабельності його використання

Директор маркету

з 04.2004 по 01.2006 (1 рік 9 місяців)
ООО "ЭКО", Суми (Роздрібна торгівля)

Від 100 до 250 працівників.
Посадові обов'язки:
Адміністративні:
•Повноцінний підбір персоналу, його навчання
•Контроль робочого часу (табелювання) та дисциплінарний контроль
•Проведення переговорів із представниками перевіряючих органів відповідно до законодавства України.
Комерційні:
•Контроль та організація роботи товарознавця за виконанням замовлень товару, його приймання та викладки в торговий зал.
•Проведення переговорів з постачальниками з питань замовлень, постачання, укладання договорів, здійснення повернень
Маркетингові:
•Проведення переговорів з постачальниками щодо маркетингових послуг
•Розробка та затвердження позицій для участі в акції (цінової, кількісної тощо)
•Робота з питань моніторингу цін, поширення листівок, розміщення реклами тощо
КРО:
•Контроль та облік матеріальних цінностей. Проведення інвентаризацій.

Освіта

Полтавський кооперативний університет

Товарознавець-комерсант непродовольчих товарів, Полтава
Вища, з 1992 по 1996 (4 роки)

Знання і навички

Ведення звітності Маю професійні навички організувати операційні процеси та досяга

Знання мов

Англійська — початковий

Рекомендації

Надаю дані по запиту

Надаю дані по запиту

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Я, Степуленко Ірина Миколаївна, маю великий досвід роботи у сфері організації, управління та контролю процесами роботи у сфері роздрібної торгівлі, виробництва, телекомунікації. Є досвід запуску об'єктів "з нуля" та повноцінні процеси на позитивний результат. Це гіпер/супермаркети, фірмові точки продажу.

Робота з людьми – вміння створити ту команду, яка покаже відмінний результат у досягненні головного показника будь-якого підприємства – отримання прибутку відділу/маркету/філії/регіону.

Знання всіх операційних процесів підприємства, що завжди допомагає тримати на високому рівні всю господарську, фінансову, юридичну, роботу з навчанням персоналу, планування бюджету, діловодство та інші департаменти підприємства.

Основна мета роботи: організувати командну роботу так, щоб підняти фінансові результати на найвищий рівень і займати передові місця (високий рейтинг) серед інших відділів/філій/міст.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: