Резюме від 2 грудня 2016 PRO

Шаповалов Юрій

Исполнительный директор, 1 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
11 квітня 1953 (63 роки)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Директор

з 12.2008 по 06.2015 (6 років 6 місяців)
Торгперспектива, Киев (Производство, торговля, услуги)


Освіта

Машиностроительный институт

Экономический факультет, Луганск

Вища, з 06.1974 по 06.1977 (3 роки)

Специальность бухгалтерский учет в промышленности. Работал главным бухгалтером, директором аудиторской компании, директором промышленного предприятия.


Додаткова освіта

  • Киевский научно-исследовательский институт судебных экспертиз (2005-2006)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Word, Excel, 1 С версия7.7, Меdoc, поисковые программы по работе с законодательно-нормативной базой.

Знання мов

  • Украинский, русский, увлекаюсь латинским, изучаю английский — експерт

Додаткова інформація

Маю досвід роботи директором на виробництві, у торговельній сфері, в наданні послуг.
Загальний термін роботи директором у різних галузях більш 10років.

*Права та обов’язки директора використовував згідно статуту(на різних підприємствах).
При керівництві підприємством(фірмою) використовував принципи роботи на кінцевий прибутковий результат, дотримання наукової (нормативної) обґрунтованості прийняття рішень, самовіддача та виконання функціональної значимості.

На виробництві:

*Контролював обґрунтованість технологічних завдань, очолених технічним персоналом, дотримання умов виконання планових показників виготовлення товарної продукції, навантаження на виробниче обладнання, задіяне на виробництві.

*Приймав участь у маркетингових та логістичних дослідженнях. Проводив розробку господарських договорів, з домінуючою ідеєю на нашу користь. Вишукували резерви покупців готової продукції,аналізували витрати цього підрозділу, робили висновки по зменшенню витрат та підвищенню ефективності маркетингової групи.

*Контролював якісні показники виробленої продукції, норми витрат.

У обліковій сфері:
*Забезпечував нагляд та контроль що до формування фінансової та податкової звітності,нарахування та сплату податків. Контролював документообіг аналітичних документів, дотримання виконання приписів облікової політики в бухгалтерії.
*Організовував оперативний облік, аналізував та складав висновки, та на підставі висновків приймав рішення. Ризикові рішення приймав з нарадою юристів, маркетологів, фінансистів, головного бухгалтера.
*Особисто контролював дебіторську заборгованість, запаси сировини та готової продукції. Особисто контролював проведення інвентаризацій.
*Контролював розрахунки з постачальниками та покупцями. Контролював «здібність» спецрахунку ПДВ.

Адміністративні обов’язки:
*Налаштовував «нормальні» відносини з податковим департаментом, слідчими та контролюючими органами, адміністрацією району.
*Організовував надійну охорону майна господарів, нагляд та дисципліну на підприємстві.
*Контролював підбір робітничих та адміністративних кадрів. Під керівництвом було до 250 робітників.
*Регулярно підвищував знання для використання їх в управлінських справах.В 2009році отримав Свідоцтво арбітражного керуючого.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: