Резюме від 9 грудня 2016

Клопотовский Сергей Юрьевич

Экономист, аналитик, менеджер, 8 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
11 жовтня 1980 (36 років)
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Экономист

з 10.2014 по нині (2 роки 2 місяці)
ООО "Энселко Агро", Хмельницкий (Сельское хозяйство)


Освіта

Киевский национальный экономический университет

Финансово-экономический, магистр банковского дела, Киев

Вища, з 09.1997 по 05.2002 (4 роки 8 місяців)


Додаткова освіта

  • Ровенский центр проф.-тех. образования Гос. службы занятости Украины по направлению "Предприниматель-начинающий" (2013, 2 месяца)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Владение компьютером на уровне уверенного пользователя (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Internet, 1С: Підприємство 8.3 Бухгалтерия сельскохозяйственного предприятия Украины)

Знання мов

  • Украинский, русский, английский — середній

Додаткова інформація

Клопотовський Сергій Юрійович

Досвід роботи

Жовтень 2014 року – теперішній час
ТОВ «Енселко Агро» (кластер Енселко-Південь,
підприємство входить до складу групи компаній КЕРЕНЕЛ)
Економіст

Основні обов’язки:
•контроль і аналіз повноти нарахування заробітної плати основного
персоналу на відрядній оплаті праці (перевірка та контроль введених
в 1С шляхових листів і відрядних нарядів та обробка помилок для
розрахунку ЗП; розрахунок та погодження розцінок на оплату праці; підготовка звітності по ЗП та формування розрахункових листків);
•проведення інвентаризацій ПММ, мін. добрив, ЗЗР, посівного матеріалу, готової продукції (підготовка документів для інвентаризацій, контроль за правильністю оформлення актів, зведення результатів та виведення відхилень);
•проведення хронометражів (замірів виробітку с/г техніки і використаного пального), зведення отриманих даних та оформлення їх на погодження. Введення нормативів в систему 1С;
•приймання участі в проведенні тендерів на закупку запасних частин для с/г техніки;
•формування задач по усуненню помилок в функціоналі програми 1С, внесення змін в різні довідники 1С;
•формування, контроль та погодження фінансових заявок в 1С, формування звітності по платежах;
•складання і оформлення договорів і рахунків на надання послуг с/г технікою товариства третім особам;
•підготовка та складання різноманітної звітності (аналіз харчування із визначенням собівартості, аналіз використання ПММ адміністративним та загальновиробничим транспортом, аналіз витрат на мобільний зв’язок, аналіз витрат на проведення ремонтів основних засобів, аналіз оплати праці водіїв та механізаторів).

Квітень 2014 року – вересень 2014 року
Тимчасово безробітний

Жовтень 2013 року – квітень 2014 року
Хмельницький міський центр зайнятості
Зареєстрований як безробітний через звільнення з ПАТ «Промінвестбанк» в зв’язку із скороченням чисельності та штату працівників п. 1 ст. 40 КЗпП України.
•отримував виплату допомоги по безробіттю;
•пройшов курси в Рівненському центрі професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості України за напрямом «Підприємець-початківець» та отримав посвідчення про професійне навчання.

Грудень 2010 року – вересень 2013 року
ПАТ «Промінвестбанк»
В.о. начальника - начальник сектору по роботі з заставним майном в м. Хмельницький

Основні обов’язки:
•здійснювати загальне керівництво діяльністю Сектору.
•забезпечувати:
- організацію роботи з огляду та оцінки застави по клієнтах філії Банку;
- взаємодію з іншими структурними підрозділами Банку з питань первісного огляду/моніторингу та оцінки/переоцінки заставного майна.
- забезпечувати правильне застосування норм чинного законодавства України і організаційно-розпорядчих документів Банку в своїй безпосередній діяльності.
•контролювати правильність складання висновків з оцінки застави працівниками сектору/напрямку та акту огляду заставного майна.
•здійснювати перевірку повноти пакету документів, які надходять від структурних підрозділів філії, для підтвердження проведеної та погодженої оцінки застави, згідно затверджених регламентів Банку
•формувати звітність/інформацію по сектору, в т.ч.:
- звіт по роботі сектору в розрізі визначених показників (виконання працівниками індивідуальних цілей та завдань щодо підвищення ефективності їх роботи, тощо);
- інформація щодо зміни вартості застави за звітний період (місяць);
- інформація щодо відсутніх документів, що підтверджують ринкову вартість застави за звітний період (місяць);
- інформація щодо оплати клієнтами комісії за оформлення забезпечення;
- інформація щодо виконання бюджету за поточний рік та інформація /пропозиції щодо формування бюджету на плановий рік;
- інформація по працівниках сектору, що включає оцінку:
•якості ведення робочих журналів (журнал оцінки, журнал виїздів, журнал ковенант),
• своєчасного виконання доручень начальника управління/сектору/керівника напрямку (журнал завдань);
• супроводження даних щодо прийнятого Банком забезпечення в реєстрі застави;
•в межах наданих повноважень проводити роботу з суб’єктами оціночної діяльності щодо затвердження технічних завдань на проведення оцінки застави, графіків виконання оціночних робіт, укладення договорів на проведення оцінки та узгодження її результатів.
•проводити консультації та надавати пояснення структурним підрозділам філії та клієнтам Банку щодо порядку заповнення вихідних даних по заставі та надання пакету документів для проведення оцінки/переоцінки і моніторингу застави;
•здійснювати розрахунки вартості застави з урахуванням факторів, які формують вартість відповідного майна та умов обтяження майна заставою (іпотекою);
•погоджувати з керівником напрямку/начальником управління підготовлені сектором висновки щодо вартості застави за кредитними заявками філії регіону на Головний (Малий) кредитний комітет Банку.
•організовувати та забезпечувати проведення працівниками сектору перевірок фактичної наявності та стану заставного майна, що


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: