Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 6 лютого 2024 PRO

Александр

Game and Feature Designer, Producer, 100 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Рівне
Готовий працювати:
Дистанційно, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Producer

з 06.2019 по 10.2023 (4 роки 4 місяці)
Zagrava Games Studio, Рівне (IT)

Producer, Lead Game Designer
Projects:
Playrix: Fishdom; Aqua Match;
Zagrava: Runefall 2; MatchVentures; Silver Tale.
Responsibilities: game and feature design, level design, planning and project managing, team leading. Managing teams of 10 to 60 individuals. Responsibilities included game design, quality leadership, project management, and effective communication strategies. Prior roles involved planning game development projects, organizing workflows, and diverse team management, covering programming, art, animation, effects, music, game design, analytics, and A/B testing.

Game and Level designer, Product Manager

з 10.2017 по 05.2019 (1 рік 7 місяців)
PINOKL Games, Рівне (IT)

Pinokl Games, Rivne, Ukraine, Sep. 2017 – Jun. 2019
Project Manager, Game Designer, Level Designer, QA Leed
Projects:
““Party Hard Tycoon” Steam Early Access tycoon game developed by Pinokl Games and published by TinyBuild - Party Hard Tycoon
“PARTY HARD 2” Steam live product developed by Pinokl Games and published by TinyBuild - PARTY HARD 2
Responsibility: Game and Feature designer, Level Design, planning and project managing, QA Lead.
Developer page: https://store.steampowered.com/developer/Pinokl

Product Manager, Game Designer

з 07.2013 по 12.2014 (1 рік 5 місяців)
JoyRocks, Ровно (Компьютерные игры и технологии)

Разработка игровых фитч и нововведений для апдейтов, тематических дополнений и внутриигровых ивентов. Так же полный дизайн приложени дл улучшения UEx. Удержание аудитории. Разработка сторилайна и дизайна как графического так и лора для побочных версий игры и апдейтов. Контроль разработки и портирования на разные платформы (ios, web, win, mac). Полномасштабная работа в сфере изучения новых технологий и игровых систем (Unity, Starling etc)
Работа по нормализации и оптимизации работы коллектива и процесса разработки. Оптимизация сроков, работа над структурированием задач. Создание командного духа. Тесная работа с персоналом для подбора лучших кандидатов и команд.

COO, Co-Founder, Game Designer

з 09.2012 по 07.2013 (10 місяців)
Mini Huge Apps, Ровно (Социальные, мобильные и компьютерные игры)

Полный дизайн приложений и маркетинг стратегия.

CEO

з 12.2011 по 11.2013 (1 рік 11 місяців)
Casual Craft, Ровно (Мобильные игры)

Дизайн приложений и финансы

Освіта

РДАК Ровенский государственный Аграрный Техникум

Прикладное Программирование, Ровно
Незакінчена вища, з 2003 по 2006 (2 роки 9 місяців)

Программирование и компьютерная инжинерия. Данное обучение дало базовые и основные понятия для дальнейшего развития себя в сфере компьютерной техники, консолей и игровых технологий и систем.

Знання і навички

PC User Windows Graphic editors MacOS Administration Креативність Adobe Photoshop Дизайн рівнів Творчий підхід Створення прототипів Unity Уміння аналізувати Написання сценаріїв Game design Production management Project management

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

1. Контроль якості виробництва контенту в франшизі Fishdom

- Затвердження, розвиток та покращення якості частин гри для апдейтів.
- Видача фідбеку художникам, включаючи арт лідів, та особисто пояснення необхідних змін.
- Контроль візуальної складової, анімацій, якості, ритміки, стилістики, дизайну та сценарію.
- Формування описів та завдань для різних етапів розробки контенту. (дизайн документація)
- Роль посередника між зовнішніми продюсерами та внутрішньою розробчою командою.
- Робота з іншими гейм дизайнерами на проекті

2. Продюсування розробки нової гри в рамках Playrix ( по суті асошиейтів продюсінг, прокладка між ключовими людьми в компанії та студією)

- Проведення "зустрічей" для формування бачення продукту та стратегії розвитку.
- Планування, опис та контроль виробництва, якості та термінів на глобальному рівні.
- Формування команди та сприяння в наймі співробітників.
- Керівництво комунікацією з зовнішніми продюсерами та студією.
- Затвердження та розвиток персонажів, історії, локацій, геймплею та інших елементів.
- Відповідальність за "ціль - результат" по всіх аспектах розробки.

- Головна команда: тім ліди та менеджери проекту.
- Активна участь у кожному аспекті процесу розробки, включаючи функції арт директора та ліда по анімаціям.(без перебільшення, прямі фідбеки в артових задачах як по комплексному арту так і по окремих елементах контенту)
- Проведення та участь у зустрічах по прототипуванню ідей, розвитку проекту та стратегічному плануванню. (на приклад формування списку систем та фітчів (івентів) які необзідні на старті продукту, їх приоритизація, оцінка складності та бюджету на виробництво)

Схожі кандидати

Marketing Designer, графический дизайнер (реклама, Web-дизайн)
Київ, Львів , ще 4 міста

Game designer, vector designer
Вознесенськ, Дистанційно

Game designer
Дніпро, Дистанційно

UX/UI designer, графический дизайнер
Київ, Дистанційно

Game, Level Designer
20000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: