Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 16 жовтня 2018 PRO

Светлана

Керівник PR-відділу, PR-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетолог

з 06.2018 по нині (5 років 10 місяців)
НВП "НИВА", Одесса (виробництво і продаж алкогольної продукції)

-Створення концепції з просування товару/групи товарів на споживчому ринку: стратегія ребрендінгу, популяризації та ін.
-Збір та аналіз даних про смакові переваги покупців на підставі даних ТТ та маркетингових досліджень.
-Моніторинг галузі, в якій знаходиться просувний товар. Аналіз переваг і недоліків конкурентних ТМ.
-Просування продукції. Розробка концепції та рекомендацій, маркетингового плану.
-Створення презентацій всіх ТМ з описом продуктової лінійки і кожної sku.
-Розробка інформаційної стратегії, складання контент-плану з просування ТМ у соц.мережах: Facebook, Instagram.
-Ведення сторінок у соц.мережах, створення і публікування постів.
-Участь у розробці медія-роликів, організація і участь маркетингових заходів з просування товарів.

Керівник відділу pеклами та зв'язків із громадськістю

з 09.2017 по нині (6 років 7 місяців)
Група виробничо-торгівельних компаній "Natali Bolgar", Одесса (Промисловість та Виробництво)

Загальне керівництво відділом, постановка задач, планування, створення стратегії розвитку, звітність;
Розробка корпоративного Кодексу та інших документів внутрішньо корпоративного піару та проведення заходів з втілення корпоратиної культури в компанії;
Робота із зовнішніми та внутрішними ресурсами з поліпшення іміджу компанії: соціальні мережі, спеціалізовані сайти;
Взаємодія з клієнтами та партнерами спрямовата на формування позитивному іміджу компанії, поширення відомостей про різні активністі компанії і Бренду;

PR-менеджер відділу digital marketing

з 07.2016 по 09.2017 (1 рік 2 місяці)
ГТК "Антей", Одесса (В2В- бізнес,дистрибуція, оптова і роздрібна торгівля сантехнічними виробами)

- Smm-менеджмент - ведення сторінок у соціальних мережах, створення постів, розробка інформаційної і маркетингової стратегії, складання плану публікацій для різної ЦА: В2В, В2С.
- Участь в розробці періодичного видання для оптових покупців, написання текстів, тематичних статей
- Організація і участь зустрічей з клієнтами та партнерами, написання репортажу за підсумками зустрічей
- Організація і реалізація бізнес-процесів, відповідно до стратегії PR-кампанії
- Внутрішній PR, просування бренду компанії серед співробітників.
- Впевнений користувач 24-Bitrix.
- Знання принципів роботи методології Agale, Scrum.
- Участь в організації ivent.
- Створення концепції відео-роликів, розробка презентацій за різними тематиками.
- Написання статей для спеціалізованих професійних видань і сайтів клієнтів.
- Написання контенту для корпоративного сайту.
- Участь у корпоративному житті компанії: підготовка різних корпоративних заходів.

Менеджер зі зв'язків з громадськістю

з 06.2015 по 06.2016 (1 рік)
Холдинг SE Group International, Одесса (инжиниринговые услуги, производство)

- Написання тематичних статей на задану тематику, з урахуванням позиціонування та розстановкою акцентів, які допомагають вирішити комерційні та маркетингові цілі;
- Ведення web-сайтів компаній (написання щотижневих новин
se.ua і s-m.ua про події в компанії, формування і зміна контенту);
- Ведення сторінок у соц.мережах: twitter, Facebook, та ін.
- Розробка стратегії нових web-сайтів компаній. Визначення маркетинговий і комерційних цілей, цільової аудиторії, структури сайтів, формування контенту.
- Організація роботи по зв'язках з громадськістю та засобами масової інформації;
- Розробка стратегії спілкування з представниками громадськості і засобами масової інформації;
- Розробка і впровадження заходів по формуванню корпоративної культури компанії;
- Розробка плану проведення PR-компаній;
- Визначення бюджету PR-компаній, рекламного бюджету на поточний рік;
- Медіапланування;
- Організація підготовки прес-релізів і інформаційних матеріалів про діяльність компанії;
- Вивчення ставлення до діяльності компанії, організація опитувань, анкетування і інтерв'ювання громадськості;
- Використання інформаційних приводів (виставки, презентації, події, ін.), Щоб отримати користь для іміджу компанії від залучення суспільної уваги через пресу без прямої реклами;
- Аналіз пропозицій щодо участі компанії в організації різноманітних акцій (виставок, прес-конференцій, презентацій, фестивалів, благодійних акцій та ін.), Складання висновку про можливість спільної участі в PR-акціях, проведених сторонніми організаціями;
- Аналіз ефективності проведених PR-компаній;
- Аналіз PR-стратегії конкурентів;
- Організація опитувань серед персоналу компанії для отримання матеріалів по необхідності проведення внутрішньокорпоративних PR-акцій (для удосконалення кадрової політики компанії, запобігання внутрішніх конфліктів і т.д.).
- Інші службові доручення керівництва компанії.

Заступник начальника управління, начальник відділу благоустрою та транспортного обслуговування населення та реклами

з 10.2013 по 11.2014 (1 рік 1 місяць)
Управління ЖКГ та реклами, Алчевськ (Благоустрій територій,транспортне обслуговування, реклама)

- Оперативний контроль за роботою підвідомчих комунальних підприємств (4 підприємства в підпорядкуванні);
- Організація заходів з благоустрою території міста;
- Організація та контроль за здійсненням регулярних перевезень пасажирів міськими автобусними маршрутами;
- Контроль за роботою міського електротранспорту;
- Контроль за розміщенням зовнішньої реклами;
- Загальне керівництво відділом, розподіл обов'язків і контроль за роботою фахівців відділу, в тому числі участь в проведенні атестації фахівців відділу;
- Організація прес-конференцій, брифінгів, інтерв'ю;
- Інформування громадськості (через ЗМІ, ТБ, публічні виступи про роботу ЖКГ з питань благоустрою та роботи міського громадського транспорту (автомобільні перевезення пасажирів міськими автобусними маршрутами загального користування, електротранспорт).
- Прийом громадян та юридичних осіб з питань благоустрою та транспортного обслуговування населення;
- Участь в розробці проектів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови в межах своєї компетенції і роботи відділу та управління.

Директор

з 05.2001 по 10.2013 (12 років 5 місяців)
КБП "Проміт", Алчевськ (- Розміщення зовнішньої реклами (в тому числі: оформлення дозволів на розміщення зовнішньої реклами та контроль за її розміщенням (робочий орган), укладення договорів на право тимчасового використання місць, які перебувають у комунальній власності, для ро)

Керівництво підприємством і його трудовим колективом (50 чол.), в тому числі:
- Ефективне використання майна;
- Організація бухгалтерського обліку;
- Розробка і впровадження заходів, спрямованих на підвищення доходів підприємства і зменшення витрат на ведення господарської діяльності;
- Робота з контрагентами (укладання договорів та контроль за їх виконанням);
- Ведення ділових переговорів;
- Консультування, прийом громадян і юридичних осіб;
- Розробка проектів рішень міської ради та її виконавчого комітету;
- Робота з кореспонденцією, організація документообігу, організація підвищення кваліфікації кадрів, координація роботи співробітників;
- Підбір персоналу різних категорій і рівнів спеціалізації (на підприємстві була відсутня плинність кадрів).
- Досвід виведення підприємства з кризи (в т.ч. погашення заборгованості по з / п, цільовими фондами. Складання антикризового плану, спрямованого на стабілізацію і розвиток підприємства).

Освіта

SMM school "Go Friend"

Одесса
Середня спеціальна, з 2017 по 2017 (4 місяці)

КНУ ім. Т. Г. Шевченка

Інститут журналістики, Вища школа реклами. Спеціаліст реклами (реклама-маркетинг-мас-медіа)., Киев
Вища, з 2001 по 2003 (2 роки)

Донбаський державний технічний університет

Інженер-технолог-будівельник., Алчевск
Вища, з 1992 по 1998 (5 років 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Agile Ukraine, Scrum

2017, 3 мес.

Відвідувач міжнародної виставки REX (реклама, маркетинг, мас-медія).

2003-2018

Знання і навички

Користувач ПК Проведення конкурсу на перевезення пасажирів міськими автобусним Організація і участь у всеукраїнській акції "За чисте довкілля" Розробка і реалізація проекту рішення "Про зовнішню рекламу" Проведення і організація рекламних презентацій, акцій Проведення конкурсних торгів на закупівлю товарів (послуг) за де Публічні виступи, статті ЗМІ, актуальні інтерв'ю, відеосюжети пр

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Позитивна характеристика з попереднього місця роботи. Невичерпний запас ідей і енергії, бачення розвитку, визначення слабких сторін і причин їх утворення, неконфліктна, цілеспрямована, знання і досвід колективної роботи на досягнення позитивного результату.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: