Резюме від 2 грудня 2016 PRO

Микитюк Юлия Валентиновна

Менеджер ВЕД, економіст (банк), 10 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
18 травня 1990 (26 років)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Провідний спеціаліст з обслуговування та кредитування приватних осіб

з 10.2015 по 06.2016 (8 місяців)
ПрАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» віділення в м. Київ, Київ (Банк)

- пошук, залучення та консультування клієнтів при обслуговуванні та продажі банківських продуктів та послуг;
- видача та супроводження кредитів приватним особам (готівкою, на авто, на нерухоме майно, ін.);
- оформлення та пролонгація договорів страхування КАСКО, ОСЦВ, ін.;
- проведення рефінансування, реструктуризації простроченої кредитної заборгованості;
- оформлення та супроводження платіжних та кредитних карток;
- оформлення та супроводження поточних рахунків та депозитів;
- виплата та відправка міжнародних переказів Western Union, UNIStream, MoneyGram, перекаів SWIFT;
- операційна діяльність щодо обслуговування юридичних осіб:
видача готівки за грошовими чеками, приймання готівки, проведення платіжних доручень, заведення депозитних заявок; оброблення заявок з купівлі-продажу іноземної валюти на МБР; узгодження індивідуальних тарифів на РКО;
- виконавець I-Cash: підтвердження касових платежів, контроль за касовими символами;
- виконання проводок згідно сумарних звітів ПОС-терміналів;
- формування меморіальних документів дня;
- виконання функцій заступника керівника відділення.

Менеджер з обслуговування та кредитування приватних осіб

з 03.2014 по 10.2015 (1 рік 7 місяців)
ПрАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» віділення в м. Тетіїв, Тетіїв (Банк)

- пошук, залучення та консультування клієнтів при обслуговуванні та продажі банківських продуктів та послуг;
- видача та супроводження кредитів приватним особам (готівкою, на авто, на нерухоме майно, ін.);
- оформлення та пролонгація договорів страхування КАСКО, ОСЦВ, ін.;
- проведення рефінансування, реструктуризації простроченої кредитної заборгованості;
- оформлення та супроводження платіжних та кредитних карток;
- оформлення та супроводження поточних рахунків та депозитів;
- виплата та відправка міжнародних переказів Western Union, UNIStream, MoneyGram, перекаів SWIFT;
- операційна діяльність щодо обслуговування юридичних осіб:
видача готівки за грошовими чеками, приймання готівки, проведення платіжних доручень, заведення депозитних заявок; оброблення заявок з купівлі-продажу іноземної валюти на МБР; узгодження індивідуальних тарифів на РКО;
- виконавець I-Cash: підтвердження касових платежів, контроль за касовими символами;
- виконання проводок згідно сумарних звітів ПОС-терміналів;
- формування меморіальних документів дня;
- виконання функцій заступника керівника відділення.

Секретар керівника

з 06.2011 по 09.2013 (2 роки 3 місяці)
ТОВ «ТД «Іста», Київ (Виготовлення та продаж АКБ)

- Прийом, розподіл дзвінків.
- Робота з кур'єрськими службами ( відправка , отримання , створення заявок у відповідній програмі, контроль оплати , контроль наявності бухгалтерських документів).
- Закупівля канцтоварів (оформлення договору , створення заявок в програмі , контроль оплати , розподіл отриманого замовлення між відділами ).
- Виконання прямих доручень керівництва.
- Організація семінарів , навчань.
- Організація ділових переговорів керівництва , відряджень керівництва / співробітників (бронювання авіа / жд квитків , готелів , службового водія).
- Організація життєдіяльності офісу.

Адміністратор

з 06.2010 по 06.2011 (1 рік)
ЗАТ «УКРПРОМІНВЕСТ», Київ (Бек офіс)

- Забезпечити роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів Концерну.
- Створити для них комфортні умови роботи.
- Здійснювати контроль за збереження матеріальних цінностей .
- Вжити заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій .
- Розглядати претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів , і приймати відповідні організаційно -технічні заходи .
- Забезпечувати чистоту і порядок на робочому місці.
- Контролювати дотримання співробітниками Концерну трудової дисципліни , правил і норм охорони праці , вимог виробничої санітарії і гігієни , протипожежної безпеки.
- Приймати вхідну кореспонденцію для Концерну та підприємств- орендарів і вести журнал " Реєстрація вхідної кореспонденції "
- Організовувати телефонні розмови і прийом повідомлень по телефону.
- Вести журнал " Реєстрація відвідувачів " Укрпромінвест " , " Облік технічних неполадок"


Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет

Факультет фінансів та банківської справи, Київ

Вища, з 01.2012 по 02.2013 (1 рік 1 місяць)

Напрям підготовки – фінанси і кредит , спеціальність – фінанси і кредит.

Київський національний торговельно-економічний університет

Факультет фінансів та банківської справи, Київ

Вища, з 09.2007 по 06.2011 (3 роки 9 місяців)

Напрям підготовки – фінанси і кредит, спеціальність – фінанси.


Знання мов

  • Українська — експерт
  • Російська — експерт
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Знання програм (Citrix, IS–Card, APS, АРМ-галактика, IStudio, QWINS, та ін.) і продуктів банку; знання нормативної бази; упевнене володіння ПК (MS Office, Word, Excel; Internet); швидко навчаюся, комунікабельність, відповідальність, націленість не результат, творчий підхід до роботи, управлінські навички; українська та російська мови – вільно, англійська мова – зі словником.
Наявні сертифікати учасника тренінгу «Навички продаж», «Перехресні продажи» та ін.
Посвідчення водія категорії В.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: